Concertaankondigingen

Ben het hier wel mee eens. Ik mis de tijd dat het lekker spontaan vlak vantevoren was. Vandaag de dag koop je soms al tickets voor een concert van twee jaar later.
Ik vind dit cool. Lekker anders dan anderen. Dit zal binnen 10 minuten uitverkocht zijn, mark my words. British summer concert op Hyde Park (>50000 bezoekers) was binnen een kwartier uitverkocht.

The Mavericks in Tivoli zijn verplaatst naar 29 april (28 juni).
Verkoop voor Lana Del Rey in de Ziggo Dome start 30 juni 10.00, VVK 29 juni 10.00 (4 juli). D'r is sowieso een presale van Mojo Weekly, maar mocht er nog een andere zijn, zet ik 't neer. Zal 'm deze keer niet in het presaletopic zetten, maar je mag me een DM'tje sturen (en speciaal een account aanmaken gaat natuurlijk niet werken :) ).
Robin Scherpen is support bij Ludovico Einaudi op Paleis Soestdijk (7 juli).
DI-RECT neemt Remy van Kesteren en Midas mee naar Paleis Soestdijk (8 juli).
Jon Muq is support bij LIVE in Tivoli (10 juli).
Jeangu Macrooy is support bij Eros Ramazotti op Paleis Soestdijk (12 juli).
Mell & Vintage Future is support bij Beth Hart op Paleis Soestdijk (15 juli).
Bløf neemt WIES mee naar Paleis Soestdijk (16 juli).
Son Rompe Pera op 17 augustus naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Calle Mambo op 18 augustus naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Kumbia Boruka op 19 augustus naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Nafe Smallz op 8 september naar Bitterzoet. Verkoop 30 juni 11.00.
Zola Jesus op 5 oktober naar de Stevenskerk in Nijmegen. Verkoop 30 juni 10.00.
ABBA Gold ook op 15 oktober naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
De shows van Darlyn in oktober zijn afgelast wegens het stoppen van de band (19 Luxor Live, 25 Tivoli, 27 Hedon). De show in Paradiso (15 oktober) gaat wel door, maar als exclusieve afscheidsshow.
Insomnium op 9 november naar 013 (Next). Verkoop 29 juni 16.00.
Nikolai Lugansky in Tivoli is verplaatst naar 22 januari (15 november).
Django Django op 22 november naar Paradiso. Verkoop 30 juni 11.00.
Danny Vera op 20 december naar 013 (Main). Verkoop 30 juni 10.00, VVK 29 juni 10.00.
Paradox Jazz Orchestra (ft. Jasper Staps & Teus Nobel) ook op 27 december naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Melissa Aldana Quartet ook op 13 januari naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Warkings ook op 27 april naar de Cacaofabriek. Tickets zijn al in de verkoop.

Laatst bewerkt:
Benieuwd hoeveel dit gaat kosten. Voor 2020 was het:
  • Early Entry (€ 90,00)
  • Standing (€ 70,00)
  • 1st tier - Premium seats (€ 85,00)
  • 1st tier - Best seats (€ 70,00)
  • 1st tier - Regular seats (€ 60,00)
  • 2nd tier - Best seats (€ 50,00)
  • 2nd tier - Regular seats (€ 40,00)
  • Wheelchair accessible seats (€ 70,00)
Op de site van Ziggo Dome alleen te zien vanaf 49,00.

Benieuwd hoeveel dit gaat kosten. Voor 2020 was het:
  • Early Entry (€ 90,00)
  • Standing (€ 70,00)
  • 1st tier - Premium seats (€ 85,00)
  • 1st tier - Best seats (€ 70,00)
  • 1st tier - Regular seats (€ 60,00)
  • 2nd tier - Best seats (€ 50,00)
  • 2nd tier - Regular seats (€ 40,00)
  • Wheelchair accessible seats (€ 70,00)
Hier die voor deze show.
  • Golden Circle: €100,80
  • Staanplaatsen: €78,40
  • Premium - zitplaatsen: €100,80
  • Rang 2 - zitplaatsen: €84,-
  • Rang 3 - zitplaatsen: €72,80
  • Rang 4 - zitplaatsen: €61,60
  • Rang 5 - zitplaatsen: €50,40
  • Rolstoel- en begeleidersplaatsen: €78,40

Fuck, helemaal gemist dat PJ Harvey in Paradiso staat.

Overweeg nu een weekendje Berlijn; daar kun je nog wel kaarten kopen. Wel stuk prijziger.

Kiwi Jr. op 9 augustus naar Ekko. Verkoop 28 juni 10.00.
Mereo op 8 september naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Jankobus Seunnenga, Meindert Talma, Jan de Vries, Dick Vestdijk, Shoot the Moon en John van Luijn (onder de naam Nog Niet Dood) op 6 oktober naar de Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.
Mathame op 19 oktober naar de Melkweg (als onderdeel van ADE). Verkoop 6 juli 11.00.
Capleton ook op 19 oktober naar het Burgerweeshuis. Harmonic Waves Soundsystem komt mee. Tickets zijn al in de verkoop.
Bakar op 14 november naar de Melkweg. Verkoop 7 juli 11.00, VVK 5 juli 11.00.
Bushman's Revenge op 10 november naar het Bimhuis. Geen idee wanneer de verkoop start.
Dayna Kurtz & Robert Maché ook op 16 november naar Metropool Hengelo. Tickets zijn al in de verkoop.
Predatory Void ook op 7 december naar Paard. Ze nemen TAKH mee. Tickets zijn al in de verkoop.
Danny Vera ook op 9 december naar de Oosterpoort. Verkoop 30 juni 10.00.
Regressive Hypnosis op 16 maart naar Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.
Pink Project op 20 april naar de Oosterpoort. Verkoop 29 juni 10.00.
Michel Camilo & Tomatito ook op 11 mei naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 30 juni 11.00.

Voor België:
Predatory Void op 12 november naar N9 (met Club Klunen DJ's) en 1 december naar Rockerill. Tickets zijn al in de verkoop.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
Lana Del Rey kondigt een week vantevoren een Ziggo Dome show aan. Nog nooit meegemaakt.
Je kan het een queen noemen, ik vind het eerder wat arrogant ogend. Dat Mojo deze kans niet laat liggen is echter evident.

Is kwestie van perceptie.
Prince deed vroeger ook pop-up concerten en daar reageerde iedereen enthousiast op.
De beelden van Glastonbury waren in ieder geval fantastisch (natuurlijk moeilijk in te schatten hoe het publiek dit beleefd heeft).
Voor een eigen full concert verwacht ik nu wel een set van min. 2u en zeker geen snel afgehaspelde festivalset.

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
Snapt nu niemand dat ik het late aankondigen geen probleem vind, maar meer haar hele houding? Dat jullie dat allemaal weglachen of negeren prima, ik stoor me eraan. Kom gewoon op tijd, doe normaal.
Ze heeft een paar leuke songs, maar ook een monotone zeikstem. Die late aankondiging is best prima (en wat een bizar vergelijk met genie Prince). Fans slikken alles, dus veel plezier volgende maand. Ik vind het echt een net niet topartiest.

Snapt nu niemand dat ik het late aankondigen geen probleem vind, maar meer haar hele houding? Dat jullie dat allemaal weglachen of negeren prima, ik stoor me eraan. Kom gewoon op tijd, doe normaal.
Ze heeft een paar leuke songs, maar ook een monotone zeikstem. Die late aankondiging is best prima (en wat een bizar vergelijk met genie Prince). Fans slikken alles, dus veel plezier volgende maand. Ik vind het echt een net niet topartiest.
Ik snap het zeker, hoor.
In het Glastonbury topic werd zo ook al een 'bitch' genoemd werd en ik snap zeker dat haar houding op z'n minst hatelijk divagedrag is, ten koste van alles en iedereen (ook de fans).
Ik ben nu zelf ook geen grote 'fan', maar het laatste album vond ik zeer goed en de fragmenten van Glastonbury vond ik fantastisch.
Sowieso een zwak wanneer een artiest alles puur live brengt en hier had ik toch de indruk dat er een zeer goede band op de scène stond.

En ja, die vergelijking met Prince was het eerste wat in mij opkwam, omdat die ook wel zo late aankondigingen deed.
Maakt het misschien net wat exclusiever (en meer diva-stijl 😁).

Madam zit momenteel op een wereldvreemd eilandje. Had nog wat dagen te overbruggen en dan kwam de vraag wie nog die show wou wagen.

Weten dat promotors maanden bezig waren iets op poten te zetten, samen met management, maar meh. Ze had geen zin.

Je mag eigenwijs en briljant zijn maar het mag ook wat minder asociaal zoals eerder terecht opgemerkt.

Users who are viewing this thread