Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.670
11.542
Kolbak en The Multi Frank op 19 januari naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Elmer en Duimalot op 16 februari naar Melkweg. Verkoop 9 januari 12.00.
Souls of Mischief op 16 maart naar Patronaat. Verkoop 5 januari 11.00.
Michael Olivera & The Cuban Jazz Syndicate op 31 maart naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Unearth, Misery Index en Year of the Knife op 5 april naar Dynamo. Tickets zijn al in de verkoop.
Magda Novels op 6 april naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Steve Earle ook op 5 juni naar Tivoli. Verkoop 14 januari 11.00.
Julian Sas op 9 juni naar Patronaat. Verkoop 13 januari 10.00.
Young Gun Silver Fox op 24 juni naar de Melkweg. Verkoop 13 januari 10.00.
Clubtour Rolf Sanchez dus. 17 november Patronaat, 18 Hedon, 24 Tivoli, 25 Doornroosje, 9 december Paard, 14 013 en 15 de Oosterpoort. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.670
11.542
Dit gaat toch niet dusdanig verkopen op korte termijn? Dat lukt alleen met een Brothers of a Feather, zoals datt in 2020 is gebeurd.
Ik zou alleen gaan als ik zeker weet dat ik een show krijg die langer is dan een uurtje/vijf kwartier en die meer richting de voor-een-concertgebruikelijke twee uur gaat.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.670
11.542
Vonda Shepard op 23 februari naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Artvark & Claton McFadden ook op 10 april naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Thee Sacred Souls op 21 april naar de Melkweg. Verkoop 11 januari 10.00.
AC/DC UK met wat shows. 20 oktober Victorie, 2 december de Boerderij, 15 december Iduna. Verkoop 10 januari 10.00.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
792
1.631
Dit gaat toch niet dusdanig verkopen op korte termijn?
Zo net vanwege succes verplaatst naar de grote zaal… Ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar blij mee is, want in eerste instantie was er sprake van een intiem concert. Dat stukje hebben ze nu uit de tekst weggehaald.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.670
11.542
Zo net vanwege succes verplaatst naar de grote zaal… Ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar blij mee is, want in eerste instantie was er sprake van een intiem concert. Dat stukje hebben ze nu uit de tekst weggehaald.
Mag dat überhaupt? In principe is dit natuurlijk hartstikke fout, maar zou je op basis hiervan niet gewoon je geld terug horen te krijgen als je niet meer wil gaan?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.438
6.139
Mag dat überhaupt? In principe is dit natuurlijk hartstikke fout, maar zou je op basis hiervan niet gewoon je geld terug horen te krijgen als je niet meer wil gaan?
Mij lijkt Paradiso grote zaal eigenlijk leuker om Wolfmother te zien dan de Tolhuistuin. Intiem zat imo, denk niet dat veel mensen er zwaar aan tillen. Maar wellicht zou je met een mailtje aan de Paradiso klantenservice met die redenering wel je geld terug kunnen krijgen hoor. Wie niet waagt, wie niet wint. Maar waarschijnlijk staat ergens in hun algemene voorwaarden dat ze dit gewoon mogen doen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.136
Wat Hannibal zegt zal het wel zijn idd. Al hoewel als je het echt hoog zal spelen (wat toch niemand doet) je best gewoon je gelijk kan krijgen. De vraag is alleen wat voor waarde “beleving” heeft juridisch gezien.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.670
11.542
Flip Noorman (zingt Tom Waits) op 9 februari naar Stadstheater Arnhem. Tickets zijn al in de verkoop.
Batwölf op 10 februari naar Gebr. De Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
hubris. schijnt volgens mijn Spotify All Shall Be Well (and All Shall be Well and All Manner of Things Shall Be Well) mee te nemen als support op 4 maart. In België (3 maart) schijnen ze Wanheda mee te nemen. In NL zouden ze in ACU in Utrecht staan, maar lees dat de zaal voor die datum dubbel geboekt is, dus geen idee wat daar uit gaat komen.
The Life on Mars Orchestra (Color Bars Experience) op 3 april naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Charlotte Wessels op 7 april naar Patronaat. Verkoop 12 januari 12.00, VVK 10 januari 10.00.
In het oude jaar nog aangekondigd: Robert Jon & the Wreck komt 26 mei naar de Spot (Middelburg) en op 27 mei naar het Bolwerk (Sneek). Tickets zijn al in de verkoop. Die blijven Nederland ook maar al te graag aandoen.
AC/DC UK ook op 8 december naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
394
135
Mij lijkt Paradiso grote zaal eigenlijk leuker om Wolfmother te zien dan de Tolhuistuin. Intiem zat imo, denk niet dat veel mensen er zwaar aan tillen. Maar wellicht zou je met een mailtje aan de Paradiso klantenservice met die redenering wel je geld terug kunnen krijgen hoor. Wie niet waagt, wie niet wint. Maar waarschijnlijk staat ergens in hun algemene voorwaarden dat ze dit gewoon mogen doen.
Ik baal hier zeker van. Ik vind Tolhuistuin echt een hele fijne zaal (500 man) en was voor mij de voornaamste reden om meteen een kaartje te kopen. Paradiso grote zaal is toch weer 3x zoveel mensen. Ik kijk wel even wat ik met mijn kaartje doe. Wellicht gooi ik hem voor iets minder dan de vraagprijs op Ticketswap. Doe er liever iemand anders een plezier mee dan dat ik een welles-nietes discussie met Paradiso aan moet gaan over geld terugvragen
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.438
6.139
Ik baal hier zeker van. Ik vind Tolhuistuin echt een hele fijne zaal (500 man) en was voor mij de voornaamste reden om meteen een kaartje te kopen. Paradiso grote zaal is toch weer 3x zoveel mensen. Ik kijk wel even wat ik met mijn kaartje doe. Wellicht gooi ik hem voor iets minder dan de vraagprijs op Ticketswap. Doe er liever iemand anders een plezier mee dan dat ik een welles-nietes discussie met Paradiso aan moet gaan over geld terugvragen
Hmm ja balen dan. Ik heb juist niet heel veel met de Tolhuistuin zaal en ben groot liefhebber van de grote zaal van Paradiso, dus dat speelt zeker mee in mijn blik op de zaken. Het is dat ik even rustig aan moet doen met mijn uitgaven, anders had ik aangeboden je kaartje over te kopen 😅
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.670
11.542
Paceshifters treden samen met Wolfmother op in Paradiso. Geen idee of ze ook het voorprogramma zullen verzorgen, maar gaan in ieder geval samen (heel wat) nummers spelen.
Boombox op 1 april naar Patronaat. Tickets zijn al in de verkoop.
pH-1 op 3 april naar de Melkweg. Verkoop 10 januari 12.00.
Joe Louis Walker op 13 april naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Fred Wesley & the New J.B.'s op 25 mei naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Misschien wel handiger om die tour van AC/DC UK maar volledig neer te zetten. 20 oktober Victorie, 21 Metropool Hengelo, 27 Muziekgieterij Maastricht, 28 De Pul, 29 Kavka (BE), 24 november Fluor, 25 De Bosuil, 1 december P3, 2 De Boerderij, 8 Mezz, 9 De Meester (Almere), 15 Iduna en 16 DRU-Cultuurfabriek (Ulft). Verkoop 10 januari 10.00.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.341
6.574
Paceshifters treden samen met Wolfmother op in Paradiso. Geen idee of ze ook het voorprogramma zullen verzorgen, maar gaan in ieder geval samen (heel wat) nummers spelen.
Zoals ik het begreep is zelfs enkel Adrew Stockdale er en vormt Paceshifters de (begeleidings)band. Maar misschien begreep ik dit verkeerd,
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.670
11.542
Zoals ik het begreep is zelfs enkel Adrew Stockdale er en vormt Paceshifters de (begeleidings)band. Maar misschien begreep ik dit verkeerd,
Oh, nee hè. Is het weer zover dat Wolfmother alleen bestaat uit Stockdale en iedere tour met gastmuzikanten wordt gewerkt?
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
394
135
Oh, nee hè. Is het weer zover dat Wolfmother alleen bestaat uit Stockdale en iedere tour met gastmuzikanten wordt gewerkt?
Ik kreeg begin deze week een mail van Paradiso dat Stockdale momenteel op vakantie is in Europa en graag een optreden wilde spelen (misschien zijn z’n centen op 😜…). Vandaar dat er andere gastmuzikanten nodig zijn. Ik zou er niet teveel achter zoeken
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

elo

Headliner
3 dec 2013
5.047
3.740
Hoe zit het eigenlijk met Phoebe Bridgers, die zal toch ook nog wel een EU tourtje doen volgend jaar? Afgelopen jaar overal misgelopen...
 
  • Geweldig
Waarderingen: slyke

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.670
11.542
Rantsoen en Landlord op 14 januari naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Mind Your Step op 26 februari naar Patronaat. Verkoop 10 januari 10.00.
The Alchemist & Boldy James op 3 februari naar de Melkweg. Tickets zijn al in de verkoop.
Floodlines op 2 maart naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
The Damned op 5 maart naar Patronaat. Verkoop 13 januari 10.00.
Never Been to Berlin op 1 april naar DOOR. Tickets zijn al in de verkoop.
Uada en Afsky op 2 april naar Hall of Fame. Verkoop 11 januari 15.00.
Musest op 8 april naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
De Jonge Boschfazant & Meindert Talma op 22 april naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Chew op 23 april naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Lee Bains en The Glory Fires op 30 april naar Willem Twee. Tickets zijn al in de verkoop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.670
11.542
Animals as Leaders annuleert de tour weer eens. Komt wel een nieuwe datum.
Mark Foggo op 29 april naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
Robin McKelle op 26 mei naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.247
10.719
Animals as Leaders annuleert de tour weer eens. Komt wel een nieuwe datum.
Mark Foggo op 29 april naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
Robin McKelle op 26 mei naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
🤬🤬🤬🤬 daar gaat me concert over een weekje
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken