Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.840
12.229
Thammuz, Gigatron2000 en Cosmic Debris op 15 september naar Patronaat. Verkoop 6 september 15.00.
De shows van Jim Bob (en Octopus) in de Pul en de Oefenbunker (alleen Jim Bob) zijn geannuleerd (15 en 16 september).
Sophie and the Giants in Paradiso is geannuleerd (22 september).
Pianoboy (of Piánoбо́й) op 28 september naar Patronaat (onder de noemer Haarlem4Ukraine). Tickets zijn al in de verkoop.
Radio Filharmonisch Orkest op 12 oktober naar Tivoli (onder de noemer Pieces of Tomorrow). Tickets zijn al in de verkoop.
Designer Violence is support bij Föllakzoid in Bibelot (13 oktober).
Hometown Crew is support bij Deez Nuts in de Nieuwe Nor (16 oktober).
Ama Lou op 16 oktober naar Tolhuistuin. Verkoop 8 september 10.00.
Grift en Iskandr ook op 18 oktober naar The Scrapyard (Alkmaar) en op 19 oktober naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Gretel Hänlyn op 23 oktober naar Paradiso. Verkoop 8 september 11.00.

Yüzyüzeyken Konuşuruz op 5 november naar de Melkweg. Tickets zijn al in de verkoop.
Joony en Dina Ayada komen mee met Lil Tjay naar 013 (11 november).
Madrigal op 16 november naar de Melkweg. Tickets zijn al in de verkoop.
Nanna op 18 november naar Bitterzoet. Verkoop 8 september 10.00.
Marathon voegt zich bij Militarie Gun en GUMM in Rotown en Ekko (18 en 19 november).
Candy Dulfer op 19 november naar Metropool Enschede. Verkoop 6 september 14.00.
Jesus Piece op 29 november naar Willem Twee. Verkoop 6 september 10.00.
Kojaque op 2 december naar Tolhuistuin. Verkoop 11 september 12.00.
Ásgeir ook op 4 december naar Tivoli en 5 december naar de Oosterpoort. Verkoop 8 september 10.00.

GUIDO op 9 januari naar Paradiso. Verkoop 8 september 10.00.
Hans Dulfers Total Response ook op 12 januari naar Doornroosje. Verkoop 8 september 10.00.
Sprints met wat shows: 22 februari Vera, 23 februari Rotown en 24 februari Tolhuistuin. Verkoop 7 september 11.00.
Primaat ook op 16 maart naar de Melkweg. Verkoop 7 september 10.00.
Train op 3 mei naar 013 (Main). Verkoop 22 september 10.00. Ik heb het vermoeden dat we van een heleboel gezeik op 't forum verlost zijn.

Voor België:
Crouch is support bij Oxbow in Wilde Westen (6 september), Käppar is dat in Botanique (7 september).
Vampires of Time and Memory op 22 september naar Zik Zak. Tickets zijn al in de verkoop.
Sophie and the Giants in Kavka Oudaan is geannuleerd (25 september).
October Tide op 8 oktober naar Kavka Oudaan. Tickets zijn al in de verkoop.
Grift op 16 oktober naar Asgaard. Tickets zijn al in de verkoop.
Ama Lou op 17 oktober naar Botanique. Verkoop 8 september 10.00.

Compact Disk Dummies op 22 november naar de Zwerver. Verkoop 7 september 11.00.
Kojaque op 28 november naar Botanique. Verkoop 11 september 10.00.
Agar Agar op 30 november naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Jesus Piece op 7 december naar Kavka Oudaan. Verkoop 6 september 10.00.
Bart Peeters op 28 december naar de Roma. Verkoop 8 september 10.00.
Frank Vanderlinden ook op 28 januari naar de Roma. Verkoop 8 september 10.00.
Sprints op 13 februari naar Cactus en 14 februari naar Trix. Verkoop 7 september 10.00 (Cactus) en 11.00 (Trix).
 
Laatst bewerkt:

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
252
225
Jesus Piece op 29 november naar Willem Twee. Verkoop 6 september 10.00.
Kijk, dit is nou de reden dat ik dagelijks dit topic lees. Dit had ik waarschijnlijk dus totaal gemist. Maar dit is een topband en dichterbij kan haast niet.

Mijn dank is groot!

END die er gisteren bij staat is trouwens ook top, maar ja, Patronaat en op een doordeweekse dag + niet de hoofdact lijkt het.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.840
12.229
Die stonden afgelopen tour in Doornroosje. Ik ga uit van max een AFAS. Matig album ook weer
Dat was een bewuste keuze, samen met Paradiso. In maart 2022 stonden ze wel in een uitverkochte AFAS Live (met veel animo voor een tweede show) en die hebben dat niveau zeker wel vastgehouden of zijn zelfs groter geworden (hoe ruk ik ze ook vind).

Maar... voor dit soort discussies was een mooi ander topic.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en team-0

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
41
19
Pre-sale 6 september 10 uur.
Ik kan moeilijk vinden hoe je aan de presale access moet komen. Ik heb mij ingeschreven voor de nieuwsbrief maar ik heb nog niks ontvangen, en de presale is straks al..
Weet iemand hoe die presale werkt?
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
633
494
Ik kan moeilijk vinden hoe je aan de presale access moet komen. Ik heb mij ingeschreven voor de nieuwsbrief maar ik heb nog niks ontvangen, en de presale is straks al..
Weet iemand hoe die presale werkt?
Ik verwacht dat we straks om 10 uur een mail krijgen met link.
 
  • Leuk
Waarderingen: pinkwin

nitotheno

Support act
29 jan 2018
927
809
Thanks! Ik krijg dit te zien als ik 2 kaartjes selecteer, is het allemaal nu al weg?
Ik had dit ook. Vervolgens probeerde ik het met een incognito tab en toen lukte het wel.

Ik kwam er overigens net nog doorheen voor nog een extra ticket (wilde toch nog iemand mee). Dus blijven proberen / refreshen loont!
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
41
19
Ik had dit ook. Vervolgens probeerde ik het met een incognito tab en toen lukte het wel.

Ik kwam er overigens net nog doorheen voor nog een extra ticket (wilde toch nog iemand mee). Dus blijven proberen / refreshen loont!
Het is uiteindelijk niet lang daarna mij ook gelukt!!!

Ik denk dat het gewoon misging bij Eventim eigenlijk, die waren nog niet klaar voor de presale of zoiets
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.856
2.520
Zit ik hier vol enthousiasme te plaatsen dat Slowdive naar Paradiso komt, grijp ik zelf naast kaarten omdat ik op reis was. Heel snel uitverkocht dit keer 😔

Edit: het is opgelost met dank aan @Lion 🎉
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc en koekebakker

Gebruikers die dit onderwerp bekijken