Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
Iedereen die The Festileaks Ten een beetje in de gaten heeft gehouden weet dat ik The World Is A Beautiful Place and I Am No Longer Afraid To Die erin heb gestemd. Deze, in mijn ogen, geniale band heeft zojuist hun tour aangekondigd en ze doen op 7 mei De Helling in Utrecht aan. Ook staan ze op 30 april in De Klinker in Aarschot. Support komt van Bent Knee, Modern Color en Amends.

De verkoop start vrijdag 11.00 en tickets zijn in de verkoop voor €19,50.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Die aankondiging van Gelredome zal wel verzet zijn naar februari zeker...?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.446
6.110
Edit: Never mind leek maar zo.

The Smile verkocht in een paar minuten uit. Benieuwd of die er nog een festivalshow aan toevoegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Zat met meerdere apparaten klaar maar helaas... 10 minuten wachtrij en daarna niks meer ?

Hopelijk biedt de wachtlijst nog wat
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Allemaal leuk en aardig zo'n intieme Paradiso show, maar doe dan ook gewoon een show in een grotere zaal erbij als je weet dat je toch makkelijk een paar duizend kaarten meer verkoopt. Op deze manier heb je alleen maar een hoop teleurgestelde fans.

Zeker als je ziet dat ze in andere landen grotere zalen spelen, soms zelfs meerdere avonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
Allemaal leuk en aardig zo'n intieme Paradiso show, maar doe dan ook gewoon een show in een grotere zaal erbij als je weet dat je toch makkelijk een paar duizend kaarten meer verkoopt. Op deze manier heb je alleen maar een hoop teleurgestelde fans.

Zeker als je ziet dat ze in andere landen grotere zalen spelen, soms zelfs meerdere avonden.
Rijssel is nog niet uitverkocht, geloof ik, en daar passen maar 300 man extra in en is ook nog eens twintig euro goedkoper. Toch gek hoe dat werkt dan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.446
6.110
Allemaal leuk en aardig zo'n intieme Paradiso show, maar doe dan ook gewoon een show in een grotere zaal erbij als je weet dat je toch makkelijk een paar duizend kaarten meer verkoopt. Op deze manier heb je alleen maar een hoop teleurgestelde fans.

Zeker als je ziet dat ze in andere landen grotere zalen spelen, soms zelfs meerdere avonden.
Kan toch bijna niet anders dan dat ze ook op Lowlands, BKS of DTRH staan? Zou 1 show in Paradiso echt maf vinden.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Kan toch bijna niet anders dan dat ze ook op Lowlands, BKS of DTRH staan? Zou 1 show in Paradiso echt maf vinden.
Ik zie het niet gebeuren helaas
BKS kan alleen nog op de zaterdag want op vrijdag en zondag hebben ze al shows. Dat zou die zaterdag wel echt de lineup of all lineups maken, maar ben bang dat die al te vol zit
Lowlands valt niet echt in het tourschema, die duurt van eind mei tot eind juli
DTRH zou kunnen maar het lijkt erop dat ze dat weekend vrij willen houden aangezien ze ook Werchter niet konden doen

Ik heb dan nog meer hoop in een extra zaalshow eigenlijk
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Ik heb ook kaarten via de pre-sale maat het was daar ook binnen enkele seconden uitverkocht!
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik zat klaar voor de presale maar was vergeten dat je daar een creditcard voor nodig hebt ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
The Night Flight Orchestra komt op woensdag 25 mei naar Poppodium 013 (Next Stage). Verkoop start 10 februari om 12.00.
Oh, en Wibi Soerjadi geeft wat concerten in de zomer bij in de tuin van z'n villa in Diepenheim.
Def Americans vieren hun 15-jarige bestaan met een show in de Effenaar op vrijdag 16 september. Verkoop begint pas op 26 februari 12.00.
Penelope Scott staat maandag 18 juli in de Melkweg. Verkoop start 8 februari 16.00.
Ook Cordae, een rapper, staat op 31 maart in de Melkweg. Verkoop start 8 februari 10.00.
Masego staat dinsdag 13 december op de Main Stage van 013. Verkoop start 9 februari 10.00.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.446
6.110
Avril Lavigne stelt tour en daarmee optreden in AFAS Live uit
De Canadese zangeres Avril Lavigne heeft haar Europese tour vanwege de coronasituatie uitgesteld tot 2023. Dat betekent dat ook haar optreden in de Amsterdamse concerthal AFAS Live, dat eind februari gepland stond, wordt verplaatst.

In een verklaring geeft Lavigne aan haar Europese tour te verplaatsen naar april en mei 2023. "Het is geen gemakkelijke beslissing, maar het zal er wel voor zorgen dat we alle optredens kunnen doen, we de shows op volle capaciteit kunnen geven en we in een veilige omgeving kunnen optreden."

Ook is al een nieuwe datum gevonden voor het concert van Lavigne in concerthal AFAS Live: 14 april 2023. "De voorpret duurt dus nóg langer, maar het zal het wachten waard zijn", aldus een Twitter-bericht van AFAS Live.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken