Concertaankondigingen

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is niet uniek aan Nederland, Oscar & The Wolf heeft hier vandaag Sportpaleis voor 35 euro aangekondigd. Na eerder ook al Lotto Arena (8.000 man) en Paleis 12 (12.000 man) in zijn tourlijst gezet te hebben. En dat op basis van 1 plaat en een liveset van 50 minuten.

Die gast heeft dus blijkbaar zijn SXSW gig gecancelled omdat ie zich wil voorbereiden voor het sportpaleis. Respect maar niet echt slim zeg ik zelf.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nou, hier ook opschieten hoor mensen

https://twitter.com/DotanMusic/status/571626414186897410
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
ik heb kaartjes voor de eerste ring !!!!!11!1 superrrrrrrrrveeel zin in nnn!!

Weet er btw iemand nog een muziekforum waar wel over goede muziek gesproken wordt?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Weet er btw iemand nog een muziekforum waar wel over goede muziek gesproken wordt?
Hoezo? Beter vermaak dan het pinkpop topic vind je niet snel hoor :D
Maar probeer hier op fok eens. Daar is het altijd wel actief.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Weet er btw iemand nog een muziekforum waar wel over goede muziek gesproken wordt?

En bedankt ;). Uhhm voor mij werkt Reddit in best wat gevallen prima. Niet via r/music echter maar via de verschillende subreddits per genre.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En bedankt ;). Uhhm voor mij werkt Reddit in best wat gevallen prima. Niet via r/music echter maar via de verschillende subreddits per genre.

Goeie tip, zal eens kijken daar.
ik zit alleen nog op r/music maar dat is inderdaad niet veel.
Pinkpop gedeelte van dit forum is inderdaad behoorlijk kut.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
/mu op 4chan is ook chill hahahaha. Alleen alles wat geen death grips of neutral milk hotel is is kut daar. Het pinkpopdeel van dit forum is eigenlijk altijd wel chill geweest, beetje een nare ontwikkeling dit :(
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.692
675
Mumford and Sons 4 juli naar Nijmegen. Verwacht dan nog wel iets van een voorprogramma eigenlijk.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
/mu/ is 99% shit, maar er is elke dag rond 4 uur een topic dat /daily/ heet en die mensen die daarin posten weten echt zo belachelijk veel over muziek, dus daar kijk ik altijd.
Verder is reddit.com/r/letstalkmusic echt een goede subreddit, maar niet heel actief, verder inderdaad voor individuele genres; kijk dan vooral op reddit.com/r/hiphopheads (in de header is ook een mooi overzicht voor releases).
En verder het graz forum, beetje vergelijkbaar als dit hier.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.096
2.102
Vanmorgen op de radio gehoord dat er morgen na 09:00 uur nieuws is mbt tot een optreden van een artiest/band. Onbekend of het gaat over een optreden op een festival of iets is voor bv de Ziggo Dome. Het betrof in ieder geval een grote naam.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Vanmorgen op de radio gehoord dat er morgen na 09:00 uur nieuws is mbt tot een optreden van een artiest/band. Onbekend of het gaat over een optreden op een festival of iets is voor bv de Ziggo Dome. Het betrof in ieder geval een grote naam.

Echt groot: Paul McCartney kondigde vandaag een drietal shows aan voor de UK in mei. Nou, daar mag wel een Nederlandse datum bij! ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.096
2.102
<div class="d4p-bbt-quote-title">Erwin wrote:</div>
Vanmorgen op de radio gehoord dat er morgen na 09:00 uur nieuws is mbt tot een optreden van een artiest/band. Onbekend of het gaat over een optreden op een festival of iets is voor bv de Ziggo Dome. Het betrof in ieder geval een grote naam.


Echt groot: Paul McCartney kondigde vandaag een drietal shows aan voor de UK in mei. Nou, daar mag wel een Nederlandse datum bij!
icon_wink.gif

En ik zie net dat David Gilmour ook weer gaat touren. Zijn laatste tour was in 2006....
Zal wel 1 van de 2 zijn of toch wat anders?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.273
1.345
<div class="d4p-bbt-quote-title">Erwin wrote:</div>
Vanmorgen op de radio gehoord dat er morgen na 09:00 uur nieuws is mbt tot een optreden van een artiest/band. Onbekend of het gaat over een optreden op een festival of iets is voor bv de Ziggo Dome. Het betrof in ieder geval een grote naam.


Echt groot: Paul McCartney kondigde vandaag een drietal shows aan voor de UK in mei. Nou, daar mag wel een Nederlandse datum bij!
icon_wink.gif

Ja, wordt morgen officieel bekend gemaakt. Net zoals shows in Stade Velodrome (Marseille) op 5 juni en Stade de France (Parijs) op 11 juni. Benieuwd wat het in onze buurt zal worden. Hij kiest echt wel voor de grote locaties, dus zijn een Sportpaleis of Ziggodome dan wel groot genoeg?
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Hoera! Ik had het goed gegokt! Nu nog 90 euro bij elkaar zien te krijgen voor 13 maart...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Paul McCartney, tja. Ik dacht dat Jan daar al zo lang achteraan zat, kon die ze niet even voor Pinkpop regelen dan?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Nieuwe namen voor Vestrock!
De lineup tot nu toe is:

Showtek - Arsenal - Mr. Polska - Mental Theo - Bombay - Me. - Anouk - Kovacs - Lonely the Brave (!!!) - Giant Sand - Mason - Fatherson - Willow - Tout va Bien - Paceshifters - Pep & Rash
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Is niet uniek aan Nederland, Oscar & The Wolf heeft hier vandaag Sportpaleis voor 35 euro aangekondigd. Na eerder ook al Lotto Arena (8.000 man) en Paleis 12 (12.000 man) in zijn tourlijst gezet te hebben. En dat op basis van 1 plaat en een liveset van 50 minuten.

Die gast heeft dus blijkbaar zijn SXSW gig gecancelled omdat ie zich wil voorbereiden voor het sportpaleis. Respect maar niet echt slim zeg ik zelf.

Dude speelt in Nederland nu ook al in de HMH, gaat hard. Kaarten kosten 30 euro, zal wel uitverkopen ook.

Ik bekeek net de site van de Ziggo Dome even. En ik zie dat Dotan gewoon €37,50 excl. servicekosten vraagt. En dan te bedenken dat het bijna uitverkocht is... Bijna niet te geloven.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dude speelt in Nederland nu ook al in de HMH, gaat hard. Kaarten kosten 30 euro, zal wel uitverkopen ook.

Ik bekeek net de site van de Ziggo Dome even. En ik zie dat Dotan gewoon €37,50 excl. servicekosten vraagt. En dan te bedenken dat het bijna uitverkocht is… Bijna niet te geloven.

Afgelopen jaar is er echt veel veranderd kijkend naar de concerten in NL. Al deze kleine bands die gewoon de HMH uitverkopen.
Ik kan het echt moeilijk begrijpen, Dotan is trouwens wel de mist interessante van ze allemaal die is buiten die 2 hitjes zo gruwelijk kansloos. Ben benieuwd welke act nu naar de HMH zal gaan. Typhoon of the Opposites?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken