Concert Aankondigingen

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.679
1.608
NOFX aanstaande dinsdag in de Melkweg, net aangekondigd (afscheidsshow)
haha mooi verhaaltje over de totstandkoming van deze show:

De legendarische punkrockveteranen NOFX uit Los Angeles hebben eigenlijk geen introductie meer nodig. De band zit middenin hun afscheidstour, want na 40 jaar vinden ze het tijd om te stoppen. Maar wat is een afscheidstour zonder een show in Melkweg? Bericht van de band:
NOFX where planning to have some off days in Amsterdam and came up with the wild idea at last second , why not play their “last club show “ ever in Europe at their favorite club in the world, The Melkweg in Amsterdam, And magically it seemed to be available. “We are going to play all are best songs, plus The Decline” - Fat Mike
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Wellicht ook interessant voor andere liefhebbers van het werk van van Roozendaal hier:

Dit jaar is het tien jaar geleden dat Maarten van Roozendaal overleed. Daarom een concert om zijn leven te vieren.
29 okt - 2 nov in de Kleine Komedie.

Op Maarten!

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Tickets voor NOFX zijn uiteraard al in de verkoop (30 mei). Staat me bij dat ze er al stonden, maar ben waarschijnlijk in de war.
30/70 op 21 juli naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
Jong Metropole Orkest op 16 augustus naar OLT Caprera. Verkoop 1 juni 12.00.
Daisy the Great op 21 september naar Rotown. Tickets zijn al in de verkoop.
Kruidkoek en Spicecake Chunky op 29 september naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Hang Youth dus met een clubtour: 29 september P60, 5 oktober Luxor Live, 6 Burgerweeshuis, 7 Bolwerk, 8 Patronaat 13 Effenaar en 14 Gebr. De Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Loen en Huize Lucas op 22 september naar HAL015 (Delft), 8 oktober naar Paradiso en 12 oktober naar Rotown. Tickets zijn al in de verkoop.
Nathan Ball op 7 oktober naar de Lutherse Kerk in Groningen. Verkoop 2 juni 10.00.
Young the Giant op 10 oktober naar Tivoli. Verkoop 2 juni 10.00.
Bonny Doon op 17 oktober naar V11. Tickets zijn al in de verkoop.
De Kift op 21 oktober naar de Vorstin. Tickets zijn al in de verkoop.
CHO met een extra show naar AFAS Live op 27 oktober. Tickets zijn al in de verkoop.
Marcus Miller op 2 november naar Muziekgebouw Eindhoven. verkoop 2 juni 10.00.
Pene Corrida op 25 november naar Gebouw-T, 14 december Fluor, 15 Hall of Fame, 16 XINIX (Nieuwendijk) en 29 de Nieuwe Nor. Tickets zijn al in de verkoop voor Gebouw-T, voor Heerlen 29 mei 16.00.
Georgia op 4 december naar Tolhuistuin. Verkoop 2 juni 11.00.
Aynur op 18 februari naar de Oosterpoort. Verkoop 31 mei 11.00.
Filter op 8 maart naar Metropool Enschede. Verkoop 5 juni 10.00.

Voor België:
Hang Youth op 30 september naar Farrm (Hasselt) en 12 oktober naar Charlaton. Tickets zijn al in de verkoop.
Pene Corrida op 2 december naar DVG Club. Tickets zijn al in de verkoop.


haha mooi verhaaltje over de totstandkoming van deze show:
Toen ik dat bericht vanochtend las, dacht ik dat het daadwerkelijk de laatste show zou zijn, maar lees dat ze in 2024 ook nog gewoon in Duitsland willen spelen. Toch jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en BetterDays

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Céline Dion annuleert haar volledige wereldtournee, waaronder ook drie Nederlandse shows in de Ziggo Dome op 26, 27 en 29 augustus. Dat laat de zangeres vrijdag weten op Instagram. Eerder stelde Dion al concerten uit.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Support voor Onheil in Bibelot komt van Mask of Insanity (23 juni).
Mi Casa op 5 augustus naar de Melkweg. Verkoop 2 juni 10.00.
The Bridge City Sinners ook op 19 september naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
The High Kings op 14 oktober naar de Melkweg. Verkoop 30 mei 11.00.
Tommy Gazer op 28 oktober naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
The Greatest Love of All - A Tribute to Whitney Houston op 4 november naar MECC. Verkoop 1 juni 10.00.
Shary-An met een club- en theatertour: 9 november Theater De Purmaryn (Puremerend), 10 Theater Odeon (Zwolle), 16 Gebr. De Nobel, 17 Theater Zuidplein (Rotterdam), 24 Theater Twee Hondjes (Hellevoetsluis), 25 Theater Cultura (Ede), 30 Theater Hof 88 (Almelo) en 2 december De Vorstin. Tickets zijn al in de verkoop.
De Jeugd van Tegenwoordig ook met een extra show naar de Oosterpoort op 19 november. Tickets zijn al in de verkoop.
Turfy Gang ook op 30 november naar Metropool Enschede. Verkoop 31 mei 12.00.
Moncrieff op 7 december naar de Melkweg. Verkoop 2 juni 11.00, VVK 1 juni 11.00.
WIES ook op 8 december naar 013 (Next). Verkoop 16 juni 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Céline Dion annuleert haar volledige wereldtournee, waaronder ook drie Nederlandse shows in de Ziggo Dome op 26, 27 en 29 augustus. Dat laat de zangeres vrijdag weten op Instagram. Eerder stelde Dion al concerten uit.
Benieuwd of we die nog ergens terug gaan zien. Gaat niet lekker...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Hannah Najia op 7 juni naar Willemeen. Entree is gratis.
Pierre Courbois & Band en Guus Essers Huisband op 25 juni naar Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Endea Owens & the Cookout op 7 juli naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Magic Tom & Yuri op 8 september naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Altars, Fossilization en Defacement op 9 september naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Murray / Håker Flaten / Nilssen-Love op 10 september naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Turfy Gang met een clubtour: 13 oktober Gebr. De Nobel, 14 Bitterzoet, 21 013, 26 Hedon, 28 BIRD, 17 november Simplon, 24 Luxor Live, 25 Victorie, 30 Metropool Enschede en 1 december Tivoli. Verkoop 31 mei 12.00.
Daniel Herskedal Trio op 2 november naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Thijs Boontjes met een clubtour: 2 november Neushoorn, 4 Tivoli, 11 Patronaat, 23 De Nieuwe Nor, 1 december 013, 6 Doornroosje, 9 Victorie, 14 Effenaar, 15 Hedon, 21 Burgerweeshuis, 22 Paard en 23 De Oosterpoort. Tickets zijn al in de verkoop.
Aaron Parks Quartet op 19 november naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Spidergawd op 25 januari naar Tolhuistuin en 27 januari naar Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.
The Dirty Daddies op 20 april naar AFAS Live. Verkoop 1 juni 10.00, VVK 31 mei 10.00. Pff...

Voor België:
Spidergawd op 26 januari naar Kavka Oudaan. Tickets zijn al in de verkoop.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Hannah Najia op 7 juni naar Willemeen. Entree is gratis.
Pierre Courbois & Band en Guus Essers Huisband op 25 juni naar Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Endea Owens & the Cookout op 7 juli naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Magic Tom & Yuri op 8 september naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Altars, Fossilization en Defacement op 9 september naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Murray / Håker Flaten / Nilssen-Love op 10 september naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Turfy Gang met een clubtour: 13 oktober Gebr. De Nobel, 14 Bitterzoet, 21 013, 26 Hedon, 28 BIRD, 17 november Simplon, 24 Luxor Live, 25 Victorie, 30 Metropool Enschede en 1 december Tivoli. Verkoop 31 mei 12.00.
Daniel Herskedal Trio op 2 november naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Thijs Boontjes met een clubtour: 2 november Neushoorn, 4 Tivoli, 11 Patronaat, 23 De Nieuwe Nor, 1 december 013, 6 Doornroosje, 9 Victorie, 14 Effenaar, 15 Hedon, 21 Burgerweeshuis, 22 Paard en 23 De Oosterpoort. Tickets zijn al in de verkoop.
Aaron Parks Quartet op 19 november naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Spidergawd op 25 januari naar Tolhuistuin en 27 januari naar Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.
The Dirty Daddies op 20 april naar AFAS Live. Verkoop 1 juni 10.00, VVK 31 mei 10.00. Pff...

Voor België:
Spidergawd op 26 januari naar Kavka Oudaan. Tickets zijn al in de verkoop.
Zag die Spidergawd aankondiging voorbij komen op de pagina van Burgerweeshuis ja, toffe band, eentje om te overwegen!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Lector. in de Oefenbunker gaat niet door (3 juni).
Fantastic Negrito is support bij Bruce Springsteen & the E Street Band in Landgraaf (11 juni).
Deadletter op 22 september naar Burgerweeshuis (support van DITZ), 11 oktober Tolhuistuin en 13 oktober naar Vera. Verkoop 2 juni 10.00 of 11.00, VVK 31 mei 10.00. Zeven data (incl. festivals) in Nederland in het najaar. We staan er goed op!
Tay Iwar op 7 oktober naar Paradiso. Verkoop 2 juni 11.00.
Flavien Berger op 31 oktober naar de Melkweg. Verkoop 1 juni 11.00.
Destruction op 5 november naar 013 (Next). Verkoop vandaag 15.00.
Randy Hansen met wat shows: 8 november De Groene Engel, 10 Gebouw-T en 11 Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Lottery Winners op 11 november naar Rotown. Verkoop 1 juni 11.00.
Irreversible Entanglements op 11 november naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
ALLT is support voor Animals as Leaders in de Boerderij (15 november) en Doornroosje (16 november).
Massada op 17 november naar P3. Tickets zijn al in de verkoop.
Psychotic Monks ook op 2 december naar Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
The Murder Capital op 13 oktober naar Botanique. Verkoop 2 juni 10.00.
Deadletter op 23 oktober naar Ancienne Belgique. Verkoop 2 juni 10.00, VVK 31 mei 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
172
146
Voor Turnstile hoeven we zeker niet meer op een voorprogramma te rekenen trouwens? Wordt wel een kort avondje zo lijkt het.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Voor Turnstile hoeven we zeker niet meer op een voorprogramma te rekenen trouwens? Wordt wel een kort avondje zo lijkt het.
Hebben die dat ooit gehad in Nederland? Zo'n pijnlijk kort avondje is wel precies de reden dat velen (en ik) niet gaan i.c.m. met die prijs. Verwacht hooguit vijf kwartier speeltijd, wat best triest zou zijn.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
172
146
Hebben die dat ooit gehad in Nederland? Zo'n pijnlijk kort avondje is wel precies de reden dat velen (en ik) niet gaan i.c.m. met die prijs. Verwacht hooguit vijf kwartier speeltijd, wat best triest zou zijn.
Voor zover ik weet niet, maar heb ze pas sinds kort voor Glow On op het oog. En bij de prijs van de Patronaat show was geen voorprogramma ook nog een stuk beter te verkopen vind ik.

Eigenlijk is de prijs en de lengte van de show wel echt belachelijk ja. Maar ik wil ze wel heel graag zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Voor zover ik weet niet, maar heb ze pas sinds kort voor Glow On op het oog. En bij de prijs van de Patronaat show was geen voorprogramma ook nog een stuk beter te verkopen vind ik.

Eigenlijk is de prijs en de lengte van de show wel echt belachelijk ja. Maar ik wil ze wel heel graag zien.
Voor die prijs zeker, €25. Zie trouwens dat ze in 2020 in Bibelot moesten spelen. Is dat even sneu voor ze in Dordrecht. Die zaal was waarschijnlijk nog nooit zo snel uitverkocht.

Ik neem vijf kwartier trouwens terug. Dat zou schromelijk lang zijn. Een uurtje als in Patronaat... Makkelijk verdiend. Scheelt wel dat het een enorme sterke show is, dus wat dat betreft ga je zeker geen spijt krijgen!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Hebben die dat ooit gehad in Nederland? Zo'n pijnlijk kort avondje is wel precies de reden dat velen (en ik) niet gaan i.c.m. met die prijs. Verwacht hooguit vijf kwartier speeltijd, wat best triest zou zijn.
Vind het wel lekker. Op een maandagavond op tijd naar bed. Dag erop weer naar Bon Iver in 013. Dan ben ik niet al total-loss voor BKS
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Voor die prijs zeker, €25. Zie trouwens dat ze in 2020 in Bibelot moesten spelen. Is dat even sneu voor ze in Dordrecht. Die zaal was waarschijnlijk nog nooit zo snel uitverkocht.

Ik neem vijf kwartier trouwens terug. Dat zou schromelijk lang zijn. Een uurtje als in Patronaat... Makkelijk verdiend. Scheelt wel dat het een enorme sterke show is, dus wat dat betreft ga je zeker geen spijt krijgen!
Ik heb kaartjes, maar ik nog zit te twijfelen om te gaan. Ik kocht de kaartjes destijds met hoop dat er eventueel nieuwe nummers gespeeld zouden worden, maar de setlist is gelijk aan die van vorig jaar zo te zien.

Als je ze nog niet gezien hebt, zou ik zeker gaan, ook al is het maar een uurtje. Vorig jaar in Patronaat een top 3 show voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion en teunajax

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Charlie & the Lesbians annuleert hun show in DOOR, maar wordt vervangen door Barno Koevoets & the Duijmschpijkers (3 juni).
The Desmonds is support bij Wine Lips in Merleyn (11 juli).
PYN op 7 september naar Patronaat. Verkoop 31 mei 13.00.
Whammyboy op 27 september naar Paradiso. Verkoop 2 juni 10.00.
Fleddy Melculy en Skroetbalg op 1 oktober naar Patronaat (als onderdeel van Haarlem Vinyl Festival). Verkoop 31 mei 11.00.
Olivia Dean op 11 oktober naar de Melkweg. Verkoop 9 juni 11.00, VVK 7 juni 11.00.
Destruction neemt Razor, Enforcer en Crisix mee naar 013 (5 november).
Master Boot Record op 15 november naar Hall of Fame. Verkoop 1 juni 18.00.
Ronnie James Dio - The Memorial Concert ook op 12 januari naar de Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.
Daniël Lohues met een theatertour: 6 maart Stadsstheater De Bond (Oldenzaal), 15 maart DRU-Cultuurfabriek, 11 april PHIL, 25 april LantarenVenster, 18 mei Theater De Kampanje. Tickets zijn al in de verkoop. Niet ideaal om de gehele lijst neer te zetten, dus haal er wat flarden uit door het hele land en de hele lijst komt in de maandelijkse agenda te staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Voor die prijs zeker, €25. Zie trouwens dat ze in 2020 in Bibelot moesten spelen. Is dat even sneu voor ze in Dordrecht. Die zaal was waarschijnlijk nog nooit zo snel uitverkocht.

Ik neem vijf kwartier trouwens terug. Dat zou schromelijk lang zijn. Een uurtje als in Patronaat... Makkelijk verdiend. Scheelt wel dat het een enorme sterke show is, dus wat dat betreft ga je zeker geen spijt krijgen!
Is zeker even cashen dit. Patronaat was inhaalshow. Toen had Mojo ze al in 013 willen zetten, maar Patronaat hield ze aan het contract. Patronaat was wel een toffe show 🤘🏻🔥
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken