Concertaankondigingen

zworp3

Support act
17 mei 2018
918
629
Ze heeft haar eerste bekendheid gekregen als Disney-actrice, maar haar platencontract loopt bij Geffen, niet bij Disney.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.084
499
Ja, eens. Maak gewoon die transfer en verkoop permanent onmogelijk via TM, werk met een wachtlijst als mensen niet meer kunnen en je bent de opkopers kwijt. Zo omslachtig dit. Gewoon puur daar om info in te winnen lijkt me.
Inderdaad, wat wordt met die data gedaan ? Wordt er gekeken of je wel genoeg tickets afneemt en daardoor eerder in aanmerking komt om te mogen kopen ?? lijkt me gewoon een trend te worden bij al die grote namen. / meer vraag dan aanbod.
 

Marshmallowsz

Campingartiest
29 nov 2022
83
191
Moet je voor Olivia Rodrigo tickets per persoon registreren of kan je met 1 registratie wel meerdere tickets halen? Ik wil namelijk misschien tickets halen voor mij en mijn vriendin
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.559
5.404
Ik zie nu dat Rod Stewart alleen maar zitplaatsen zijn. Kom op we willen wel een beetje onze voetjes van de vloer laten gaan. Seated concerts nee dank je. Jammer want had de man best eens willen zien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.830
6.563
Ik zie nu dat Rod Stewart alleen maar zitplaatsen zijn. Kom op we willen wel een beetje onze voetjes van de vloer laten gaan. Seated concerts nee dank je. Jammer want had de man best eens willen zien.
Het moment dat hij begint te zingen springt iedereen omhoog en gaan mensen dansen. ;) Was bij Elton ook zo.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
898
815
Weet iemand of dit een DJ-set wordt? Kan het niet echt vinden
Drie weken geleden gezien op rock en seine. Als dat de voorbode is van haar show, word ik er alleszins niet wild van. Eerste half uur was ze zelf dj, laatste 20 minuten kwam er een dj bij en zong ze wat.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.764
2.470
Sonic City heeft hun line-up ook rond.

376287106_805173684945542_3782830755611453817_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.698
938

Will Tura nodigt uit, het ultieme concert op vrijdag 29 december 2023 in het Sportpaleis. Tickets vanaf woensdag 20 september om 10u via sportpaleis.be.

En hier zeker geïnteresseerd in een presale linkje, mocht die er zijn... 😊
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.872
12.342
Het optreden van Cézanne in de Vorstin gaat niet door en wordt uitgesteld naar een nog nader te bepalen datum (17 september).
Marta Arpini is support bij Teleman in Rotown (22 september).
My Girlfriend is support bij Black Box Revelation in Muziekgieterij Maastricht (24 september).
Huize Lucas op 24 september naar Patronaat. Entree is gratis.
Baxter Dury en TTRRUUCES is verplaatst van het Zonnehuis naar Tolhuistuin (27 september).
Consensual Peggy is support bij Downtown Boys in Ekko (28 september).
Alison's Fall is support bij Orange Skyline in Willem Twee (29 september).
néomí is support bij Matt Corby in Paradiso, Tivoli en LantarenVenster (29 en 30 september, 1 oktober).
Playgrounded is support bij This Will Destroy You en The Ocean in Vera (30 september), Jo Quail is dat in Patronaat (9 oktober). Fuck, fuck, fuck, fuck, fuck. Wat zijn dit voor vette boekingen jongen? Alsof ze willen dat ik ga...

Mirusi Mergina is support bij Liturgy in Little Devil (1 oktober).
Borokov Borokov en Lenxi op 7 oktober naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
Yaëll Campbell is support bij Sky Feliz in Paard (12 oktober).
Keenan Mundane is support bij de eerste show van Personal Trainer in Rotown (7 oktober), Thor Kissing bij de tweede (8 oktober), Helen Jewett is dat in Neushoorn (12 oktober), The Super Soakers is dat in de Effenaar (26 oktober).
Knives is support bij The Pleasure Dome in Oefenbunker (13 oktober).
La Loye is support bij Pitou in Paard (25 oktober).
Two and Half Girl en Achterlicht zijn support bij Orgaanklap in Patronaat (27 oktober).
Begonia en Kennedy Freeman zijn support bij Leith Ross in Rotown en Tolhuistuin (28 en 29 oktober).

Winkler op 2 november naar de Nieuwe Nor. Tickets zijn al in de verkoop.
Capleton ook op 4 november naar Gebouw-T. Tickets zijn al in de verkoop.
Anson Seabra is support bij Cian Ducrot in de Maassilo (7 november).
Corinne Bailey Rae ook op 9 november naar LantarenVenster. Verkoop 15 september 10.00.
Son Mieux op 15 november naar Hedon en 17 november naar de Nobel. Verkoop 18 september 10.00.
Pearl Earl op 17 november naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Pro-Pain op 17 november naar dB's. Tickets zijn al in de verkoop. Of een andere locatie als dat moet, aldus dB's. Fijn zo die duidelijkheid rondom de verhuizing.
Paul Sinha is support bij Flemming in AFAS Live (18 en 19 november).
Snow Coats is support bij Ratboys in ACU (22 november).
JELEEL! op 26 november naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.

Chappell Roan op 5 december naar de Melkweg. Verkoop 22 september 10.00, VVK 21 september 10.00.
Parker Fans is support bij Pip Blom in de Melkweg, Rotown, Tivoli en Vera (7, 9, 15 en 20 december).
Stevie Wonder Tribute op 8 december naar de Kroepoekfabriek. Tickets zijn al in de verkoop.
Sextile op 13 december naar Vera. Verkoop 15 september 10.00.
Kafka op 13 januari naar de Melkweg. Verkoop 15 september 15.00.
Stones Sessions op 13 januari naar Metropool Hengelo. Verkoop 15 september 16.00.
Massada ook op 20 januari naar Metropool Enschede. Verkoop 19 september 12.00.
Will Hoge is support bij Dave Hause in Rotown (31 januari).

Adwaith ook op 8 februari naar V11, 9 februari naar Vera en 10 februari Merleyn. Verkoop 15 september 11.00 (behalve voor Merleyn die al in de verkoop is).
Douwe Bob dus met een clubtour: 16 februari De Oosterpoort, 17 Metropool Hengelo. 18 Doornroosje, 22 013, 23 Paard, 24 Victorie, 29 Hedon, 1 maart Fluor, 14 Muziekgieterij Maastricht en 29 Neushoorn. Verkoop 16 september 10.00, veel zijn al in de VVK.
Whispering Sons op 14 maart naar de Melkweg. Verkoop 20 september 10.00.
Isaac Delusion op 30 april naar Bitterzoet. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Quentin Sauvé is support bij Birds in Row in Trix (27 oktober).
Eli Winter op 30 oktober naar House of Growfunding (Brussel). Entree is gratis.
The Muttons en Mojo and the Kitchen Brothers op 2 november naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Shay Lia op 25 november naar Botanique. Verkoop 15 september 14.00.
Martyna Basta, Adela Mede en LB Marszalek op 26 november naar Trix (onder de noemer Safe Ground Compliation Night). Tickets zijn al in de verkoop.
Innoss'B op 1 december naar La Madeleine. Verkoop 19 september 10.00.
Gros Coeur op 6 december naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Jordan Ward op 10 december naar Ancienne Belgique. Verkoop 15 september 10.00.
Pitcho op 16 december naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.

Calogero op 13 januari met een extra show naar Paleis 12. Tickets zijn al in de verkoop.
Kalesh Criminel op 19 januari naar La Madeleine. Tickets zijn al in de verkoop.
Meis op 12 februari naar het Depot, 13 De Roma en 14 De Vooruit. Tickets zijn al in de verkoop.
Artan op 14 februari naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
Miles Kane op 18 februari naar Botanique. Verkoop 15 september 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: LevonHelm en Black Lies

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.822
2.452
Komt ze ook uit de Disney koker ja? Ik vraag me dan toch wel een beetje af. Is Disney bijster goed in het ontdekken van (kinder)talenten, of kan Disney gewoon iedereen keihard fanboy markten en mensen naar hun hand zetten., en trapt men inderdaad gewoon in keiharde commercie? Ergens is het bewonderingswaardig, van de andere kaart ben ik ook niet heel erg fan van de omgang van Disney met kindersterren, maar goed.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit een beetje aan mij voorbij is gegaan hoor. Ik ken Good 4 U en dat is eerlijk gezegd voor mij een dertien in een dozijn pop-nummer. Ik zal vast wel meer "oja'tjes" hebben als ik me er in ga verdiepen waarschijnlijk.
Na even geluisterd te hebben, kende ik al haar hits niet en alleen good 4 u klonk inderdaad bekend.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
Keane op 3 min uitverkocht of zo? Voor Brussel 1 min de wachtrij om vervolgens tot de ontdekking te komen dat er geen kaarten meer beschikbaar zijn..... Geloof er weinig van....
Edit
Extra concert Brussel.
Amsterdam nog niet
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
728
577
Keane op 3 min uitverkocht of zo? Voor Brussel 1 min de wachtrij om vervolgens tot de ontdekking te komen dat er geen kaarten meer beschikbaar zijn..... Geloof er weinig van....
Edit
Extra concert Brussel.
Amsterdam nog niet
Ze hebben gewoon alle tickets in de voorverkoop van Keane zelf al verkocht (Amsterdam, Keulen en Brussel woensdag). Benieuwd of er nog een extra concert in Amsterdam bijkomt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken