Concertaankondigingen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Aanradertje!
Vr 03-04 | Patronaat | Open 19.00 u - Aanvang 20.00 u | € 28,- vvk (ex fee) / € 32,- deur
Mother's Finest (USA)
De voorverkoop start donderdag 15 januari 2015 om 10.00u.

Een genre toekennen aan het Amerikaanse Mother's Finest is niet makkelijk! het dichtst wat in de buurt zou komen is "een mix van funk, rock, gospel, R&B, metal en jazz dat muzikale grenzen en negatieve stereotypering overstijgt." Joyce "Baby Jean" Kennedy, Glenn "Doc" Murdock, Jerry "Wyzard" Seay, Gary "Moses Mo" Moore, John "Red Devil" Hayes en Dion Derek vormen Mother's Finest: pioniers in de funk.

De band is legendarisch te noemen. In het post-Prince en Red Hot Chili Peppers tijdperk is de combinatie tussen soul, (hard) rock en funk zo vreemd niet. Dat was anders toen Mother's Finest er in de jaren zeventig mee kwam. In de VS werden ze verguisd: Too damn funky to be white, they rock too hard to be black. Mother's Finest is de reus op wiens schouders een compleet genre rust. Survivors. Trouw aan hun roots, tot op de dag van vandaag.
http://www.patronaat.nl/3-4-2015/mother%27s-finest-usa
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik zie toch een aantal on-aangekondigde gigs tussen de tourdata van The Golden Earring staan in 2015 en 2016.
Waarschijnlijk wachten ze tot de kaartverkoop van de Ziggo Dome show verder gevorderd is?
Toch, wel opvallend. Prijzen variëren per locatie de 30 euro a 50 euro, valt ook best mee.
http://goldenearring.nl/gigs/
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">EddieVerder wrote:</div>
Imagine Dragons komt met een aankonding volgens twitter.

+UK and Europe… you ready?+


Albums release of een tour?


+ to our dear friends across EUROPE.. we are coming your way with the Smoke + Mirrors Tour very soon. ticket pre-sales start THIS WEDNESDAY, with general sales on Feb 6. DATES BELOW +
DATE / VENUE / CITY
11 Oct. / Konig-Pilsener-Arena / Oberhausen
12 Oct. / SAP Arena / Mannheim
13 Oct. / Olympiahalle / Munich
15 Oct. / O2 World / Hamburg
16 Oct. / Max-Schmeling-Halle / Berlin
17 Oct. / Porsche Arena / Stuttgart
19 Oct. / Forum Copenhagen / Copenhagen
20 Oct. / Spektrum / Oslo
21 Oct. / Ericsson Globe Arena / Stockholm
24 Oct. / Forest National / Brussels
26 Oct. / Halle Tony Garnier / Lyon
27 Oct. / Zenith / Lille
28 Oct. / Zenith / Strasbourg
02 Nov. / Zenith / Paris
23 Nov. / Mediolanum Forum / Milan
24 Nov. / Hallenstadion / Zurich

Wel bijzonder trouwens dat NL er niet tussen zit.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
en ja hoor weer een goede boeking voor Doornroosje. Catfish & The Bottlemen 7 mei.

Waarom kan de NS niet even zorgen dat de verbinding tussen mij en Doornroosje geen 2 uur duurt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik zie hier allemaal mooie aankondigingen voor Roosje voorbijkomen, dus ben toch maar weer even de agenda op gaan zoeken. Ik ga echt te weinig naar het poppodium in mijn eigen stad blijkbaar xd.

17 Feb: Yann Tiersen
18 Feb: Dope Body
20 Feb: Together Pangea
25 Feb: The Decemberists
06 Mrt: Meatbodies
06 Mrt: Nina Kraviz
20 Mrt: Black Sun Empire
12 Apr: The Notwist
29 Apr: Dry the River
07 Mei: Catfish and the Bottlemen
14 Mei: Swans
18 Mei: Nils Frahm
10 Dec: K's Choice

Van wat ik persoonlijk wel aardig vind dan. Jezus.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Een kaartje ook maar 12 euro

Nice!

Verwacht trouwens dat ze nog wel een showtje doen in Nederland. Al zal dat wel weer in Amsterdam zijn, hopen op Utrecht.

Hoop ik ook op. Zou geweldig zijn om ze in de Pandora te kunnen zien.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>JB. wrote:</div>
Een kaartje ook maar 12 euro


Nice!

Verwacht trouwens dat ze nog wel een showtje doen in Nederland. Al zal dat wel weer in Amsterdam zijn, hopen op Utrecht.


Hoop ik ook op. Zou geweldig zijn om ze in de Pandora te kunnen zien.

Er gaat zeker nog wat bij komen. Roosje is het enige optreden in mei so far en uberhaupt het enige niet UK/US optreden dit jaar. Voor en na Roosje zit nog een maand waarin ze niets hebben, dus kan haast niet anders dan dat er nog wat bij gaat komen
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik zie hier allemaal mooie aankondigingen voor Roosje voorbijkomen, dus ben toch maar weer even de agenda op gaan zoeken. Ik ga echt te weinig naar het poppodium in mijn eigen stad blijkbaar xd.

En 10 April Wovenhand + Marriages. Vooral een interessant voorprogramma, en Wovenhand is ook niet verkeerd.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Faithless 5 juli naar Eindhoven op het Strijp-S terrein. Geen NL-festival dit jaar.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Tuurlijk wel, ga je mee? Zo'n artiest zie je zelden in Nederland. Niet te missen deze kans.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dat is snel gegaan zeg. Ongelofelijk dat acts als Kensington, Jett Rebel, Chef'Special en Dotan in uitverkochte HMH's en Ziggo's staan..
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Het enige wat tegenwoordig nog volle zalen trekt hier zijn die huisvrouwenbandjes. Ik zag het vorige week bij Kodaline ook weer. Iedereen zit lekker een concertje te volgen achter een mobiel schermpje. Die vrouw voor me stond zelfs elk nummer op te nemen met facking whatsapp audiorecord. Ik snap wel dat de Brand New's en Weezer's van deze wereld in Azië en Amerika blijven touren. Alle pit is weg hier in West-Europa. Bahbah.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Dat is snel gegaan zeg. Ongelofelijk dat acts als Kensington, Jett Rebel, Chef’Special en Dotan in uitverkochte HMH’s en Ziggo’s staan..

Is niet uniek aan Nederland, Oscar & The Wolf heeft hier vandaag Sportpaleis voor 35 euro aangekondigd. Na eerder ook al Lotto Arena (8.000 man) en Paleis 12 (12.000 man) in zijn tourlijst gezet te hebben. En dat op basis van 1 plaat en een liveset van 50 minuten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken