Concertaankondigingen

Bert

Support act
14 nov 2014
888
823
Mijn dochter wilde naar the 1975. om 10.00 geen ticket meer beschikbaar, Veel geklaag op X. Op ticketswap al 40 verkocht voor 78 euro.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.348
9.078
Mijn dochter wilde naar the 1975. om 10.00 geen ticket meer beschikbaar, Veel geklaag op X. Op ticketswap al 40 verkocht voor 78 euro.
Wat opvallend is want op Pinkpop en BKS (waar ik bij was) stond hun veld niet bepaald vol.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.348
9.078
Ze stonden niet op Pinkpop en BKS was inderdaad een mismatch, waar ze alsnog een dijk van een optreden gaven?
Ja, erg dikke show sowieso. Strakke band!

En heb het over Pinkpop 2019. Op RW heb ik ze trouwens niet gezien, geen idee hoeveel animo er daar was voor The 1975.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Daar was het inderdaad echt waardeloos. Ook de reden waarom ik nooit een los kaartje voor ze zou kopen. Te afhankelijk van of Healy een goeie dag heeft.
Kan mij wel voorstellen dat de jeugd daar echt 0,0 om maalt. Vond het al gek dat ze niet in de Ziggo Dome staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.811
1.939
🎸
Keane komt naar Nederland! Op 19 april 2024 viert de Britse band twintig jaar sinds 'Hopes and Fears' in het Amsterdamse AFAS Live.
53 Euro inclusief servicekosten voor de AFAS Live. Dat valt me zeker niet tegen. De prijzen van Brussel kan ik niet vinden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.811
1.939
Ik hou mij aanbevolen voor presale van KEANE in Amsterdam en Brussel. 👍
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.846
12.253
Mark Reeder is support bij New Order in de Ziggo Dome (23 september).
Playgrounded is support bij Shining in Patronaat (27 september).
Lua Kae en Long Pippin & the Silver Foxes op 6 oktober naar de Kroepoekfabriek. Entree is gratis.
Sophia is support bij Gavin DeGraw in Tivoli en Paard (12 en 13 oktober).
Lil Tjay, Joony en Dina Ayada op 9 november met een extra show naar 013 (Main). Tickets zijn al in de verkoop.
Martijn Bakker op 12 november naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Alkahest is support bij Autarkh in Little Devil (17 november).
Left to Suffer vervangt Chamber op de Impericon Never Say Die! Tour in de Effenaar (17 november).
Deela is support bij Zack Fox in Tolhuistuin (24 november).

The Golden Glows op 9 december naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
The Veils ook op 10 december naar de Nieuwe Kerk van Haarlem. Verkoop 15 september 10.00.
Jordan Ward op 14 december naar de Melkweg. Verkoop 15 september 10.00, VVK 13 september 10.00.
The LSB Experience op 22 december naar de Vorstin. Tickets zijn al in de verkoop.
Sir Pierre Courbais & Barend Courbois op 7 januari naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Soda Blonde op 19 januari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Che Sudaka op 31 januari naar de Melkweg. Verkoop 12 september 11.00.
Suffocation, Sanguisugabogg, Enterprise Earth en Organectomy op 18 februari naar 013 (Next). Verkoop 15 september 11.00.
Clan of Xymox ook op 22 februari naar de Melkweg. Verkoop 20 september 13.00.

BeraadGeslagen ook op 1 maart naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Sophie Ellis Bextor op 3 maart naar Tivoli. Verkoop 29 september 9.00.
Chris Cresswell en Northcote op 7 maart naar Dynamo. Verkoop 18 september 10.00.
Popa Chubby ook op 8 maart naar de Groene Engel. Tickets zijn al in de verkoop.
Drunken Dolly op 9 maart naar de Arminiuskerk (onder de noemer Drunken Dolly's Biggest St. Patrick's Day Party Yet!). Tickets zijn al in de verkoop.
Marlon Pichel ook op 14 maart naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
VVK voor MIKA in AFAS Live is 13 september 10.00 (29 maart).
Matt Bianco op 30 maart naar de Vorstin. Tickets zijn al in de verkoop.

Beatenberg op 16 april naar de Melkweg. Verkoop 20 september 9.00, VVK 18 september 9.00.
VVK voor Keane en The Sherlocks in AFAS Live is 13 en 14 september 10.00 (19 april).
Bill Bailey op 5 mei naar Theater Heerlen. Verkoop 29 september 10.00. Ik weet alleen niet in welke hoedanigheid hij komt, of als komiek of muzikant. Denk dat eerste, maar vanwege de twijfel zet ik 'm alsnog neer.
VV (Ville Valo) op 7 mei naar 013 (Main). Verkoop 15 september 11.00.
The Paper Kites op 7 mei naar de Oosterpoort. Verkoop 15 september 9.00.
Olivia Dean op 14 mei met een extrra show naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Het optreden van Young Gun Silver Fox in de Vooruit van vanavond gaat niet door (8 september).
Ana Popovic op 13 oktober naar BICC 't Poorthuis (Peer). Tickets zijn al in de verkoop.
I'm the Hug, Nykolaes en Daniël Paul op 18 oktober naar Farrm. Entree is gratis.
WOOLVS is support bij absynthe minded in Wilde Westen (4 november).
Stace op 10 november naar de AB. Tickets zijn al in de verkoop.
Left to Suffer vervangt Chamber op de Impericon Never Say Die! Tour in Chinastraat (18 november).

Bart Peeters op 29 december met nog een extra show naar de Roma. Tickets zijn al in de verkoop.
The Golden Glows op 16 januari naar de Roma en op 21 januari naar Ha Concerts. Tickets zijn al in de verkoop.
Mark Eliyahu op 29 februari naar La Madeleine. Tickets zijn al in de verkoop.
Dead Poet Society op 8 maart naar Trix. Verkoop 13 september 10.00.
MIKA op 31 maart naar Vorst Nationaal. Verkoop 15 september 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.811
1.939
53 Euro inclusief servicekosten voor de AFAS Live. Dat valt me zeker niet tegen. De prijzen van Brussel kan ik niet vinden.
Brussel vanaf 46 Euro. Het lijkt ook wel of we qua prijzen 20 jaar terug gaan in de tijd, niet alleen vanwege de tour.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken