Concertaankondigingen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
Wat een klote systeem is dat toch van Ticketmaster.... Geen wachtrij maar ook geen kaarten beschikbaar voor 2e concert... Echt bizar...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
Ze hebben gewoon alle tickets in de voorverkoop van Keane zelf al verkocht (Amsterdam, Keulen en Brussel woensdag). Benieuwd of er nog een extra concert in Amsterdam bijkomt...
Wat je zegt zal wel kloppen. Voor beide belgische concerten geen wachtrij gehad maar ook niets kunnen selecteren. Amsterdam ook uitverkocht. Voor de vorm in de verkoop gegaan. Heel dat Ticketmaster mogen ze opdoeken van mij...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.830
6.564
Wat je zegt zal wel kloppen. Voor beide belgische concerten geen wachtrij gehad maar ook niets kunnen selecteren. Amsterdam ook uitverkocht. Voor de vorm in de verkoop gegaan. Heel dat Ticketmaster mogen ze opdoeken van mij...
Die presale ging toch via Keane zelf?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
Die presale ging toch via Keane zelf?
Voor Amsterdam was er een presale via KEANE zelf en LN. Voor Brussel was er volgens mij alleen een presale via KEANE. Daar had ik me niet voor ingeschreven want ik dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen. Eigen schuld dikke bult zullen we dan maar zeggen. Amsterdam is voor ons geen optie. Blijf het zeker raar vinden dat ik bij de extra datum voor Brussel welke om 10:15 uur in de verkoop ging 1 minuut in de wachtrij sta en dan al niets meer kan bestellen....???
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.830
6.564
Voor Amsterdam was er een presale via KEANE zelf en LN. Voor Brussel was er volgens mij alleen een presale via KEANE. Daar had ik me niet voor ingeschreven want ik dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen. Eigen schuld dikke bult zullen we dan maar zeggen. Amsterdam is voor ons geen optie. Blijf het zeker raar vinden dat ik bij de extra datum voor Brussel welke om 10:15 uur in de verkoop ging 1 minuut in de wachtrij sta en dan al niets meer kan bestellen....???
Die in Brussel leek niet te bestaan! Zoals Batmutsje ook zegt, die link leidde naar de algemene Livenation pagina.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
672
527
Roisin Murphy komt 8 maart 2024 naar de Gashouder. 22 september begint de kaartverkoop.

Zo kom je nooit in Amsterdam voor een concert, zowaar in een week twee keer (ook Underworld) 🤔
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.534
1.732
+ 25 mei voor Olivia Rodrigo in de Ziggodome, die moet al het vertrouwen hebben dat ze die ruim 30000 kaarten in een zucht en een kreun verkoopt.
 
  • On fire
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.872
12.344
Goed weekend hè...

Odd Obsessions is support bij Phil Campbell and the Bastard Sons in de Pul (8 oktober).
Bloid, Teethgrinder, Klysma en Barren op 19 oktober naar Victorie (onder de noemer Victorie Deathcave). Tickets zijn al in de verkoop.
Pest Control op 25 oktober naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Totally Spice op 28 oktober naar de Kroepoekfabriek. Tickets zijn al in de verkoop.
Desire Marea op 30 oktober naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
Alison's Fall is ook support bij Orange Skyline in Neushoorn (3 november).
BLØF op 1 november met een extra show naar Hedon, 7 november met een extra show naar Patronaat en op 7 december met een extra show naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
Supermoon is support bij Level 42 in Muziekgebouw Eindhoven (14 november).
Richarda en Danny Dubb op 17 november naar de Melkweg. Verkoop 18 september 14.00.
De komende tour van Portland gaat niet door (data tussen 26 november en 21 december).
Pixy op 29 november naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Jean Dawson is support bij Lil Yachty in 013 (8 december).
The Veils (Solo) ook op 11 december naar Rotown en 12 december naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop. Solo betekent trouwens gewoon de frontman Finn Andrews.
Stones Sessions met een clubtour: 28 december De Nieuwe Nor, 13 januari Metropool Hengelo, 19 Neushoorn, 26 Gigant en 10 februari Victorie. Verkoop 19 september 10.00.

Boo Seeka is support bij Boy & Bear in Tivoli, Muziekgieterij Maastricht en de Oosterpoort (24, 25 en 26 januari).
Drukwerk op 2 februari met een extra show naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Mr Moto op 18 februari naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Frankie Stew and Harvey Gunn op 23 februari naar de Melkweg. Verkoop 22 september 10.00.
Crouch op 29 februari naar de Nieuwe Nor. Verkoop 18 september 10.00.
Alexandra Stréliski ook op 7 maart naar Muziekgebouw Eindhoven. Tickets zijn al in de verkoop.
Verkoop voor Róisín Murphy in de Gashouder is 22 september 11.00, VVK 21 september 10.00 (8 maart).
Saga op 10 maart naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Mother Mother op 12 maart naar Paradiso. Verkoop 22 september 9.00. Fuck, die zijn ook snel gegroeid met hele matige muziek. Sorry, not sorry.
Solstice en Ebony Buckle op 30 maart naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Verkoop voor Scooter in de Ziggo Dome is 21 september (5 april).
Anouk met Band op 31 mei met een extra show naar de Ziggo Dome. Verkoop 18 september 17.00.
ABBA Gold Europe op 21 juni naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
De komende tour van Portland gaat niet door (data tussen 8 oktober en 7 december).
Dr. Lektroluv en Digitalism op 8 december naar L'OM. Verkoop 18 september 11.00.
Jean Dawson is support bij Lil Yachty in Ancienne Belgique (10 december).
James Arthur op 29 januari naar Koninklijk Circus. Verkoop 22 september 10.00, VVK 19 september 16.00.
Boo Seeka is support bij Boy & Bear in Botanique (1 februari).
Tangled Horns op 2 februari naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Verkoop voor Róisín Murphy in Koninklijk Circus is 22 september 11.00, VVK 21 september 11.00 (13 maart).
Dragonforce, Amaranthe en Infected Rain op 17 maart naar Ancienne Belgique. Verkoop 18 september 10.00.
Meute op 25 september (2024) naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
124
160
Bernie Sanders op 11 oktober naar TivoliVredenburg. Tickets zijn al uitverkocht

Of past dat hier niet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken