Concert Aankondigingen

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Vast omdat er zo veel op gestemd werd:
The Gaslight Anthem op 15 november in de HMH.

Als we nou eens met z'n allen op the strokes gaan stemmen
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Haha. The Gaslight Anthem is wel gaaf, maar ik denk niet dat die snel uitverkopen dus ik kijk nog even.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Vast omdat er zo veel op gestemd werd:<br>
The Gaslight Anthem op 15 november in de HMH.

Als we nou eens met z’n allen op the strokes gaan stemmen

Jahaaaaaa!!!!

Morning Parade gaat Merleyn(Nijmegen) en Melkweg(Amsterdam) aandoen
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Vast omdat er zo veel op gestemd werd:
The Gaslight Anthem op 15 november in de HMH.

Als we nou eens met z’n allen op the strokes gaan stemmen

Haha daar zal het door komen ja. Ik ga er wel bij zijn btw!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Vandaag lanceert Lenny Kravitz zijn nieuwste single 'The Chamber' en kondigt hij eerste gedeelte van zijn wereldtournee aan! Op 19 november staat de zanger in Ziggo Dome Amsterdam. Kaartverkoop voor de show start as. vrijdag om 10.00u. Voor meer info check je www.mojo.nl/lennykravitz
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
The Black Keys 24 februari 2015 in Sportpaleis België. Dus ook ongetwijfeld wel een Ziggo Dome aankondiging deze week/vandaag.

Edit: 23 Februari in Ziggo Dome dus. Kaarten vanaf 39.-
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
London Grammar in HMH? Waarom doen die geen Paradiso + Effenaar/Hedon ofso, lijkt me voor zo'n kleine band toch beter.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Angus & Julia Stone staan trouwens ook in de HMH, op 26 november. Die had ik ook liever ergens anders gezien. TivoliVredenburg was perfect geweest voor beide acts, de HMH is echt te groot.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Motörhead komt naar Nederland

HEAVY METAL IN DE IJSSELHALLEN ZWOLLE

Mojo Concerts heeft bekend gemaakt dat de Britse heavy-metalband Motörhead op 20 november in Nederland op zal treden. Begin dit jaar werd een Europese tournee van Motörhead afgelast wegens gezondheidsproblemen van zanger/bassist Lemmy. Er stond toen geen optreden in Nederland op het programma. De band maakte zijn rentree in april, met een optreden in Los Angeles waarbij de bijna 70-jarige Lemmy fit overkwam.

Voorverkoop De komende tijd geeft Motörhead onder meer optredens op festivals in Duitsland, België en Frankrijk. De voorverkoop voor het concert in Zwolle begint vrijdag a.s. om 10.00 uur.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Perfume genius

Podiuminfo nieuws: Perfume Genius bezoekt Bitterzoet
Mike Hadreas, beter bekend onder de naam Perfume Genius, komt in november voor een show naar Bitterzoet. Op de 19e van die maand is hij te zien in de knusse Amsterdamse popzaal.

iemand hier was gruwlijk fan van deze gasten. weet niet meer wie. maar als je het nieuws gemist hebt. bij deze ;)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik zie de afgelopen weken veel The Acid langskomen dus misschien interessant voor sommigen.

The Acid 15 September in Bitterzoet.
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/The-Acid-Locatie-Bitterzoet.htm
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.571
575
Geen aankondiging voor NL, maar toch de moeite waard om te noemen.

Foo Fighters 14 september naar London in het Queen Elizabeth Olympic Park

Wellicht een opstap voor een (grote) Europese tour volgend jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken