Concertaankondigingen

Hi, weet niet of dit het topic is voor de vraag, maar weet zo niet waar anders.

We gaan morgen naar The Weeknd in Amsterdam en zouden daarvoor graag op P2 staan, denk dat het verstandig is om deze vooraf aan te schaffen. Maar we kunnen daar waarschijnlijk niet al in de middag op en we willen dagje Amsterdam van maken.

Iemand een optie om de auto te parkeren voor een redelijk schappelijke prijs, zie allemaal enorme bedragen😉

Hi, weet niet of dit het topic is voor de vraag, maar weet zo niet waar anders.

We gaan morgen naar The Weeknd in Amsterdam en zouden daarvoor graag op P2 staan, denk dat het verstandig is om deze vooraf aan te schaffen. Maar we kunnen daar waarschijnlijk niet al in de middag op en we willen dagje Amsterdam van maken.

Iemand een optie om de auto te parkeren voor een redelijk schappelijke prijs, zie allemaal enorme bedragen😉
Parkbee! Locatie van arena invoeren en je krijgt een rits aan locaties voor schappelijke prijzen (a 25 euro)

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en BetterDays
Jullie hebben me een dag moeten missen, dus dat kan maar één ding betekenen... Veel!

McGyver en JD Era zijn support bij Onyx in Gebr. De Nobel (29 juni).
Donder komt mee met U.K. Subs naar de Effenaar (1 juli).
Kaleo neemt Jon Allen & the Luna Kings mee naar Paleis Soestdijk (13 juli).
JP Band op 22 juli naar Volt. Tickets zijn al in de verkoop.
Pearl Diver op 22 juli naar de Melkweg. Verkoop 27 juni 12.00.
Chels is support bij Jaap Reesema in Amfitheater Landgoed Zonnestraal (Hilversum; Loosdrechtse Bos) (24 augustus).
Morpheus is support bij Kovacs in Amfitheater Landgoed Zonnestraal (Hilversum; Loosdrechtse Bos) (25 augustus).
Waylon neemt Yentl mee naar Amfitheater Landgoed Zonnestraal (Hilversum; Loosdrechtse Bos) (26 augustus).
néomi is support bij Nielson in Amfitheater Landgoed Zonnestraal (Hilversum; Loosdrechtse Bos) (27 augustus).
Amsterdam Klezmer Band op 10 september naar Volt. Tickets zijn al in de verkoop.
Paerish op 22 september naar Willem Twee en 24 september naar V11. Tickets zijn al in de verkoop.
Wegz op 29 september naar de Melkweg. Verkoop 30 juni 11.00.
Bas Beenackers op 8 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Close To Fire en Pat Burgener op 14 oktober naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
Capleton ook op 17 oktober naar de Melkweg. Verkoop 27 juni 11.00.
James Burki op 20 oktober naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Melle op 22 oktober naar Gebr. De Nobel. Tickets zijn al in de verkoop. 't Is een prikkelarm concert.
Ali McGuirk neemt Svante Sjöblom mee naar Muziekgebouw Eindhoven (23 oktober).
The Sadies met wat shows: 26 oktober Vera, 28 Burgerweeshuis, 29 Grenswerk, 25 november de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
Meltheads ook op 29 oktober naar Luxor Live. TIckets zijn al in de verkoop.
Avalon Emerson & the Charm op 1 november naar de Melkweg. Verkoop 30 juni 11.00, VVK 28 juni 11.00. @Special Monkey Was jij geen fan?
Lepa Brena op 10 november naar Carré. Tickets zijn al in de verkoop.
Red Hot Chili Pipers op 10 november naar P60. Verkoop 28 juni 10.00.
Blank Banshee op 29 november naar de Melkweg. Verkoop 20 juli 12.00.
The Rural Alberta Advantage op 7 december naar Bitterzoet. Tickets zijn al in de verkoop.
hackedepicciotto met wat shows: 7 december Muziekgieterij Maastricht, 9 Tivoli en 10 Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Clean Pete met een clubtour: 14 december Muziekgieterij Maastricht, 16 Muziekgebouw Eindhoven, 17 De Oosterpoort, 21 Melkweg, 22 Tivoli en 23 Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop.
Sohn & Metropole Orkest met een tour: 13 februari Carré, 14 Theater aan de Schie (Schiedam), 15 Muziekgebouw Eindhoven en 16 Theater aan het Vrijthof. Tickets zijn al in de verkoop.
Släpstick op 10 maart naar Carré. TIckets zijn al in de verkoop.
Queen Extravaganza op 14 april naar Tivoli. Verkoop 30 juni 11.00.

Laatst bewerkt:
Ik ben oo fan van Avalon Emerson & the Charm, die show in Bitterzoet was echt tegek. Ik ga hier wel weer voor, denk ik.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Jullie hebben me een dag moeten missen, dus dat kan maar één ding betekenen... Veel!

McGyver en JD Era zijn support bij Onyx in Gebr. De Nobel (29 juni).
Donder komt mee met U.K. Subs naar de Effenaar (1 juli).
Kaleo neemt Jon Allen & the Luna Kings mee naar Paleis Soestdijk (13 juli).
JP Band op 22 juli naar Volt. Tickets zijn al in de verkoop.
Pearl Diver op 22 juli naar de Melkweg. Verkoop 27 juni 12.00.
Chels is support bij Jaap Reesema in Amfitheater Landgoed Zonnestraal (Hilversum; Loosdrechtse Bos) (24 augustus).
Morpheus is support bij Kovacs in Amfitheater Landgoed Zonnestraal (Hilversum; Loosdrechtse Bos) (25 augustus).
Waylon neemt Yentl mee naar Amfitheater Landgoed Zonnestraal (Hilversum; Loosdrechtse Bos) (26 augustus).
néomi is support bij Nielson in Amfitheater Landgoed Zonnestraal (Hilversum; Loosdrechtse Bos) (27 augustus).
Amsterdam Klezmer Band op 10 september naar Volt. Tickets zijn al in de verkoop.
Paerish op 22 september naar Willem Twee en 24 september naar V11. Tickets zijn al in de verkoop.
Wegz op 29 september naar de Melkweg. Verkoop 30 juni 11.00.
Bas Beenackers op 8 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Close To Fire en Pat Burgener op 14 oktober naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
Capleton ook op 17 oktober naar de Melkweg. Verkoop 27 juni 11.00.
James Burki op 20 oktober naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Melle op 22 oktober naar Gebr. De Nobel. Tickets zijn al in de verkoop. 't Is een prikkelarm concert.
Ali McGuirk neemt Svante Sjöblom mee naar Muziekgebouw Eindhoven (23 oktober).
The Sadies met wat shows: 26 oktober Vera, 28 Burgerweeshuis, 29 Grenswerk, 25 november de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
Meltheads ook op 29 oktober naar Luxor Live. TIckets zijn al in de verkoop.
Avalon Emerson & the Charm op 1 november naar de Melkweg. Verkoop 30 juni 11.00, VVK 28 juni 11.00. @Special Monkey Was jij geen fan?
Lepa Brena op 10 november naar Carré. Tickets zijn al in de verkoop.
Red Hot Chili Pipers op 10 november naar P60. Verkoop 28 juni 10.00.
Blank Banshee op 29 november naar de Melkweg. Verkoop 20 juli 12.00.
The Rural Alberta Advantage op 7 december naar Bitterzoet. Tickets zijn al in de verkoop.
hackedepicciotto met wat shows: 7 december Muziekgieterij Maastricht, 9 Tivoli en 10 Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Clean Pete met een clubtour: 14 december Muziekgieterij Maastricht, 16 Muziekgebouw Eindhoven, 17 De Oosterpoort, 21 Melkweg, 22 Tivoli en 23 Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop.
Sohn & Metropole Orkest met een tour: 13 februari Carré, 14 Theater aan de Schie (Schiedam), 15 Muziekgebouw Eindhoven en 16 Theater aan het Vrijthof. Tickets zijn al in de verkoop.
Släpstick op 10 maart naar Carré. TIckets zijn al in de verkoop.
Queen Extravanganza op 14 april naar Tivoli. Verkoop 30 juni 11.00.
Klopt, fijn dat je aan mij denkt :)

Ik ga wel even wachten op een Belgische show.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
@wenteldave . ik heb de behoefte aan een echt vette aankondiging. Kan jij hier voor zorgen? Alvast bedankt.
Ga m'n best doen, grote vriend! Maar je moet gewoon een bredere muzieksmaak kweken. Dat maakt het echt stukken makkelijker om alle vette aankondigingen te zien, want die zaten er bij m'n laatste berichten ook wel tussen (alleen geen grote vissen, als je daar op doelt) :)

• Leuk
Waarderingen: emilejol
Ga m'n best doen, grote vriend! Maar je moet gewoon een bredere muzieksmaak kweken. Dat maakt het echt stukken makkelijker om alle vette aankondigingen te zien, want die zaten er bij m'n laatste berichten ook wel tussen (alleen geen grote vissen, als je daar op doelt) :)
Thanks! En ik stond dit weekend bij Muziek op Rhoon met oa Anastacia en hele vette jazz bands (oa Michael Varekamp) dus hoe breed wil je het hebben. 😤 Niet mijn muzieksmaak nu de schuldgeven he ;)

Thanks! En ik stond dit weekend bij Muziek op Rhoon met oa Anastacia en hele vette jazz bands (oa Michael Varekamp) dus hoe breed wil je het hebben. 😤 Niet mijn muzieksmaak nu de schuldgeven he ;)
Absoluut wel! Haha. Ik heb hier hele toffe jazzaankondigingen in de aanbieding (en ik denk toch ook een hardere naam die je kan waarderen) ;) Om er ook een serieus randje aan te geven: 't is (bijna) zomer, dus dat betekent in principe weer dat de komkommertijd een beetje aan gaat breken qua aankondigingen.

Pink Oculus, SMANDEM. en Yasper op 14 juli naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Rangel Silaev op 5 september naar Tivoli. Verkoop 26 juni 11.00.
T. Pol & the Tall Boys op 6 september naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Limp Business op 15 september naar Volt. Tickets zijn al in de verkoop.
Xavi Torres Trio op 6 oktober naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Vincent Peirani's Jokers ook op 13 oktober naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Bokoedro en Brunzyn (samen met komediant Appie Mussa) met een clubtour: 14 oktober Simplon, 28 Melkweg, 10 november Stroomhuis, 24 Kroepoekfabriek. Verkoop 28 juni 10.00 of 12.00. Snap de opzet niet helemaal, maar 't is met muziek, dus komt het wel in dit lijstje.
Birds in Row op 26 oktober naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Cory Henry op 2 november naar Paradiso. Verkoop 30 juni 10.00.
Lola Cedès en Jet van der Steen ook op 18 november naar Tivoli en 8 december naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Stick To Your Guns op 4 december naar Tivoli. Verkoop 28 juni 11.00.
Liquid Spirits op 12 januari naar Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Jason Moran op 21 april naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Bokoedro en Brunzyn (samen met komediant Appie Mussa) op 19 november naar Kavka Zappa. Verkoop 28 juni 10.00.
Ufomammut op 25 november naar 4AD. Tickets zijn al in de verkoop.

End It, Mindwar en Dogma in Little Devil is afgelast (2 juli).
Danny Vera is support bij Chris Isaak in 013 (4 juli).
Cardigan Inn is ook support bij The Bug Club in Ekko (31 augustus).
Grant-Lee Philips op 1 oktober naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
lovelytheband op 12 oktober naar de Melkweg. Verkoop 7 juli 10.00, VVK 5 juli 10.00.
Boris Brejcha, Ann Clue en Moritz Hofbauer op 21 oktober naar AFAS Live (als onderdeel van ADE). Verkoop 28 juni 19.00.
Fresku op 27 oktober naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
Lo Moon op 5 november naar Bitterzoet. Verkoop 30 juni 10.00.
Kal Marks en Plattenbau op 6 november naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
The Amy Winehouse Band op 28 november naar Patronaat. Verkoop 28 juni 11.00.
Henge op 8 december naar de Oosterpoort. Verkoop 28 juni 13.00.
Predatory Void en Modder op 18 januari naar Blue Collar Hotel (Eindhoven). Verkoop 27 juni 11.00.
Super db op 28 maart naar de Melkweg. Verkoop 30 juni 10.00.

Voor België:
Birds in Row op 27 oktober naar Trix en 28 oktober naar Belvedere. Tickets zijn al in de verkoop.
Gov't Mule op 17 november naar Koninklijk Circus. Verkoop 30 juni 10.00, VVK 28 juni 10.00.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
Niet zozeer een Danny Vera fan, maar toch een grote naam als voorprogramma. Die kan zelf ook wel een 013 zelf vol spelen volgens mij.

Users who are viewing this thread