Concertaankondigingen

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.183
3.004
Lil Pump in Paleis 12. What the hell?

Er staat wel 'Paleis 12 (Club)', dus dat zal niet de grote/volledige zaal zijn. In Nederland staat hij in 013 (3000 capaciteit).
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Er staat wel ‘Paleis 12 (Club)’, dus dat zal niet de grote/volledige zaal zijn. In Nederland staat hij in 013 (3000 capaciteit).

Als die vent de 013 weet te vullen na die belabberde show van WooHah...
Stond recent ook nog op Encore.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Niet per se een concert maar de documentaire van Brockhampton is a.s. donderdag gratis te zien in de Melkweg. Toegang is gratis, maar je moet je wel eerst aanmelden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Niet per se een concert maar de documentaire van Brockhampton is a.s. donderdag gratis te zien in de Melkweg. Toegang is gratis, maar je moet je wel eerst aanmelden.

En die was dus al binnen notime vol.
Ga jij Dennis? Hoop dat ie snel ergens te bekijken is. Ik zit donderdag nacht alvast klaar!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ga jij Dennis? Hoop dat ie snel ergens te bekijken is. Ik zit donderdag nacht alvast klaar!

Nee ik ga helaas niet, ik woon in Goes en dat is twee uur rijden naar Amsterdam. Dat heb ik er dan weer net niet voor over, ik wacht wel totdat hij ergens online staat. Donderdagnacht zit ik ook klaar voor het nieuwe album, laptopje open, biertje erbij, en pompen met die subwoofer!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nee ik ga helaas niet, ik woon in Goes en dat is twee uur rijden naar Amsterdam. Dat heb ik er dan weer net niet voor over, ik wacht wel totdat hij ergens online staat. Donderdagnacht zit ik ook klaar voor het nieuwe album, laptopje open, biertje erbij, en pompen met die subwoofer!

Aye, 2 uur reizen voor een filmpie is me wat overdreven. Een tof event met merch en een luistersessie was zeker wel vet geweest!
Eindhoven bij het volgende album van Team Effort dan maar?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.808
Nog niet in Europa, maar Big Red Machine heeft in ieder geval een eerste concert aangekondigd (december in New York). Misschien een (festival)tour in Europa volgend jaar?

 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Op 3 juni komt legendarische rockband Eagles een spectaculaire show neerzetten in de Ziggo Dome! De kaartverkoop start vrijdag 5 oktober om 9.00 uur. Meer info via mojo.nl/eagles.

Met rockband Eagles leek het afgelopen toen in 2016 zanger Glenn Frey plotseling overleed, maar met het rekruteren van zoon Deacon Frey heeft het verhaal van Eagles een nieuw hoofdstuk gekregen. "Dit is de enig passende manier om door te gaan, Dit is Glenns bloed. Daarmee kunnen de Eagles verder.’’ aldus Don Henley. Al bijna een halve eeuw weet één van de meest succesvolle bands ooit indrukwekkende shows neer te zetten met hun originele en herkenbare California Countryrock sound. Wat wil je ook met legendarische songs als 'Hotel California', 'Take It Easy' en 'Life In The Fast Lane'.
Toch wel een mooie om mee te pakken lijkt me zo. Zonder Glenn Frey dan, maar wel met zijn zoon!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Arjen Lucassen presents
AYREON
Into the Electric Castle - Live
013 Poppodium, Tilburg
13, 14, 15 September, 2019
https://www.arjenlucassen.com/live/

Itec-cast-3.jpg
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.519
Arjen Lucassen presents
AYREON
Into the Electric Castle – Live
013 Poppodium, Tilburg
13, 14, 15 September, 2019
https://www.arjenlucassen.com/live/

Itec-cast-3.jpg

Ik dank jou hartelijk voor deze info! Ayreon is zonder twijfel het concert van het jaar. Wat een indrukwekkende show was dat op GMM zeg. Ik ga zeker mijn best doen om hier bij te zijn. Dit laat jij toch niet nog een keer aan je voorbij gaan?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Giorgio Moroder (78 jaar intussen), grondlegger van de disco en medegrondlegger van de elektronica, op 10 april 2019 in de AB! Met een vernieuwend spektakel met "verbluffende visuals en lichteffecten" en zelfs Donna Summer die mee zal komen optreden. Wel 47 euro, maar volgens mij het geld waard.

Meer info:
https://www.greenhousetalent.com/benl/agenda/giorgio-moroder
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
21 Mei ook in Paradiso, voor 60 euro.
https://www.paradiso.nl/nl/programma/giorgio-moroder/52013/
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
Met een vernieuwend spektakel met “verbluffende visuals en lichteffecten” en zelfs Donna Summer die mee zal komen optreden.

"He will also use the tour to play tribute to his long time muse Donna Summer, who will appear live on screen performing in sync with Moroder and his band."
Read more at https://www.nme.com/news/music/giorgio-moroder-announces-first-ever-live-tour-celebration-80s-tour-2388596#SiJyzVElELStVR4x.99
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Greta Van Fleet in de Lotto Arena, toch ook wat overdreven.

Idd leuke nieuwkomer aan het rock front, maar vind Lotta Arena ook wel erg overdreven. Vind zelfs de AFAS live al ambitieus. Eerst nog maar eens wat meer credit opbouwen.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
TettenVogel wrote:
Greta Van Fleet in de Lotto Arena, toch ook wat overdreven.

Idd leuke nieuwkomer aan het rock front, maar vind Lotta Arena ook wel erg overdreven. Vind zelfs de AFAS live al ambitieus. Eerst nog maar eens wat meer credit opbouwen.
Ik ben benieuwd hoe de verkoop gaat. Ze hebben wel al de grote zaal van 013 (3000 man) uitverkocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken