Concert Aankondigingen

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.377
522
Klopt maar het is ook uniek om Placebo in een relatief kleine zaal te zien. Alleen hopen op een andere setlist met wat meer oudere nummers.
Ik hoop weer gewoon op dezelfde setlist: https://www.setlist.fm/setlist/placebo/2022/ziggo-dome-amsterdam-netherlands-53be9b61.html

Alleen die cover Shout mogen ze weglaten, en vervangen door The Prodigal. Zou echt perfect zijn.

Hun oude nummers vind ik ook tof, vooral van het tweede album zou ik graag nog wat nummers live zien. Zoals Ask for Answers. Maar de nummers van het debuutalbum tijdens de Anniversary tour in 2016 waren voor mij een beetje hit or miss. Teenage Angst en 36 Degrees vond ik nogal slap live, bv Lady of the Flowers en I Know wel erg gaaf.
 
12 nov 2016
649
389
Ik hoop weer gewoon op dezelfde setlist: https://www.setlist.fm/setlist/placebo/2022/ziggo-dome-amsterdam-netherlands-53be9b61.html

Alleen die cover Shout mogen ze weglaten, en vervangen door The Prodigal. Zou echt perfect zijn.

Hun oude nummers vind ik ook tof, vooral van het tweede album zou ik graag nog wat nummers live zien. Zoals Ask for Answers. Maar de nummers van het debuutalbum tijdens de Anniversary tour in 2016 waren voor mij een beetje hit or miss. Teenage Angst en 36 Degrees vond ik nogal slap live, bv Lady of the Flowers en I Know wel erg gaaf.
Ja ik had ook die indruk bij Placebo's Anniversary tour, bij het ene nummer was het echt super lame gespeeld en dan opeens bij de volgende track zat er echt pit in. Liever dat ze een show spelen met een mindere setlist maar waar ze wel gewoon enthousiast en strak zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
720
1.451
Gnod + Harrga maandag 8 mei 2023 in dB's. Tickets al te koop.

Staat trouwens een opmerkelijk bericht bij:
Noot: We moeten sowieso een keer weg van onze huidige locatie maar dat weerhoudt ons er niet van toffe bands naar Utrecht te halen. Op dit moment weten we nog niet of dit concert 'gewoon' op onze huidige locatie aan CAB Rondom 100 kan plaatsvinden. We hopen van wel maar als dat niet zo is, gaan we op zoek naar (en vinden we) een andere locatie in Utrecht.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.650
2.217
Gnod + Harrga maandag 8 mei 2023 in dB's. Tickets al te koop.

Staat trouwens een opmerkelijk bericht bij:
Noot: We moeten sowieso een keer weg van onze huidige locatie maar dat weerhoudt ons er niet van toffe bands naar Utrecht te halen. Op dit moment weten we nog niet of dit concert 'gewoon' op onze huidige locatie aan CAB Rondom 100 kan plaatsvinden. We hopen van wel maar als dat niet zo is, gaan we op zoek naar (en vinden we) een andere locatie in Utrecht.
Klopt staat nu volgens mij bij alles in dB's dat iets verder in de toekomst ligt. GNOD live is wel altijd top, alleen jammer dat het op een maandag is...
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
720
1.451
Klopt staat nu volgens mij bij alles in dB's dat iets verder in de toekomst ligt. GNOD live is wel altijd top, alleen jammer dat het op een maandag is...
Oh ja, ik zie het nu ook. Op de huidige locatie hebben ze toezegging tot 1 mei en het is nog onduidelijk of die verlengd wordt. Dat wist ik nog niet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Gnod + Harrga maandag 8 mei 2023 in dB's. Tickets al te koop.

Staat trouwens een opmerkelijk bericht bij:
Noot: We moeten sowieso een keer weg van onze huidige locatie maar dat weerhoudt ons er niet van toffe bands naar Utrecht te halen. Op dit moment weten we nog niet of dit concert 'gewoon' op onze huidige locatie aan CAB Rondom 100 kan plaatsvinden. We hopen van wel maar als dat niet zo is, gaan we op zoek naar (en vinden we) een andere locatie in Utrecht.
Dacht dat ik pas las dat er een nieuwe locatie was gevonden. Of gaat dit al over de nieuwe?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.740
2.411
Geen idee of 't al bekend was. Indien wel: Excusi!

Billy F Gibbons op 8 juli naar 't Koninklijk Circus. Tickets al in verkoop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Meekz op 27 maart naar Bitterzoet. Verkoop 1 februari 11.00.
We Lost the Sea en Solkyri op 9 mei naar ACU. Tickets zijn al in de verkoop. Eindelijk wordt die show een keertje ingehaald!
Alex Rudi Pell op 13 mei naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop.
The Indien op 19 mei naar Paard. Verkoop 1 februari 10.00.
Vieux Farka Touré op 23 mei naar Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop.
Lov3less op 8 juni naar Paradiso. Verkoop 1 februari 10.00.
Wille and the Bandits en Layla Zoe op 18 juni naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Joji op 22 augustus naar AFAS Live. Verkoop 3 februari 10.00, VVK 2 februari 10.00.
65daysofstatic op 23 september naar Tolhuistuin. Verkoop 1 februari 11.00.
Rob Heron & the Tea Pad Orchestra op 25 september naar Muziekgebouw Eindhoven. Tickets zijn al in de verkoop.
Rauw Alejandro op 25 september naar Ahoy. Verkoop 1 februari 12.00.
King Tree & the Earthmothers op 13 oktober naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Bywater Call op 20 oktober naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Blanco White op 13 november naar Paradiso. Verkoop 3 februari 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Er zijn tickets vrijgekomen voor de show van Lizzo in de Ziggo Dome.
Warnyakannya op 24 februari naar Patronaat. Verkoop 31 januari 16.00.
Gift op 8 maart naar ACU. Tickets zijn al in de verkoop.
The One op 10 maart naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
Paolo Fresu & Rembrandt Trio ook op 6 mei naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Esben and the Witch op 28 mei naar Patronaat. Verkoop 1 februari 11.00.
Venice ook op 3 juni naar OLT De Goffert. Verkoop 2 februari 10.00.
Sparks op 14 juni naar Tivoli. Verkoop 3 februari 10.00. (@Timmetje Alstublieft, maar dat wordt natuurlijk strepen voor festivals).
Men I Trust op 13 juli naar Paradiso. Verkoop 3 februari 10.00.
Black Sea Dahu op 8 september naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Yves Tumor en Nation op 14 november naar Paradiso. Verkoop 3 februari 10.00.
Raye op 19 november naar de Melkweg. Ook op 21 november naar Paradiso. Verkoop 3 februari 9.00, VVK vandaag 18.00.
Karsu ook op 8 december naar Musis Arnhem. Verkoop 1 februari 11.00. In dit tempo heb ik heel die tour al te pakken voordat ie bekend wordt gemaakt.
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Kan me niet voorstellen dat die Europa overslaan. Die zie ik makkelijk nog oktober november door Europa gaan. Al wordt dan misschien pas later bekend gemaakt...
staan toch sowieso op Firenze Rocks en Barcelona, Berlijn en Parijs
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken