Concertaankondigingen

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
DIIV 12 Juni in Paradiso Tolhuistuin.
Present, juni wordt een drukke maand zo.

Jammer dat dit zo laat bekend is geworden. Ik ga helaas niet nog wat er tussen plakken in juni. Kijk erg uit naar hun volgende plaat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Parkstad Limburg Theaters
‪#‎Bijgeboekt‬! Wishbone Ash donderdag 7 januari in de ‪#‎LIMBURGzaal‬! Meer dan 20 albums op hun naam en een carrière van maar liefst 46 jaar maakt van Wishbone Ash één van de vaandeldragers van de progressieve rock!
De kaartverkoop start zaterdag 13 juni om 11:00 uur. Voor meer informatie check onze website >> http://goo.gl/m7o1ta
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Foals 7 september in de Melkweg. Vrijdag 10:00 vvk. Wel 29 euro excl. lidmaatschap/servicekosten, vind ik nog best duur.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Belachelijk duur, maar moet ik wel bij zijn. Fantastische live band

ik MOET hier ook bij zijn, wat een brute band blijft dit. Ze slaan belgie over maar staan wel in Nederland. Geluk of tovert Pukkelpop nog wat uit de hoed??

@MRMantel, even goed opletten want ze vermelden vrijdag verkoop. Maar Foals en de ticketsite van Melkweg zeggen morgen ochtend al kaarten beschikbaar dus let even op. Hoop niet dat ik naast de kaartjes ga grijpen. Dit gaat meteen uitverkopen zal het niet??

http://www.ticketmaster.nl/event/foals-tickets/149391

Kijk deze geeft morgen 10:00 aan.
Ik verwacht wel dat het vrijdag zal worden, maar toch zit ik morgen klaar. :p
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
Belachelijk duur, maar moet ik wel bij zijn. Fantastische live band

ik MOET hier ook bij zijn, wat een brute band blijft dit. Ze slaan belgie over maar staan wel in Nederland. Geluk of tovert Pukkelpop nog wat uit de hoed??

@MRMantel, even goed opletten want ze vermelden vrijdag verkoop. Maar Foals en de ticketsite van Melkweg zeggen morgen ochtend al kaarten beschikbaar dus let even op. Hoop niet dat ik naast de kaartjes ga grijpen. Dit gaat meteen uitverkopen zal het niet??

http://www.ticketmaster.nl/event/foals-tickets/149391

Kijk deze geeft morgen 10:00 aan.
Ik verwacht wel dat het vrijdag zal worden, maar toch zit ik morgen klaar. :p

Had ze inmiddels wel in de HMH verwacht, dus zal wel vlug gaan inderdaad. Maarja ik kan eigenlijk nu niet zoveel geld missen zo vlak voor BKS, dus ben bang dat ik misgrijp.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Had ze inmiddels wel in de HMH verwacht, dus zal wel vlug gaan inderdaad. Maarja ik kan eigenlijk nu niet zoveel geld missen zo vlak voor BKS, dus ben bang dat ik misgrijp.

Oei, Had ze ook verwacht in de HMH of 013. Dit is toch gewoon een stapje terug van de Paradiso/Tivoli waar ze voorheen stonden. Denk dat ze dit misschien zelf wel wilden.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
Had ze inmiddels wel in de HMH verwacht, dus zal wel vlug gaan inderdaad. Maarja ik kan eigenlijk nu niet zoveel geld missen zo vlak voor BKS, dus ben bang dat ik misgrijp.

Oei, Had ze ook verwacht in de HMH of 013. Dit is toch gewoon een stapje terug van de Paradiso/Tivoli waar ze voorheen stonden. Denk dat ze dit misschien zelf wel wilden.

Dit is waarschijnlijk een soort try-out/album presentatie. Als het album goed valt zullen ze zeker terugkomen voor HMH. Zo voelde Paradiso twee jaar ook geleden, toen werd bijna heel Holy Fire gespeeld en daarna Vredenburg een stapje groter met een iets gevarieerdere setlist.

Ben trouwens heel erg benieuwd naar het album, ik verwacht dat het een stukje harder zal zijn dan de vorige. Meer zoals providence en de live uitvoeringen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Wel een heel aparte locatie voor dEUS
De Belgische rockgroep dEUS komt naar Maastricht voor een uniek concert. Locatie: de leegstaande Sint Lambertuskerk.
Het optreden op 4 december wordt georganiseerd door poppodium de Muziekgieterij.
Eeuwig zonde
De formatie onder leiding van zanger Tom Barman gaat eind van het jaar op een speciale tour en doet onder meer koninklijk theater Carré aan. In Maastricht was de band nog op naar een unieke locatie. De Muziekgieterij boodt uitkomst: "We dachten eigenlijk meteen aan de Lambertuskerk", zegt een programmeur van het poppodium. De neo-romaanse kerk aan het Emmaplein werd een tijd geleden gerestaureerd, maar staat leeg. "Eeuwig zonde dat er niks gedaan wordt met een gebouw met zo'n uitstraling."
Ingetogen
Sceptici hoeven niet te vrezen voor een keihard rockconcert in de 100 jaar oude kerk. "Het wordt een ingetogen semi-akoestisch concert dat past bij de uitstraling van het gebouw. We willen er echt wat speciaals van maken."
http://www.1limburg.nl/belgische-rockband-deus-naar-lambertuskerk-maastricht
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Wessel, het probleem met de verschillende voorverkoop is opgelost. Ik krijg net een mailtje van Paradiso dat er een speciale voorverkoop is voor de mensen die er toen ook bij waren.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Wessel, het probleem met de verschillende voorverkoop is opgelost. Ik krijg net een mailtje van Paradiso dat er een speciale voorverkoop is voor de mensen die er toen ook bij waren.
Als je op de site van Foals naar hun agenda gaat en achter de gig van de melkweg op tickets klik kom ik uiteindelijk ook bij een pre-sale link van Ticketmaster. Start wo, 17/06/15 10:00 staat erbij.
Zit nog een beetje te twijfelen wat ik ga doen, die nieuwe single klinkt wel weer sterk.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als je op de site van Foals naar hun agenda gaat en achter de gig van de melkweg op tickets klik kom ik uiteindelijk ook bij een pre-sale link van Ticketmaster. Start wo, 17/06/15 10:00 staat erbij.

Yep, dit bedoelde ik dus.


Wessel, het probleem met de verschillende voorverkoop is opgelost. Ik krijg net een mailtje van Paradiso dat er een speciale voorverkoop is voor de mensen die er toen ook bij waren.

Balen, ik was er toen niet dus ik heb helaas geen linkje. Hoop dat ik hierdoor niet niet achter het net ga vissen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
dEUS
Hope to see you this summer!
Catch us at:
05-Jul Switzerland, Montreux Jazz Festival
10-Jul Belgium, Liege, Les Ardentes Festival
12-Jul Belgium, Brugge, Cactus Festival
17-Jul Portugal, Super Bock Super Rock Festival
19-Jul Holland, Leeuwarden, Welcome To The Village
24-Jul Italy, Sestri Levante, Mojotic Festival
25-Jul Italy, Rome, Villa Ada
26-Jul Italy, Milan, Carroponte
01-Aug Belgium, Ronquières Festival
03-Aug Belgium, Lokeren, Lokerse Feesten
14-Aug Belgium, Oudenaarde, Feest in 't Park
15-Aug Germany, Rees-Haldern, Haldern Pop Festival
Info & tickets: http://www.deus.be/
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.692
675
Alt-J in de Ziggodome op 19 november... kaarten vanaf €35,-

Gaat wel heel erg snel zo, denk dat Ziggodome te groot is eerlijk gezegd.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Alt-J in de Ziggodome op 19 november… kaarten vanaf €35,-

Gaat wel heel erg snel zo, denk dat Ziggodome te groot is eerlijk gezegd.

Ik zag het ja, lijkt mij ook vrij snel. Ik gok dat ze de bovenste ring dicht houden, anders gaat t nooit uitverkopen
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik snap persoonlijk niet zo goed wat er zo bijzonder is aan Alt-J. Dat ze bijvoorbeeld al headliner zijn van BKS vind ik persoonlijk al apart maar nu idd ook nog Ziggo-Dome. Ach het zal wel aan mij liggen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
dEUS

Hope to see you this summer!
Catch us at:
...
19-Jul Holland, Leeuwarden, Welcome To The Village
...
Info & tickets: http://www.deus.be/

VANAF €35
dEUS
Soft Electric Tour
Verkoop start op 26 juni om 10:00

De Belgische rock- en indieband dEUS keert dit najaar terug naar Nederland voor een uitgebreide tournee! De tour start op 29 november in De Oosterpoort en eindigt op 13 december in het Muziekgebouw Eindhoven. Daarnaast worden ook shows gegeven in Nijmegen, Rotterdam, Maastricht en op 3 december in Koninklijk Theater Carré. De kaartverkoop start a.s. vrijdag om 10.00u. Check mojo.nl/deus voor meer info!
dEUS zal zich tijdens de dEUS The Real Sugar: dEUS goes Soft Electric tour van een geheel nieuwe kant laten zien. Tijdens deze tour gaat de Belgische band vooral songs uit de zachtere kant van hun discografie ten gehore brengen.

29 nov 2015 De Oosterpoort, Groningen
30 nov 2015 Stadsschouwburg Nijmegen, Nijmegen
01 dec 2015 Rotterdamse Schouwburg, Rotterdam
03 dec 2015 Carré, Amsterdam
04 dec 2015 Muziekgieterij, Maastricht
13 dec 2015 Muziekgebouw Eindhoven, Eindhoven
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken