Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.887
And So I Watch You from Afar 20/05 in de Helling. Voorverkoop is maar €2! Link hier
Ik zou zweren dat die show al bekend was, maar zit met afgelopen jaar in m'n hoofd. Zullen ook wel terugkomen naar Maastricht dan. Die twee euro is uiteraard een typfout, dus pak wat je pakken kan.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
800
1.665
Ik zou zweren dat die show al bekend was, maar zit met afgelopen jaar in m'n hoofd. Zullen ook wel terugkomen naar Maastricht dan. Die twee euro is uiteraard een typfout, dus pak wat je pakken kan.
Geen idee! Maar nu ik beter kijk zie ik dat de kaartjes €0 zijn, dus je betaald alleen €2 servicekosten. Dat zal inderdaad een foutje zijn. Zelf kan ik die avond niet dus laat die deal voor anderen hier. ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.887
Billy Woods op 5 februari naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Wat shows van Elkse DeWall onder het mom van een clubtour. 1 april Bibelot, 28 april Neushoorn en 29 april de Vorstin. Tickets zijn al in de verkoop.
Jack Broadbent op 2 april naar Paard. Verkoop 13 januari 11.00. Op 1 april naar Bitterzoet.
Jonathan Roy op 5 mei naar Paradiso. Verkoop 13 januari 11.00.
Rymden ook op 1 juni naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop
Ellen Foley op 10 juni naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop. Dit is een vervangende datum van de show van 14 januari a.s., aangezien ze haar tour afblaast vanwege stemproblemen. Neem aan dat de rest van de tour daar nu ook in de buurt gaat zitten (Studio 76 in Etten-Leur, Paard, Nieuwe Nor en Mutsaers in Tilburg).
Fat Freddy's Drop op 12 juli naar Tivoli. Verkoop 13 januari 10.00.
Bill Frisell Trio op 14 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.887
Savarah op 28 januari naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Jared James Nichols komt als support mee bij DeWolff voor hun shows in Annabel en Tivoli.
Elmer en Suzooki Swift op 23 februari naar Doka (Amsterdam). Tickets zijn al in de verkoop.
Muylike op 10 maart naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Maggie Lindemann op 2 juni naar de Melkweg. Verkoop 20 januari 10.00, VVK 18 januari 10.00.
Steve Earle ook op 3 juni naar de Oosterpoort. Verkoop 14 januari 10.00.
2000 Motels op 1 juli naar Patronaat. Verkoop 18 januari 10.00.

Er is weer een update geweest voor de maandelijkse concertagenda! https://forum.festileaks.com/threads/maandelijkse-concertagenda.1171/
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
Volgens goede bronnen wordt 17 Januari een Greatest hits Tour van Madonna aangekondigd! Zal tevens haar laatste “grote” Tournee worden in deze vorm!
Ja dien tamtam ging inderdaad al langer. Zal die Kuip naam wel worden. Want is min of meer zelfde periode.
Zij zelf ziet er eigenlijk niet meer uit, heel benieuwd wat dit nog kan worden. Het niveau van haar shows was in het verleden wel al meer voer voor kritiek.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.354
10.978
Ja dien tamtam ging inderdaad al langer. Zal die Kuip naam wel worden. Want is min of meer zelfde periode.
Zij zelf ziet er eigenlijk niet meer uit, heel benieuwd wat dit nog kan worden. Het niveau van haar shows was in het verleden wel al meer voer voor kritiek.
Ja ik zou hier als fan ook niet blind een kaartje voor kopen eigenlijk..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Misschien oneerlijk maar ik heb toch dat optreden op het Songfestival eigenlijk nog altijd voor me als ik aan Madonna anno nu denk.

Zou dit ook kunnen betekenen dat zij één van de ontbrekende Glasto headliners zou zijn?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.354
10.978
Misschien oneerlijk maar ik heb toch dat optreden op het Songfestival eigenlijk nog altijd voor me als ik aan Madonna anno nu denk.

Zou dit ook kunnen betekenen dat zij één van de ontbrekende Glasto headliners zou zijn?
Haha ja ik ook. Wat was dat pijnlijk (voor de oren) zeg. Een topartiest onwaardig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken