Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.095
Rei Brown komt met keshi mee naar AFAS Live.
Tijn Wybenga & AM.OK op 2 maart naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Wiegedood ook op 12 april naar Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop.
Julia Hülsmann Quartet op 15 april naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Ari Hoenig Trio op 21 april naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Popa Chubby op 3 mei naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Cardinal Black op 14 mei naar Muziekgieterij Maastricht. Tickets zijn al in de verkoop.
Dominic Miller Group op 21 mei naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Afra Mussawisade, Jeroen van Vliet en Kinan Azmeh op 18 mei naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
A Burial at Sea komt met And So I Watch You From Afar mee naar Utrecht. Tickets kosten €22 @Lion ;) Tickets zijn al in de verkoop.
Tyketto op 2 juni naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
The Heavy op 12 september naar Paradiso. Verkoop 27 januari 10.00.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.095
Giulia Millanta op 8 maart naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
And So I Watch You From Afar en A Burial at Sea trouwens ook op 21 april naar Rotown. Tickets zijn al in de verkoop. @Joslittel U kan (hopelijk) gaan, want da's nog een betere deal ook, zo op het fietsje.
Sam Saxton op 13 april naar Patronaat. Verkoop 17 januari 12.00.
Denk dat ik 'm hier maar plaats. Er komt nog een Marillionweekend in Nederland bij (naast de gebruikelijke in Zeeland) en wel in de Philharmonie van Haarlem op 14 en 15 april. Dat betekent dus twee speciale concerten van Marillion en een kek voorprogramma. Verkoop 18 januari 10.00.
The Longest Johns op 22 april naar Patronaat. Verkoop 18 januari 11.00.
Ilse DeLange op 26 november naar de Effenaar. Verkoop 20 januari 10.00. Ook op 9 december 013 (Main) (VVK 18 januari 10.00). Clubtour?
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel en Black Lies

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.095
Brintex Collective op 15 februari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Radar Men From the Moon en Dead Neanderthals op 2 maart naar de Effenaar. Verkoop 20 januari 10.00.
PoiL Ueda op 10 maart naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Truckfighters op 25 maart naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop. Ook op 26 maart naar de Melkweg (16 januari 12.00).
Cloud Cafe op 31 maart naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Monsieur Doumani op 12 april naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Ryan Adams op 22 april naar Philharmonie Haarlem. Verkoop 18 januari 11.00.
Sticks op 24 mei naar 013 (Next). Verkoop 27 januari 10.00.
Karsu op 15 december naar de Effenaar. Verkoop 1 februari 11.00. Zal ook wel een clubtour worden.
Ilse DeLange ook op 17 december naar de Oosterpoort. Verkoop 20 januari 10.00.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.435
6.815
Truckfighters op 25 maart naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop. Ook op 26 maart naar de Melkweg (16 januari 12.00).
Aan deze band heb ik lang niet meer gedacht. In 2015 (ofzo?) een goed album met knetter goed nummer Calm Before The Storm uitgebracht. Leuk dat ze weer optreden. Hopelijk ooit op een festivalletje of in het oosten des lands.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.095
Aan deze band heb ik lang niet meer gedacht. In 2015 (ofzo?) een goed album met knetter goed nummer Calm Before The Storm uitgebracht. Leuk dat ze weer optreden. Hopelijk ooit op een festivalletje of in het oosten des lands.
Zat ook te kijken en hier op het forum is er ook voor het laatst vijf jaar geleden over gesproken. Is dus bij iedereen een beetje in de vergetelheid geraakt. Groningen is niet zo ver, toch? ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.435
6.815
Zat ook te kijken en hier op het forum is er ook voor het laatst vijf jaar geleden over gesproken. Is dus bij iedereen een beetje in de vergetelheid geraakt. Groningen is niet zo ver, toch? ;)
Nou, ik heb het een keer gefietst vanuit Enschede en vond het toch wel een heel eind 😅
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

T. Roses

Support act
8 dec 2016
768
485
Singer-songwriter en multi-instrumentalist Van Morrison (Official) komt naar Nederland! Op 29 maart staat hij in Koninklijk Theater Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. De kaartverkoop start vrijdag 20 januari om 10:00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale al eerder kaarten kopen. Meer info via mojo.nl/vanmorrison
De Noord-Ierse vocalist brak door in de jaren 60 met zijn rockband Them, waarna hij zijn eigen pad trok en deze populariteit een extra duwtje gaf met zijn solocarrière in 1967. Zo bracht hij succesvolle klassiekers uit als Brown Eyed Girl, Moondance en Gloria. Ondertussen heeft hij al meer dan 150 nummers op zijn naam staan, waar hij nog een aantal aan toe gaat voegen met zijn nieuwe album ‘Moving On Skiffle’ dat op 10 maart wordt uitgebracht.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.423
11.289
deze touraankondiging zit er ook aan te komen

Madonna to Embark on Career-Spanning 40th Anniversary Tour​

The global trek will celebrate Madonna's deep catalog of hits, sources tell Billboard.

https://www.billboard.com/pro/madonna-2023-tour-40th-anniversary/
Ik weet dat je iemand niet op uiterlijk moet beoordelen maar het doet tegenwoordig echt pijn om Madonna te zien. Ook dat plaatje hierbij. Zij heeft zichzelf echt helemaal verpest. Echt heel jammer.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.801
1.936
deze touraankondiging zit er ook aan te komen

Madonna to Embark on Career-Spanning 40th Anniversary Tour​

The global trek will celebrate Madonna's deep catalog of hits, sources tell Billboard.

https://www.billboard.com/pro/madonna-2023-tour-40th-anniversary/
Die tour zit al even in de lijn. Aankondiging is blijkbaar al een keer uitgesteld. Op Paul McCartney forum gaat een lijstje [screenshot] rond met grote artiesten die volgens inside info Zuid Amerika aandoen in 2023. Madonna staat daar ook bij en nog wat gekende namen zoals Roger Waters en RHCP.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
802
1.682
Built To Spill komt maandag 22 mei naar Paradiso Tolhuistuin.

Ze stonden daar ook op 8 mei 2019 en ik had ook kaartjes, maar tegelijkertijd stond Ajax in de halve finale van de CL tegen Tottenham. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om de voetbalwedstrijd te kijken i.p.v. naar het concert te gaan en daar heb ik nog steeds spijt van. Dus extra blij met deze herkansing!
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.844
2.508
Built To Spill komt maandag 22 mei naar Paradiso Tolhuistuin.

Ze stonden daar ook op 8 mei 2019 en ik had ook kaartjes, maar tegelijkertijd stond Ajax in de halve finale van de CL tegen Tottenham. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om de voetbalwedstrijd te kijken i.p.v. naar het concert te gaan en daar heb ik nog steeds spijt van. Dus extra blij met deze herkansing!
Had eigenlijk gehoopt op BKS voor Built to Spill maar die kans schat ik niet groot meer nu ze naar de Tolhuistuin en VERA komen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.095
Ik had hier een mooi tekstje geschreven van 't weekend, maar blijkbaar blijft dat niet zo lang staan. Waarschijnlijk missen er nu twee aankondigingen, dus sorry!
In ieder geval: kunnen we voortaan alle concerten in 013 op de voorpagina van Festileaks krijgen @Joszwa en co? Bij voorbaat dank! Als ze dit in Tilburg lezen: ik wil trouwens ook best stoppen met het aankondigingen van hun concerten maar dan wel in ruil voor een levenslang abonnement op de 013.

Dan de concerten zelf:
Dimitris Karkoulias op 14 februari naar de Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.
Jollove op 4 maart naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
One Revolution Band op 4 maart naar Gebouw-T. Tickets zijn al in de verkoop.
Cory Henry ook op 28 maart naar Victorie. Tickets zijn al in de verkoop.
Nebula op 14 mei naar de Effenaar. Verkoop 18 januari 11.00.
Ntjam Rosie en Smandem op 14 mei naar Patronaat. Verkoop 19 januari 12.00.
Max Romeo, Lutan Fyah en Droop Lion op 15 mei naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Built to Spill ook op 23 mei naar Vera. Verkoop 18 januari 10.00.
Tyketto ook op 1 juni naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Yemi Alade op 29 juni naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Personal Trainer ook op 13 oktober naar Patronaat. Verkoop 18 januari 10.00.
Paradise Lost, Primordial, Harakiri for the Sky en Omnium Gatherum (onder de noemer van Ultima Ratio Fest (II)) op 15 oktober naar Tivoli. Verkoop 20 januari 12.00. Ook op 4 oktober naar Trix.
10cc ook op 10 november naar Musis Arnhem. Verkoop 17 januari 11.00.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.423
11.289
Paradise Lost, Primordial, Harakiri for the Sky en Omnium Gatherum (onder de noemer van Ultima Ratio Fest (II)) op 15 oktober naar Tivoli. Verkoop 20 januari 12.00. Ook op 4 oktober naar Trix.
Ja heerlijk dit. Echt heerlijk. Viermaal raak.

Mijn vrouw zal nu echt gek van me worden. Wil al kaarten halen voor And Watch You From Afar in Rotown, kwam er gister achter dat 1914 gewoon in Den-Haag speelt in april in een klein zaaltje dus daar moet ik ook heen. En dan deze er ook nog bij. Scheelt wel dat de missen ook fan is PL.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.095
Ja heerlijk dit. Echt heerlijk. Viermaal raak.

Mijn vrouw zal nu echt gek van me worden. Wil al kaarten halen voor And Watch You From Afar in Rotown, kwam er gister achter dat 1914 gewoon in Den-Haag speelt in april in een klein zaaltje dus daar moet ik ook heen. En dan deze er ook nog bij. Scheelt wel dat de missen ook fan is PL.
Zo'n vermoeden had ik al, haha! 1914 mag best eens die tour ergens neerzetten, want ik wist er ook niet van af. Musicon zelf schijnt wel een leuk zaaltje te zijn, dus dat wordt top! Als je nou de rest van de maand rustig aan doet, moet het vast lukken om d'r mee te krijgen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
486
1.540
1914 speelt ook in Muziekcafé De Meister in Geleen op 12 maart.
Waarom is het zo ontiegelijk moeilijk om deze optredens te vinden? En zijn er nog meer plekken in Nederland waar 1914 speelt dit jaar?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.095
No way. Ze hebben een plek gevonden die nog verder dan de Randstad is.
Limburg? Dat doe je toch echt zelfs ;)

Rarri Jackson, Terry Joint en Viccens op 9 maart naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Adam Hawley op 23 april naar Metropool Hengelo. Verkoop 17 januari 14.00.
The Doors Alive op 13 mei naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
Edwin Evers Band op 27 mei naar OLT Caprera. Verkoop 26 januari 12.00, VVK 24 januari 12.00.
Stef Bos op 14 juni naar OLT Caprera. Verkoop 26 januari 12.00, VVK 24 januari 12.00.
Yemi Alade ook op 30 juni naar de Melkweg. Tickets zijn al in de verkoop.
The Yardbirds op 28 september naar Metropool Hengelo. Verkoop 2 februari 16.00.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken