Concertaankondigingen

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Uh, die stond geprogrammeerd voor de Club dacht ik daar, niet? Zou niet echt logisch zijn om een artiest als Lil Pump meteen in een zaal van 15.000 man te gooien. Madeleine is dacht ik te vergelijken met de AB qua grootte dacht ik en is dus wel degelijk een upgrade.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Uh, die stond geprogrammeerd voor de Club dacht ik daar, niet? Zou niet echt logisch zijn om een artiest als Lil Pump meteen in een zaal van 15.000 man te gooien. Madeleine is dacht ik te vergelijken met de AB qua grootte dacht ik en is dus wel degelijk een upgrade.

Oh oke. Het rare is gewoon dat ik nergens iets terugvind van concerten in iets als een 'Paleis 12 Club', enkel dat die zaal een variabele capaciteit tussen 2500 en 15000 heeft. La Madeleine heeft trouwens een capaciteit van 1500 personen, daarom ging ik uit van een downgrade. Maar goed, eigenlijk interesseert het me ook helemaal niet in welke zaal Lil Pump speelt.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Yannick wrote:
Uh, die stond geprogrammeerd voor de Club dacht ik daar, niet? Zou niet echt logisch zijn om een artiest als Lil Pump meteen in een zaal van 15.000 man te gooien. Madeleine is dacht ik te vergelijken met de AB qua grootte dacht ik en is dus wel degelijk een upgrade.

Oh oke. Het rare is gewoon dat ik nergens iets terugvind van concerten in iets als een ‘Paleis 12 Club’, enkel dat die zaal een variabele capaciteit tussen 2500 en 15000 heeft. La Madeleine heeft trouwens een capaciteit van 1500 personen, daarom ging ik uit van een downgrade. Maar goed, eigenlijk interesseert het me ook helemaal niet in welke zaal Lil Pump speelt.

Mooie zaal wel, de Madeleine. Te mooi voor een artiest als Lil Pump. Maar goed, ik heb daar Fat White Family gezien waarvan de gitarist het na de tweede nummer het podium gedrogeerd afliep en de bassist de security te lijf ging. Ze zijn daar dus wel wat gewoon ondertussen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
PwoperFish wrote:
Weezer 4 Juli in Tivoli

Klopt. Dat is vlak voor DTRH, maar Tivoli spreekt over ‘een exclusieve show’.
Daarmee uitgesloten voor de festivals?

Kan ook betekenen een exclusieve clubshow lijkt me. Daarmee zou Weezer nog wel op vrijdag op DTRH kunnen staan. Zondag en maandag staan ze al elders.
Zou mooie naam zijn.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Pff, ik ging even kijken hoeveel Weezer dan mocht kosten. 59 euro vind ik wat aan de dure kant. Of zijn ze live zó goed dat ik ze echt moet gaan zien?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Pff, ik ging even kijken hoeveel Weezer dan mocht kosten. 59 euro vind ik wat aan de dure kant. Of zijn ze live zó goed dat ik ze echt moet gaan zien?

Ik heb ze een tijdje terug gezien in 013. Vond dat toen een erg goede show. Veel goede nummers hebben ze gemaakt, leuke sfeer, alles klopte wel. Het grootste minpunt vond ik toen dat ze hier en daar wel wat mindere nummers gebruiken als fillers tijdens zo'n show. Ik zelf vind het geen 59 euro waard. Ik heb dan liever dat ik ze een keertje op een festival meepik.
 

Pjotrm1998

Campingartiest
12 feb 2017
55
4
Vraagje:
Weet iemand wat Metallica bedoeld met Special guestst bij hun tour. Ik zie dat in NL, Ghost en Bokassa meegaan. Zijn dit voorprogramma's, of spelen ze allemaal samen gedurende de show??
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Vraagje:
Weet iemand wat Metallica bedoeld met Special guestst bij hun tour. Ik zie dat in NL, Ghost en Bokassa meegaan. Zijn dit voorprogramma’s, of spelen ze allemaal samen gedurende de show??

Special guest is meestal de benaming voor een voorprogramma bij grotere bands. Waarschijnlijk omdat de bands zich te groot voelen om 'voorprogramma' te zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Anderson.Paak & The Free Nationals naar de HMH op 9 maart. Kaarten kosten €39,-.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
En Prophets of Rage naar Tivoli Vredenburg op 19 augustus. Wel prijzig: €60,-!
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
In de categorie 'bizar nieuws': R Kelly is geboekt voor een concert op 20 april in The Box te Amsterdam. De voorverkoop begint morgen.

Saillant detail: The Box is een evenementenzaal met een capaciteit van rond de drieduizend bezoekers, in het voormalige pand van de discotheek The Sand, die gesloten werd wegens een reeks van geweldsincidenten. Bij de aankondiging van The Box in 2015 gaf de organisatie dan ook aan dat er op die locatie geen 'risico-evenementen' (meer) zouden plaatsvinden. Blijkbaar is dat beleid nu van de baan.......... Ben benieuwd of het concert daadwerkelijk plaats gaat vinden en, zo ja, zonder demonstraties, bommeldingen en met pistolen zwaaiende R Kelly en kompanen!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.584
585
Red Hot Chili Peppers - 15 maart in Giza (EGYPTE) bij de Piramides!! Bijzondere locatie.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
The Antlers spelen 'Hospice' akoestisch in de Vondelkerk op 26 April. En 25 April in Leuven.

Is het een trend van de laatste paar jaren dat bands met een 5/10/15/20 jarig album een hele anniversary tour doen, of werd dat al vaker gedaan? Ik zie namelijk steeds meer bands zoiets doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken