Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.618
11.301
Faela is support bij Miss Montreal in het Zuiderparktheater (24 juni).
Groove Masters en Jupiter op 29 juni naar Volt. Tickets zijn al in de verkoop.
Ash Radford is support bij The Dreggs in Rotown (19 augustus).
Anatomia en Druid Lord op 31 augustus naar Innocent. Tickets zijn al in de verkoop.
Gilla Band op 1 september naar Paard en 2 september naar Ekko. Verkoop 22 juni 11.00.
Bob Log III op 2 september naar dB's. TIckets zijn al in de verkoop.
Lael Neale met wat shows: 6 september Roodkapje, 7 Ekko en 8 Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
The Pretenders op 21 september naar Tivoli. Verkoop 23 juni 10.00.
Them Two! - The Gotcha Crew ook op 6 oktober naar Metropool Enschede. Verkoop 21 juni 12.00.
Maeta op 11 oktober naar de Melkweg. Verkoop 28 juni 11.00.
Cristóvam op 15 oktober naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Steve Hill op 29 oktober naar de Gigant. Entree is gratis.
Leela James ook op 29 oktober naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
James Francies Trio op 29 oktober naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Rens, Jair & Ome Uncle op 31 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Lewsberg met een clubtour: 2 november Vera, 3 OCCII (Amsterdam), 4 Tankstation Enschede, 30 Worm, 1 december Ekko en 2 Hall of Fame. Tickets zijn al in de verkoop.
STATIONTOSTATION op 3 november naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Stray From the Path, Make Them Suffer, Void of Vision en Knosis op 3 november naar de Melkweg. Verkoop 23 juni 11.00.
Quique met wat shows: 4 november Doornroosje,16 Tivoli, 24 Simplon en 25 Paard. Verkoop 23 juni 10.00.
The Bones of J.R. Jones op 8 november naar Paradiso. Verkoop 23 juni 10.00.
dEUS op 8 november naar 013 (Main). Verkoop 23 juni 10.00. Er staat voorlopig dat de show om 9 uur 's ochtends begint, neem aan dat dat een foutje is, maar zeker weten doe je het nooit.
De Impericon Never Say Die! Tour die Effenaar aan doet, bestaat uit Nasty, King 810, ten56., Chamber, Fox Lake en Reduction (17 november).
Charlotte Adigéry & Bolis Pupil op 30 november naar Parallel. Verkoop 23 juni 11.00. Edit: Oh, excuus, was al gezegd.
The Amity Affliction, Comeback Kid, Alpha Wolf en Mugshot op 9 december naar de Melkweg. Verkoop 26 juni 11.00.
Jet van der Steen en Lola Cedès op 16 december naar de Melkweg. Verkoop 26 juni 10.00.

Voor België:
Nasty, King 810, ten56., Chamber, Fox Lake en Reduction (onder de noemer Impericon Never Say Die!) op 18 november naar Chinastraat. Verkoop 22 juni 11.00.


Dan nog even dit: het is ook al in een ander topic gezegd, maar morgen kan je via Ticketmaster tickets kopen voor een geselecteerd aantal optredens voor de helft van de prijs. Zitten toch een paar leuke dingen tussen met o.a. Vintage Trouble, Hauser, The Notwist, Heaven Shall Burn en La Femme.
https://www.ticketmaster.nl/feature/midzomerdag/
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
780
1.614
Dan nog even dit: het is ook al in een ander topic gezegd, maar morgen kan je via Ticketmaster tickets kopen voor een geselecteerd aantal optredens voor de helft van de prijs. Zitten toch een paar leuke dingen tussen met o.a. Vintage Trouble, Hauser, The Notwist, Heaven Shall Burn en La Femme.
https://www.ticketmaster.nl/feature/midzomerdag/
Ik zat te twijfelen over de tickets voor Loose Ends, maar met 50% korting wordt het wel interessant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.525
6.190
Pinokkio zit er nooit naast en heeft al vaker laten merken inside info te hebben dus zit wel goed. Ik vermoed dat er nog geen vindbare actieve Ticketmaster link is waardoor Dave hem nog niet heeft kunnen spotten. :)

Ik hoop vooral dat het niet in die verrekte Arena is haha.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
dEUS in 013 wellicht meepakken, afgelopen tour in Maastricht verstek moeten laten gaan..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.618
11.301
Pinokkio zit er nooit naast en heeft al vaker laten merken inside info te hebben dus zit wel goed. Ik vermoed dat er nog geen vindbare actieve Ticketmaster link is waardoor Dave hem nog niet heeft kunnen spotten. :)

Ik hoop vooral dat het niet in die verrekte Arena is haha.
C'est vrai. Nooit met zulke optredens en dat is toch een klein smetje op mijn vindingrijkheid. Maar prijs mezelf nog steeds gelukkig met de leak van The Weeknd van anderhalf jaar geleden! :)

Dat is tegen beter weten in, Tim!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.525
6.190
C'est vrai. Nooit met zulke optredens en dat is toch een klein smetje op mijn vindingrijkheid. Maar prijs mezelf nog steeds gelukkig met de leak van The Weeknd van anderhalf jaar geleden! :)

Dat is tegen beter weten in, Tim!
Zou me eerlijk gezegd niet verbazen als je alsnog voor 22u de scoop al hebt vanavond. :) ;)
 
  • Haha
Waarderingen: wenteldave

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Volgens de laatste geruchten komen vanavond om 22:00 Nederlandse tijd de Europese tourdata voor Taylor Swifts stadiontour van volgende jaar. Zou al 10-12 mei zijn voor La Défense Arena in Parijs, dus rond diezelfde periode wellicht in de ArenA?


Geen presale voor.
Super vet maar ik durf nog nergens op te hopen

Liever Gelredome of Goffertpark trouwens
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken