Concertaankondigingen

Kim Wilde! Ze komt naar Nederland voor vier exclusieve concerten en doet hierbij Heerlen aan op zaterdag 3 oktober!

Wie kent ze niet, die heerlijke new wave hits waarmee Kim Wilde in de eighties de Europese hitparades bestormde? Haar debuut ‘Kids in America’ werd in 1981 direct een internationaal succes, gevolgd door topsongs als 'Cambodia', 'View from a Bridge' en 'Never trust a stranger'!
http://www.parkstadlimburgtheaters.nl/theaterinfo/nieuws/312/bijgeboekt-kim-wilde-op-zaterdag-3-oktober-2015

Brandon Flowers dus 1 juni in Paradiso en 2 juni in Ancienne Belgique. Ik dacht eerst 'ja leuk', maar ze vragen gewoon 40 euro per kaartje bij Paradiso. Ik vind hem solo precies de helft van dat geld waard.

Brandon Flowers dus 1 juni in Paradiso en 2 juni in Ancienne Belgique. Ik dacht eerst ‘ja leuk’, maar ze vragen gewoon 40 euro per kaartje bij Paradiso. Ik vind hem solo precies de helft van dat geld waard.

ja kan ik me voorstellen, maar ik ga er zeker zijn. Ik zit nog te twijfelen over AB, dat wordt wat lastig ivm stage

Vrijdag om 9:00 uur dan maar eens wat kaartjes gaan fixen. Hoop dat het gaat lukken, die tickets gaan er vrijdag ochtend toch wel uit ben ik bang.

Hé ik zit ook bij die Victims, dan probeer ik het donderdag wel even denk ik. Toch maar wel dus.

Als je 35 dollar of meer hebt besteed in de fanshop krijg je een jaar. Ik heb lifetime omdat ik al lid was voor de veranderingen.

Je krijgt vrijwel altijd voorrang

SYMPHONICA IN ROSSO
met Marco Borsato
en special guest Zucchero
VRIJDAG 23 & ZATERDAG 24 OKTOBER 2015
ZIGGO DOME, AMSTERDAM
In 2006 was Marco Borsato de eerste artiest die met zijn eigen creatie Symphonica in Rosso het GelreDome op zijn grondvesten liet trillen. Dit jaar zit Marco 25 jaar in het vak en dat wordt groots gevierd in het rood!
http://www.mojo.nl/concerten/symphonica-in-rosso/

De dag is zover. eindelijk, fucking eindelijk. Modest Mouse 3 juli in tivoliVredenburg. Geen pitch of vrijdag dan maar. Zolang op gewacht.

<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>
Iceage 16 Augustus in de Melkweg.

Die mag door naar Pukkelpop.

Vind trouwens iemand heer Sleaford Mods wat? ik vind die band echt 3x niks.

ja man Sleaford Mods is mooi, zou ik graag een keer live zien. Gewoon omdat die DJ zo'n baas is XD

Iceage mag idd door naar pkp

10CC in concert
wo 2 maart 2016 Aanvang: 20:00 uur Locatie: Theater Heerlen nZaal: RABOzaal
Het Britse 10CC scoort begin jaren '70 Top 10-hits met 'Donna', 'Silly Love', 'Feel The Love'en 'I'm Not In Love'. Ook weet de band twee nummer 1-hits op zijn naam te schrijven: 'The Wall Street Shuffle' en 'Dreadlock Holiday.
10CC in concert Heerlen
Deze nummers, plus hits als 'The Things We Do For Love', 'Rubber Bullets', 'I'm Mandy Fly Me'en 'Donna' komen allemaal langs in Heerlen!
http://www.parkstadlimburgtheaters.nl/voorstellingen/detail/1929/seated-10cc/2904/2904

Ik ga snel mijn kaartje bestellen...
http://www.rodahal.nl/nl/agenda/golden-earring/64
Golden Earring
Datum Zat 21.11.2015
Aanvang 20:00 uur
Deur open: 19:00 uur
Buro Pinkpop zet dit jaar de traditie voort door weer een concert van de GOLDEN EARRING in Limburg te presenteren. Na de successen uit het verleden komt de band op zaterdag 21 november terug in de Rodahal van Kerkrade.

De levende rocklegende GOLDEN EARRING kan na 50 jaar aan de top putten uit een lange reeks van hits. Wie kent niet de wereldhits "Twilight Zone", “When The Lady Smiles” en "Radar Love". Oud en jong zingen deze nummers uit volle borst mee en schromen niet om op overtuigende wijze blijk te geven aan het plezier wat een ieder aan een concert met deze Haagse rockgroep beleeft. Zij zijn de enige echte Godfathers van de Nederlandse rock en staan altijd garant voor een enerverend concert. Dit tot groot genoegen van de vele fans bestaande uit drie generaties popmuziekliefhebbers. In december 2015 viert de band in de klassieke bezetting bestaande uit Rinus Gerritsen (bas/toetsen), George Kooymans (gitaar/zang), Cesar Zuiderwijk (drums) en Barry Hay (zang/gitaar) hun 50 jarig jubileum groots in de Ziggo Dome.

Produktie Buro Pinkpop

Brand New staat in september in de kleine zaal van de Melkweg. Dat is een opvallend kleine zaal toch?

Ondertussen weet iedereen het wel denk, Foo Fighters 5 nov. in de Ziggo Dome.
Maar wtf, 71 euro...?!

Users who are viewing this thread