Concertaankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.750
6.497
Nuja, een Glastonbury boekt nog altijd Axl Rose en zo lachwekkend qua zang is zelfs Madonna niet geworden.
Madonna is nog wel een graadje erger hoor, poeh. Zo bont als Madonna op het Songfestival heb ik het Axl nog niet horen maken.

Vooralsnog zijn tot de bevestiging beide niet door Glasto geboekt trouwens. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
529
303
Toch wel jammer dat zo’n groot artiest die zeker in de jaren 80 en 90 (Ray of Light blijft een geweldig album) veel heeft betekend voor de generatie artiesten daarna nu alleen maar door het songfestival optreden herinnerd wordt!

Denk nog altijd dat Guns voor glastonbury is geboekt 🙃
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.299
8.995
Madonna is nog wel een graadje erger hoor, poeh. Zo bont als Madonna op het Songfestival heb ik het Axl nog niet horen maken.

Vooralsnog zijn tot de bevestiging beide niet door Glasto geboekt trouwens. :p
Ik wil niet in herhaling vallen, maar zoek maar eens wat pro shot footage van GnR van de laatste jaren op. Tegenwoordig is het vaak niet nodig om woorden te gebruiken voor Axl.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.508
6.326
Ik wil niet in herhaling vallen, maar zoek maar eens wat pro shot footage van GnR van de laatste jaren op. Tegenwoordig is het vaak niet nodig om woorden te gebruiken voor Axl.
Ze zingen beide belabberd, maar Axl is slecht op een manier die ik persoonlijk beter trek haha. Kan ook liggen aan het feit dat ik die muziek in het algemeen gewoon leuker vind hoor. En ik blijf me vooral vasthouden aan Graspop 2018, toen viel het me nog mee en heb ik het prima naar mijn zin gehad met dat GnR optreden. Maar ervaringen en meningen van anderen kunnen zeker afwijken daarvan, snap ik ook…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.423
11.289
Ze zingen beide belabberd, maar Axl is slecht op een manier die ik persoonlijk beter trek haha. Kan ook liggen aan het feit dat ik die muziek in het algemeen gewoon leuker vind hoor. En ik blijf me vooral vasthouden aan Graspop 2018, toen viel het me nog mee en heb ik het prima naar mijn zin gehad met dat GnR optreden. Maar ervaringen en meningen van anderen kunnen zeker afwijken daarvan, snap ik ook…
Die show op Graspop was gewoon prima. De zang is niet wat het geweest is maar ook zeker niet zo tranentrekken als Mattman zegt. Die beste man heeft ook slechte en minder slechte dagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.236
5.597
Ik moet altijd denken aan Zack De La Rocha, die in voorbereiding van zijn tour met RATM stevige workouts aan het doen was. Zulke artiesten moeten echt in topvorm zijn, ervoor trainen... En bij zowel Madonna als Axl heb ik daar toch wel mijn twijfels over.
Is die legend spot op Glasto al ingenomen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.750
6.497
Ik moet altijd denken aan Zack De La Rocha, die in voorbereiding van zijn tour met RATM stevige workouts aan het doen was. Zulke artiesten moeten echt in topvorm zijn, ervoor trainen... En bij zowel Madonna als Axl heb ik daar toch wel mijn twijfels over.
Is die legend spot op Glasto al ingenomen?
Geruchten waren dat dat Roxy Music zou zijn. Madonna en Guns lijken me er beide te groot voor. Zouden die voor een uurtje komen opdraven?

Over de legend spot gesproken: Diana Ross past ook moeiteloos in het rijtje Axl en Madonna. Dat was ook niet om aan te horen vorig jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.545
5.394
Geruchten waren dat dat Roxy Music zou zijn. Madonna en Guns lijken me er beide te groot voor. Zouden die voor een uurtje komen opdraven?

Over de legend spot gesproken: Diana Ross past ook moeiteloos in het rijtje Axl en Madonna. Dat was ook niet om aan te horen vorig jaar.
Toch blijf dat altijd een leuke spot hoor. Je moet dat soort boekingen ook met een korreltje zout nemen en gewoon meelallen met de hits. Toen ik er was heb ik Paul Simon op die plek gezien. Dat was weer wel geinig om eens meegepakt te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78, PJ en Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.801
1.936
Toch blijf dat altijd een leuke spot hoor. Je moet dat soort boekingen ook met een korreltje zout nemen en gewoon meelallen met de hits. Toen ik er was heb ik Paul Simon op die plek gezien. Dat was weer wel geinig om eens meegepakt te hebben.
Paul Simon met zijn vaste band wel 5 keer gezien de laatste 20 jaar. Fantastisch, al komt zijn muziek denk ik meer tot zijn recht in een zaal dan op een festival.. Geruchten gaan volgens mij ook dat John Fogerty het Legend slot zou invullen op Glastonbury....
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.095
The Covids op 11 maart naar Paradiso. Verkoop 13 januari 10.00.
LDE Band op 11 maart naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Véras op 6 april naar Tolhuistuin. Verkoop 13 januari 10.00.
Cem Adrian op 9 april naar Carré. Tickets zijn al in de verkoop.
Mystery ook op 12 april naar 013 (Next). Verkoop vandaag 13.00.
Forgotton Sons en Dry Land op 15 april naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
IGOR op 21 april naar Tivoli. Verkoop 13 januari 10.00.
Aviana, InVisions, Earth Caller en Dead Like Juliet op 23 april naar de Helling. Ook op 7 mei naar de Nieuwe Nor. Tickets zijn al in de verkoop.
Wild Romance op 29 april naar Gebouw-T. Tickets zijn al in de verkoop.
In navolging van de Lokerse Feesten: Placebo op 8 augustus naar 013 (Main). Verkoop 28 januari 10.00.
10cc op 6 november naar de Oosterpoort. Verkoop 17 januari 11.00.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.095
Oe, die is interessant. Benieuwd hoeveel dat gaat kosten.
Melkweg afgelopen maart was bijna zeventig euro. Ziggo in het najaar ging van ongeveer 45 tot 85 euro. Denk dat je zeker aan zestig voor Tilburg moet denken. En je krijgt natuurlijk een loeihard concert ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.545
5.394
Dezelfde bron als altijd. Wel hammer dat het op de frontpage staats Festileaks, nu hebben wij meer concurrentie :whistle:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.095
Classic Water en Roofman op 24 februari naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Gruppo Sportivo met wat shows. 7 april P60, 14 april Iduna en er volgt nog meer (en ik vermoed morgen). Verkoop 13 januari 12.00.
Temple Fang en Baklawai op 28 april naar het Stroomhuis. Verkoop 18 januari 10.00.
Zeke, Nine Pound Hammer en 2 op 30 juni naar de Effenaar. Verkoop 24 januari 10.00.
Personal Trainer op 26 oktober naar de Effenaar. Verkoop 18 januari 10.00.
10cc ook op 9 november naar het Wilminktheater. Verkoop 17 januari 11.00.
DI-RECT op 23 december naar Ahoy. Verkoop 16 januari 12.00.

Dezelfde bron als altijd. Wel hammer dat het op de frontpage staats Festileaks, nu hebben wij meer concurrentie :whistle:
Eerlijk gezegd... Het zou me niet verbazen als dit het voor mij ook lastiger gaat maken. Zie dat die melding op verzoek is weggehaald uit dat bericht dus dat zal wel vanuit 013 of Ticketmaster komen. Of het maakt ze niet zo uit, omdat het normaal niet zo massaal naar buiten wordt gebracht. Laten we hopen op dat laatste :) Verder heb ik nog wel vertrouwen dat er iemand hier met een VVK op de proppen komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Gebruikers die dit onderwerp bekijken