Concertaankondigingen

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
The Who heeft hun Concert in de Ziggo Dome verschoven van 1 juli naar 2 juli. Voor mij persoonlijk echt een ramp aangezien ik waarschijnlijk die dag niet kan. Balen dat ik hierdoor waarschijnlijk hun afscheidstournee mis... Ze hebben ook helaas ook geen Belgische datum.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Parkstad Limburg Theaters
Limburgzaal Heerlen presenteert op 15 november Ilse DeLange en The Common Linnets in de Rodahal Kerkrade!
Kaartverkoop is begonnen via onderstaande link:
http://www.parkstadlimburgtheaters.nl/voorstellingen/detail/2326/staconcert-clubtour-the-common-linnets/3389?by=last_visit&pos=4
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Parkstad Limburg Theaters
Limburgzaal Heerlen presenteert op 15 november Ilse DeLange en The Common Linnets in de Rodahal Kerkrade!
Kaartverkoop is begonnen via onderstaande link:

Ik hoop en verwacht dat niemand The Common linnets hier serieus neemt, toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
Parkstad Limburg Theaters
Limburgzaal Heerlen presenteert op 15 november Ilse DeLange en The Common Linnets in de Rodahal Kerkrade!
Kaartverkoop is begonnen via onderstaande link:

Ik hoop en verwacht dat niemand The Common linnets hier serieus neemt, toch?
Ik wil Ilse DeLange best heel serieus nemen hoor
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Editors kondigden maandagochtend 27 april op hun website een grote Europese Tour aan, waarbij ze op woensdag 4 november in de HMH Amsterdam staan. Die kaarten waren no-time uitverkocht, waardoor drie dagen later een tweede concert werd aangekondigd.

Derde concert
Naast de optredens op woensdag 4 en donderdag 5 november staan Editors óók op vrijdag 6 november in de HMH Amsterdam! De kaartverkoop is al gestart.

The Weight Of Your Love
Editors legt op dit moment de laatste hand aan hun nieuwe album. De eerste track van het nieuwe album, 'No Harm', dook half april al op.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Huh wat? Komt van 3fm zo te zien, lekkere misser.

Volgens mij hebben ze daar echt alleen maar stagiaires die graag meteen bij de NPO terecht willen komen, want dan heb je het gemaakt. Die geven echt geen ene kloot om Muziek. Wat daar ooit voorbij komt.. Man man man
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
Huh wat? Komt van 3fm zo te zien, lekkere misser.

Volgens mij hebben ze daar echt alleen maar stagiaires die graag meteen bij de NPO terecht willen komen, want dan heb je het gemaakt. Die geven echt geen ene kloot om Muziek. Wat daar ooit voorbij komt.. Man man man

Ik wou net zeggen, dit soort fouten komen bij 3FM aan de lopende band voorbij. En niet alleen door social-media stagiaires hoor, als je hoort wat voor onzin sommige DJ's uitkramen. Die zoeken gewoon even op Google, nemen hun bovenste zoekresultaat als de waarheid op en delen het vervolgens met de luisteraars. Als het zo makkelijk gaat is het geen wonder dat ze zovaak fouten maken.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.692
675
Weer twee leuke aankondigingen bij Doornroosje: Circa Waves en The Districts.
Daarnaast ook nog Katzenjammer, maar vind ik persoonlijk minder interessant.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
BEVESTIGD: Status Quo komt naar een vernieuwd 013 voor een exclusieve NL show!
http://www.013.nl/programma/3990/status-quo
November 2015
Thu 26 Nov Tilburg, Holland www.ticketmaster.nl
On Sale 16 May 10:00 (CET)
http://www.statusquo.co.uk/tourdates.html

Weinig rockbands kunnen terugkijken op zo’n lange en vruchtbare loopbaan als Status Quo. De Britse rockmachine wordt in de jaren zestig opgericht en strooit vanaf de jaren zeventig met tientallen hits als ‘Whatever You Want’, ‘Roll Over Lay Down’, ‘Caroline’ en ‘In The Army Now’. De absolute gloriedagen van de groep liggen dan wel in de seventies, maar Status Quo heeft vrijwel altijd garant gestaan voor prima muziek en optredens.

Zeker op de bühne zijn de Britten niet te kloppen. Onder aanvoering van de oerleden Francis Rossi en Rick Parfitt weten ze nog altijd te vlammen met hun onweerstaanbare boogie. Ook in Nederland zijn de Britten nog steeds graag gezien gasten en verkopen zonder al te veel moeite nog steeds enorme zalen uit. Wij zijn dan ook blij we deze Britse legendes vanavond in onze nieuwe zaal kunnen verwelkomen!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Geen idee waar ik dit moet plaatsen, maar nieuwe indievloot kaarten zijn bekend (indie concerten met 50% korting)
Ought @ Bitterzoet 1-jun € 6,00
Pow! 2-jun € 3,50
Team William 4-jun € 3,75
Oh Land 9-jun € 7,50
Mikal Cronin @ Bitterzoet 10-jun € 6,25
Death Alley 11-jun € 4,00
The Van Jets 13-jun € 5,00
Six Organs of Admittance 22-jun € 6,00
Lisa Mitchell 1-jul € 4,00
The London Souls 13-jul € 4,50
Ben Miller Band 19-jul € 7,50
Waxahatchee, Woods, Steve Gunn 18-aug € 7,50

Ik ga maar eventjes langs voor een Ought kaartje
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Goede deals altijd, jammer genoeg heb ik m'n ticket voor Ought al een tijdje terug gekocht. Net als die voor Mikal Cronin :/

Kasabian staat (tijdens Werchter/DTRH) in Tivoli en Oosterpoort, als opwarm gigs voor hun festivals. Jammer dat het tegelijk valt met RW maar anders was ik daar zeker heen gegaan.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Kasabian staat (tijdens Werchter/DTRH) in Tivoli en Oosterpoort, als opwarm gigs voor hun festivals. Jammer dat het tegelijk valt met RW maar anders was ik daar zeker heen gegaan.

ja lullig dit. Bij mij om de hoek :p
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Ja klopt. Dus zie ze sowieso al. Maar er komt niet vaak wat interessants in de oosterpoort
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Betekend dus dat ze niet de vervanger van Sam Smith op Pinkpop gaan worden waar ik wel op had gehoopt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken