Concertaankondigingen

Ben ik nou gek of is er bij de verkoop van Fred Again geen verschil tussen zit en sta plekken?

Wel mooi dat ze dat wachtwoord pas na de wachtrij hadden gedaan, ben benieuwd hoe veel mensen in de wachtrij stonden zonder ww

Maar ik ben toch wel benieuwd wat voor tour hij gaat doen. Hij wilt niet al te veel verschillende steden aan doen vanwege zijn productie, en ik kan nergens iets vinden over zit/sta plaatsten.Zou dat een soort concept zijn?

Maar ik ben toch wel benieuwd wat voor tour hij gaat doen. Hij wilt niet al te veel verschillende steden aan doen vanwege zijn productie, en ik kan nergens iets vinden over zit/sta plaatsten.Zou dat een soort concept zijn?
Bij Underworld 2019 waren er toch ook geen aparte kaarten voor staan-/ zitplaatsen?

Je kan het een queen noemen, ik vind het eerder wat arrogant ogend. Dat Mojo deze kans niet laat liggen is echter evident.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Benieuwd hoeveel dit gaat kosten. Voor 2020 was het:
  • Early Entry (€ 90,00)
  • Standing (€ 70,00)
  • 1st tier - Premium seats (€ 85,00)
  • 1st tier - Best seats (€ 70,00)
  • 1st tier - Regular seats (€ 60,00)
  • 2nd tier - Best seats (€ 50,00)
  • 2nd tier - Regular seats (€ 40,00)
  • Wheelchair accessible seats (€ 70,00)

Je kan het een queen noemen, ik vind het eerder wat arrogant ogend. Dat Mojo deze kans niet laat liggen is echter evident.
Zou in zekere zin ergens ook wel mooi zijn als het totaal niet verkoopt. Helemaal na dat divagedrag op Glasto.

Verkoopt in no time uit. En waarom arrogant? Heerlijk toch eens zo last minute. Niet alles moet maanden op voorhand gepland staan.
Ben het hier wel mee eens. Ik mis de tijd dat het lekker spontaan vlak vantevoren was. Vandaag de dag koop je soms al tickets voor een concert van twee jaar later.

• Leuk
Waarderingen: yannickd

Users who are viewing this thread