Concertaankondigingen

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Komen ze op LGW? Dat heb ik ff gemist, maar LGW duurt 4 dagen en ik ben er toch geen 4 dagen, dus nog steeds een heel mooie aankondiging dit. Plus je kan Metz toch niet vaak genoeg zien ^^
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Komen ze op LGW? Dat heb ik ff gemist,
Als je vrijdag goed in je boekje van BKS had gekeken zag je dat het daar al in stond :p. Net als de show in doornroosje. Maar ze hebben nog wat NL/BE data:
Oct 22 – Nijmegen, Netherlands – Doornroosje
Oct 23 – Amsterdam, Netherlands – Bitterzoet
Oct 24 – Zwolle, Netherlands – Lets Get Lost Festival
Oct 29 – Antwerp, Belgium – Trix
Nov 20 – Utrecht, Netherlands – Le Guess Who? Festival
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voormalig frontman van Sonic Youth, Thurston Moore, komt op 5 november naar Paradiso Noord, Tolhuistuin. Moore wordt live begeleid door een voltallige band bestaande uit James Sedwards (gitaar), Deb Googe (basgitaar My Bloody Valentine) en Steve Shelley (drums Sonic Youth).
Voorverkoop begint a.s. vrijdag 26 juni via Ticketmaster.

Dat is toch wel een mooie aankondiging.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Take me to chur… carré! De Ierse singer-songwriter Hozier komt op 27 november terug naar Nederland voor een intiem concert in het Koninklijk Theater Carré, Amsterdam. De kaartverkoop start as. vrijdag om 10.00u. Check mojo.nl/hozier voor meer info.
Andrew Hozier-Byrne opereert onder de artiestennaam Hozier. De jongen uit Bray, Wicklow, groeit met één nummer uit tot festivalheadliner. En dat met een zwaar lied over een moeilijk thema: het recht op gelijkheid in de liefde. ‘Take Me To Church’ werd gebombardeerd tot 3FM Megahit en song van het jaar. Door oude soul, jazz, rhythm & blues naar het heden te verplaatsen, maakt de beste man een eindproduct dat zowel popgevoelig als intrigerend als bijna religieus is. "In de teksten van liedjes vind je het hart van de persoon die ze geschreven heeft." aldus Hozier.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Take me to chur… carré! De Ierse singer-songwriter Hozier komt op 27 november terug naar Nederland voor een intiem concert in het Koninklijk Theater Carré, Amsterdam. De kaartverkoop start as. vrijdag om 10.00u. Check mojo.nl/hozier voor meer info.
Andrew Hozier-Byrne opereert onder de artiestennaam Hozier. De jongen uit Bray, Wicklow, groeit met één nummer uit tot festivalheadliner. En dat met een zwaar lied over een moeilijk thema: het recht op gelijkheid in de liefde. ‘Take Me To Church’ werd gebombardeerd tot 3FM Megahit en song van het jaar. Door oude soul, jazz, rhythm & blues naar het heden te verplaatsen, maakt de beste man een eindproduct dat zowel popgevoelig als intrigerend als bijna religieus is. “In de teksten van liedjes vind je het hart van de persoon die ze geschreven heeft.” aldus Hozier.
EXTRA!
Hoi, hoi, Hozier! De kaarten voor zijn concert in Carré vlogen de deur uit en daarom komt de Ierse singer-songwriter nog een extra concert geven. Op maandag 25 januari is Hozier te zien in Heineken Music Hall. De kaartverkoop is zojuist gestart. Check www.mojo.nl/hozier voor meer info.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Bloc Party in Paradiso met nieuwe bassist en drummer... 29 euro durven ze nog te vragen. Die hadden na intimacy moeten stoppen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Waarom is deze sticky eigenlijk?

Voor deze sub-forum is het nog even puzzelen wat we sticky wilde hebben. Maar we vonden dit wel een interessant topic dat mensen informatie biedt voor concertjes die ze misschien willen bezoeken. Verder is dit ook een topic dat zo een aantal dagen niet gebruikt kan worden en daardoor snel wegvalt in dit forum. De combinatie van deze twee heeft er voor gezorgd dat deze sticky is en dus bovenin dit forum blijft hangen. Maar hier zijn we nog een beetje aan het bekijken wat handig is ;)



Bloc Party in Paradiso met nieuwe bassist en drummer… 29 euro durven ze nog te vragen. Die hadden na intimacy moeten stoppen.

Zijn nog genoeg mensen die hiervoor wel 29 euro willen neertellen. Vond het een paar jaar geleden ook één van de betere shows op Werchter. Maar zou er nu niet snel naar toe gaan moet ik zeggen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zijn nog genoeg mensen die hiervoor wel 29 euro willen neertellen. Vond het een paar jaar geleden ook één van de betere shows op Werchter. Maar zou er nu niet snel naar toe gaan moet ik zeggen.

Inderdaad, toen hadden ze een behoorlijk sterke show. Maar het is net wat Matthijs zegt, die band heeft na Intimacy alleen nog maar poep uitgebracht en dit lijkt nu echt gewoon een Kele 2.0 project te zijn omdat ie weer eventjes de deur uit wil. Een maat van mij wil hier graag naar toe maar ik weet het ook niet hoor vindt dit er maar goedkoop uitzien. Maar ze waren toch wel goed op Werchter... :s
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Beetje triest cashen op oud werk omdat zijn solowerk ook schijt is. En die drummer was een baas. (Al was die toen niet op RW/BKS. Wel LL het jaar daarvoor...).
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Beetje triest cashen op oud werk omdat zijn solowerk ook schijt is. En die drummer was een baas. (Al was die toen niet op RW/BKS. Wel LL het jaar daarvoor…).

Matt drumt nu in het bandje Algiers die dit jaar hun debuutplaat afleverde, al vielen ze op Pukkelpop tegen...
Volgens mij is Kele ook echt een moeilijk mannetje.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Geen idee of er mensen naar Editors in de HMH gaan. Maar Mew als voorprogramma is zeker niet verkeerd.

https://twitter.com/editorsofficial/status/639803740204212224
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Even afwachten hoe mijn rooster tegen die tijd is, maar anders ben ik er zeker bij. Wat boekt Roosje veel toffe dingen zeg!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken