Concertaankondigingen

Waren geweldig goed op Hello Festival vorig jaar. Ik liet dit aan mij pa zien en zijn eerste reactie was dat we er zeker heen gaan. Dus ik ben erbij :D
Komen ook in Brussel. Hopelijk komende zomer weer op de festivals....

Morpheus is support bij Pitou in Ekko (14 oktober).
Ramon Wolf op 14 oktober naar Gigant. Entree is gratis.
TisaKorean is support bij Don Toliver in 013 (21 oktober).
Bushman's Revenge op 10 november naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Underscores op 6 december naar Ekko. Verkoop 19 september 11.00.
Cantorias op 15 december naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Idema/Serierse Quartet op 21 december naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Dareyn en Tony Overwater's Spirits op 13 januari naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
John Craigie op 18 januari naar Paradiso. Verkoop 22 september 10.00.
MarynCharlie op 7 februari naar de Melkweg. Verkoop 29 september 10.00.
Only the Poets op 8 februari naar Tivoli en 29 maart naar de Nieuwe Nor. Verkoop 29 september 10.00, VVK 28 september 10.00.

Voor België:
TisaKorean is support bij Don Toliver in La Madeleine (16 oktober).
Q-Pop op 9 december naar het Sportpaleis. Verkoop 22 september 8.00.
Only the Poets op 7 februari naar Trix. Verkoop 29 september 10.00, VVK 28 september 10.00.

Orchestral Manoeuvres in the Dark op 14 februari naar AFAS Live. Verkoop 22 september 10.00, VVK 20 september 10.00. Gek genoeg staan er ook een paar verkopen gepland voor dezelfde datum om 11.00...
Da's de tweede all ages show voor alle jonge fans die ze hebben

Ff voor de zekerheid: Start presale Idles staat nu niet meer om 12u maar om 11u op Ticketmaster.

11am is 12u Nederlandse tijd. Stond op Ticketmaster vanochtend eerst ook op 12u maar is nu net aangepast naar 11u. Dus ik dacht ik post het even om verwarring te voorkomen haha. :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nelios
11am is 12u Nederlandse tijd. Stond op Ticketmaster eerst ook op 12u vanochtend maar is nu aangepast naar 11u. Dus ik dacht ik post het even. :)
Staat CEST, dat is NL tijd

Edit: Ah, je had het over de onduidelijkheid over tijden in 't algemeen, ik begreep je verkeerd, excuus!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ja je hebt helemaal gelijk. Dan had Ticketmaster vanochtend gewoon een foutje gemaakt want daar stond hij oorspronkelijk op presale start om 12u. :)

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Op 2 april komt Dave Matthews Band naar AFAS Live in Amsterdam! De kaartverkoop start op vrijdag 22 september om 9.00 uur. Meer info via mojo.nl/davematthewsband
Met hun ruim 30-jarig bestaan hoort Dave Matthews Band absoluut thuis in het rijtje van meest invloedrijke rockbands. Maar naast rock maken ze ook veelvuldig gebruik van jazz, soul en blues invloeden. De band staat er om bekend hun nummers bij elke live performance op een andere manier over te brengen wat een unieke ervaring geeft aan ieder concert.

Ik wil tickets voor de Romy show in de Botanique (11/11) kopen maar ik heb geen code voor de presale van vandaag gekregen. Ik hoop dat er morgen nog plaatsen zijn.

Op 2 april komt Dave Matthews Band naar AFAS Live in Amsterdam! De kaartverkoop start op vrijdag 22 september om 9.00 uur. Meer info via mojo.nl/davematthewsband
Met hun ruim 30-jarig bestaan hoort Dave Matthews Band absoluut thuis in het rijtje van meest invloedrijke rockbands. Maar naast rock maken ze ook veelvuldig gebruik van jazz, soul en blues invloeden. De band staat er om bekend hun nummers bij elke live performance op een andere manier over te brengen wat een unieke ervaring geeft aan ieder concert.
Vanaf 84 euro wel flink aan de prijs. Toch even goed afwegen of ik het dat waard vind.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Red red wine
🎶
Het is misschien nog wat te vroeg voor rode wijn, maar zeker niet voor een nieuwe aankondiging
🤩
Dinsdag 2 april 2024 keert UB40 featuring Ali Campbell namelijk terug naar de Ziggo Dome. Het concert zal in het teken staan van The Hits Tour en dus kan het niet anders dan dat de grootste hits van deze succesvolle reggaeband deze avond worden gevierd
✨
Tijdens deze tour komt Bitty McLean mee als special guest
🎤

De kaartverkoop hiervoor start vrijdag 22 september om 10.00 uur
🎫

• Leuk
Waarderingen: PJ
Alestorm naar nieuwe OM in Luik (1500 + 200 balkon).
Waarom steken ze die altijd in die onnozele zalen in Belgie...

Gezien dat Biebob is, staan ze gelukkig 99% kans op Graspop.

Red red wine
🎶
Het is misschien nog wat te vroeg voor rode wijn, maar zeker niet voor een nieuwe aankondiging
🤩
Dinsdag 2 april 2024 keert UB40 featuring Ali Campbell namelijk terug naar de Ziggo Dome. Het concert zal in het teken staan van The Hits Tour en dus kan het niet anders dan dat de grootste hits van deze succesvolle reggaeband deze avond worden gevierd
✨
Tijdens deze tour komt Bitty McLean mee als special guest
🎤

De kaartverkoop hiervoor start vrijdag 22 september om 10.00 uur
🎫
Vreemd dat deze band nog zo groot is in Nederland.
In België naar de AB en dat is eigenlijk een perfecte zaal voor hen (2000 plaatsen)

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread