Concertaankondigingen

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Patti Smith in januari driemaal naar Tivoli! Eerste dag in de Ronda, tweede dag in de Grote Zaal en de derde dag voor een voornamelijk spoken word avond in de Hertz.

In de Grote Zaal heb ik al eens Bon Iver gezien en dat was fantastisch. Ik denk dat in deze zaal ook Patti Smith geweldig gaat worden. Eerste twee avonden zijn €53 en de laatste vanaf €34. Nog maar eens goed over nadenken, maar tof dat ze weer naar Nederland komt!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Patti Smith in januari driemaal naar Tivoli! Eerste dag in de Ronda, tweede dag in de Grote Zaal en de derde dag voor een voornamelijk spoken word avond in de Hertz.

In de Grote Zaal heb ik al eens Bon Iver gezien en dat was fantastisch. Ik denk dat in deze zaal ook Patti Smith geweldig gaat worden. Eerste twee avonden zijn €53 en de laatste vanaf €34. Nog maar eens goed over nadenken, maar tof dat ze weer naar Nederland komt!
Voor €125 heb je ook een passe-partout voor alle drie de avonden.

Giorgio Moroder geeft op 15 April ook nog een extra concert in Paradiso.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Een tweede datum voor Giorgio Moroder erbij, nu ook op 9 april in de AB.

Mijn ticket voor 10 april is alvast binnen!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.593
597
Waar zou ticketmaster op doelen met hun nieuwe tijdelijke profielfoto op facebook. Foto is een donkere gang, bijgestaan met de tekst Stayin'Alive.

Bee Gees uit de dood opgestaan? 8-O
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
Waar zou ticketmaster op doelen met hun nieuwe tijdelijke profielfoto op facebook. Foto is een donkere gang, bijgestaan met de tekst Stayin’Alive.

Bee Gees uit de dood opgestaan?
1f62f.svg

Barry Gibb solo misschien
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
1 februari Massive Attack met Mezzanine integraal naar AFAS

Mmmm, na die grap op Mad Cool ben ik eigenlijk wel klaar met Massive Attack. Maar ik heb ze nog steeds nooit live gezien en Mezzanine integraal is wel echt super vet
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
visdave34 wrote:
1 februari Massive Attack met Mezzanine integraal naar AFAS

Mmmm, na die grap op Mad Cool ben ik eigenlijk wel klaar met Massive Attack. Maar ik heb ze nog steeds nooit live gezien en Mezzanine integraal is wel echt super vet
Ga ze toch maar een keer zien, ga je geen spijt van krijgen.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Bruce van Iron Maiden geeft een show in Tivoli
Helaas geen optreden met zijn soloband, maar een spoken word performance ter promotie van zijn vorig jaar verschenen boek. Gezien de ticketprijs (80 tot 90 euro) alleen interessant voor zijn grootste fans, vermoed ik.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Helaas geen optreden met zijn soloband, maar een spoken word performance ter promotie van zijn vorig jaar verschenen boek. Gezien de ticketprijs (80 tot 90 euro) alleen interessant voor zijn grootste fans, vermoed ik.

Wel inclusief het boekie.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
IDLES
9/4 Trix, Antwerpen
10/4 De Helling, Utrecht
11/4 Doornroosje, Nijmegen

Alice In Chains (+ Black Rebel Motorcycle Club)
27/5 013, Tilburg
30/5 AB, Brussel
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
IDLES
9/4 Trix, Antwerpen
10/4 De Helling, Utrecht
11/4 Doornroosje, Nijmegen

Had gehoopt dat ze nog op Paaspop zouden staan maar dat weekend zijn ze in la France.
Top dat we na de Melkweg en Vera in het zuiden een bezoekje kijken. Even kijken wat het beste uitkomt. Kan niet wachten!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.593
597
Yannick wrote:
IDLES
9/4 Trix, Antwerpen
10/4 De Helling, Utrecht
11/4 Doornroosje, Nijmegen

Had gehoopt dat ze nog op Paaspop zouden staan maar dat weekend zijn ze in la France.
Top dat we na de Melkweg en Vera in het zuiden een bezoekje kijken. Even kijken wat het beste uitkomt. Kan niet wachten!

Met veel geluk pakken ze toch nog de Paaspop zondag mee.. weet alleen niet of dat logistiek technisch mogelijk is. In ieder geval komende vrijdag vast kaarten scoren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken