Concertaankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.820
6.557
Moge dat 'Taylor Swift'- achtige dubbele registratiesysteem een pijnlijke dood sterven trouwens.
Ja, eens. Maak gewoon die transfer en verkoop permanent onmogelijk via TM, werk met een wachtlijst als mensen niet meer kunnen en je bent de opkopers kwijt. Zo omslachtig dit. Gewoon puur daar om info in te winnen lijkt me.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.862
12.301
Orgaanklap op 27 oktober naar Patronaat. Tickets zijn al in de verkoop.
Philemon is support bij Warhaus in Metropool Enschede (9 november).
Jungle Brothers op 10 november naar Patronaat. Tickets zijn al in de verkoop.
Romy op 10 november naar Paradiso. Verkoop 20 september 10.00.
The Pink Stones ook op 11 november naar Metropool Hengelo en 12 november naar Victorie. Tickets zijn al in de verkoop.
Fun Lovin' Criminals ook op 16 november naar Bibelot en 17 november naar Burgerweeshuis (met Glue Trip). Tickets zijn al in de verkoop.
Chezidek & the Tuffsoundband op 18 november naar P60. Verkoop 14 september 12.00.
Itakiry op 19 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Cailin Russo op 22 november naar Paradiso. Verkoop 15 september 10.00.
Shay Lia op 24 november naar Paradiso. Verkoop 15 september 14.00.
Darren Kiely is support bij The 502s in Paard en Tivoli (2 en 3 december).
Dennis van Aarssen op 10 december naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Jaya the Cat op 26 december naar Volt. Tickets zijn al in de verkoop.
Amenra op 11 januari naar Paradiso. Verkoop 15 september 10.00.
Soulwax op 21 januari naar 013 (Main). Verkoop 29 september 10.00.

Adwaith op 7 februari naar Paard. Verkoop 15 september 11.00.
Skinny Lister ook op 9 februari naar de Helling. Verkoop 15 september 10.00.
Absynthe Minded ook op 11 februari naar de Oosterpoort. Verkoop 18 september 10.00.
The Bootleg Beatles ook op 16 februari naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Amsterdam Klezmer Band ook op 16 februari naar Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Douwe Bob ook op 16 februari naar de Oosterpoort. Verkoop 16 september 10.00.
Noémie Wolfs ook op 17 februari naar de Vorstin. Verkoop 14 september 10.00.
Serenity ook op 24 februari naar de Pul. Support komt van Temperance (ook in Hengelo zo, 22 februari). Tickets zijn al in de verkoop.
DIS Band op 24 februari naar P3. Tickets zijn al in de verkoop.
Loreena McKennitt ook op 6 maart naar Muziekgebouw Eindhoven. Tickets zijn al in de verkoop.
Kaizers Orchestra op 16 maart naar Paradiso. Verkoop 21 september 10.00.
Scott Bradlee's Postmodern Jukebox op 19 mei naar Tivoli. Verkoop 22 september 10.00.
Olivia Rodrigo en Remi Wolf op 24 mei naar de Ziggo Dome. Verkoop 21 september 15.00. Aanmelden tot de verkoop kan t/m 17 september 23.00.

Voor België:
LeBlanc op 9 november naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Romy op 11 november naar Botanique. Verkoop 20 september 10.00.
Philemon is support bij Warhaus in Reflektor, Edeb (Charleroi) en C-Mine (8, 19 en 16 november).
Darren Kiely is support bij The 502s in Trix (29 november).
Pruillip op 21 december naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Skinny Lister op 24 januari naar Trix. Verkoop 15 september 10.00.
Peyton Parrish op 6 februari naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Serenity en Temperance op 23 februari naar HELL (Diest). Tickets zijn al in de verkoop.
Melanie de Biasio op 7 maart naar Le Forum (Luik). Tickets zijn al in de verkoop.
Kaizers Orchestra op 9 maart naar de Roma. Verkoop 21 september 10.00.
Lakecia Benjamin op 30 maart naar de Roma. Tickets zijn al in de verkoop.
Olivia Rodrigo en Remi Wolf op 22 mei naar het Sportpaleis. Verkoop 21 september 15.00. Aanmelden tot de verkoop kan t/m 17 september 23.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en liluzi

zworp3

Support act
17 mei 2018
913
626
Moge dat 'Taylor Swift'- achtige dubbele registratiesysteem een pijnlijke dood sterven trouwens.
Wat bedoel je met dubbele registratie? Je hoeft je toch maar één keer te registreren, of mis ik iets? (Heb me ook niet geregistreerd.)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.370
9.108
Wat bedoel je met dubbele registratie? Je hoeft je toch maar één keer te registreren, of mis ik iets? (Heb me ook niet geregistreerd.)
1 keer ja, bedoelde meer dat je 2 keer in een wachtrij moet staan.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
913
626
1 keer ja, bedoelde meer dat je 2 keer in een wachtrij moet staan.
Oh ja, dat was behoorlijk kut en langdurig bij Swift, maar heb net toch uit nieuwsgierigheid even geprobeerd bij Rodrigo en geen wachtrij. Dus dat was misschien alleen direct na de aankondiging?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.597
4.341
Ze neemt wel toffe bands mee als special acts. Ik heb haar altijd gezien als het zoveelste Disney/Mickey Mouse Club zangeresje/actrice, maar gelukkig is ze meer dan dat. Ik vind er weliswaar geen fluit aan, maar mooi dat ze de grote zalen aandoet.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.815
1.941
Ze neemt wel toffe bands mee als special acts. Ik heb haar altijd gezien als het zoveelste Disney/Mickey Mouse Club zangeresje/actrice, maar gelukkig is ze meer dan dat. Ik vind er weliswaar geen fluit aan, maar mooi dat ze de grote zalen aandoet.
Ik ben wel eens benieuwd hoe snel dat uitverkoopt bij ons...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Komt ze ook uit de Disney koker ja? Ik vraag me dan toch wel een beetje af. Is Disney bijster goed in het ontdekken van (kinder)talenten, of kan Disney gewoon iedereen keihard fanboy markten en mensen naar hun hand zetten., en trapt men inderdaad gewoon in keiharde commercie? Ergens is het bewonderingswaardig, van de andere kaart ben ik ook niet heel erg fan van de omgang van Disney met kindersterren, maar goed.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit een beetje aan mij voorbij is gegaan hoor. Ik ken Good 4 U en dat is eerlijk gezegd voor mij een dertien in een dozijn pop-nummer. Ik zal vast wel meer "oja'tjes" hebben als ik me er in ga verdiepen waarschijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken