Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Je hebt gelijk; via de presale zijn het alleen de duurdere tickets. Het zal gaan om de tweede ring, die niet in de presale zit.
En dan is dus de vraag of die er gelijk bij zit of later pas. Normaliter is de presale wel altijd met alle tickets, toch? Vind dit een beetje vreemd.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
En dan is dus de vraag of die er gelijk bij zit of later pas. Normaliter is de presale wel altijd met alle tickets, toch? Vind dit een beetje vreemd.
Nu alleen staanplaatsen en eerste ring. En alleen tickets vanaf 61 euro. De goedkopere tickets zullen dus wel bij de reguliere verkoop komen; ik neem aan voor de tweede ring.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Presale Bastille Vorst Nationaal
De reguliere ticketverkoop start normaal gezien pas vrijdag, maar omdat je trouwe klant bent bij Tele Ticket Service, bieden we jou graag de kans om als één van de eersten tickets aan te kopen voor dit concert, en wel vanaf morgen om 10u!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Nu alleen staanplaatsen en eerste ring. En alleen tickets vanaf 61 euro. De goedkopere tickets zullen dus wel bij de reguliere verkoop komen; ik neem aan voor de tweede ring.
Joh wat apart.

Heb ook besloten met een maat te gaan en alvast tickets te halen. Dit is een show die ik niet wil missen.

En ook die dag tickets halen voor Amon Amarth + Machine Head. Duur dagje. Deze show vooral voor de tweede actz nog nooit mogen zien. En AA is altijd goed.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Joh wat apart.

Heb ook besloten met een maat te gaan en alvast tickets te halen. Dit is een show die ik niet wil missen.

En ook die dag tickets halen voor Amon Amarth + Machine Head. Duur dagje. Deze show vooral voor de tweede actz nog nooit mogen zien. En AA is altijd goed.
En wat te denken van die parkeer tickets. Absurde prijzen hoor (helaas OV niet mogelijk voor mij).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
2022 puilt hier wel uit agenda technisch gezien. Zo heb ik kaarten voor o.a. Roadburn, Graspop zondag, Eric Clapton, Genesis, Swedish House Mafia, Porcupine Tree, Manowar, Helloween + Hammerfall, Trippie Red, Joe Jackson, Paul Weller, Toto, The Black Crowes, Elder + Pallbearer.

Enorm veel oude lullen bands. Een zorgwekkende ontwikkeling. More new awesome bands please.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Bad Wolves mee als support. Verschrikkelijke band, al zeg ik het zelf.
Haha hoe cool! Ik moet eerlijk zeggen dat ik een zwak heb voor die Zombie cover. En deze band valt ook goed in de smaak bij de misses waarmee ik ga. Ben benieuwd hoe de nieuwe zanger het doet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
He godver. Het is al uitverkocht joh (wel op 75% capaciteit). Toch te lang gewacht. De meeste concerten verkopen best traag dus dacht iets meer tijd te hebben.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Haha hoe cool! Ik moet eerlijk zeggen dat ik een zwak heb voor die Zombie cover. En deze band valt ook goed in de smaak bij de misses waarmee ik ga. Ben benieuwd hoe de nieuwe zanger het doet.
Je had al tickets, toch? Boerderij is uitverkocht (onder de huidige coronamaatregelen). Hedon heeft nog wel tickets, maar da's ook weer zo ver vanuit Rotterdam.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Je had al tickets, toch? Boerderij is uitverkocht (onder de huidige coronamaatregelen). Hedon heeft nog wel tickets, maar da's ook weer zo ver vanuit Rotterdam.
Nee nog niet helaas. Dacht koop eerst ff Porcupine Tree en Amon Amarth, deze volgt daarna wel. Stom besluit dus.

2 dagen geleden kwamen er nog twee tickets langs via Ticketswap, daar maar even mijn hoop op gezet. Zwolle is toch echt te ver hiervoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Nu alleen staanplaatsen en eerste ring. En alleen tickets vanaf 61 euro. De goedkopere tickets zullen dus wel bij de reguliere verkoop komen; ik neem aan voor de tweede ring.
Klik ik net blij op de link om twee staanplaatsen aan te schaffen. Zijn de tickets voor de pre-sale op.. Dit belooft nog wat voor morgen.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Weet niet waar ik het neer moet zetten maar een vraagje

Ik ben aan het kijken voor Swedish House Mafia tickets. Ziggo Dome zijn helaas alleen tickets voor 100 euro volgens mij, nu ben ik aan het kijken voor sportpaleis, en zie daar de optie zitplaats balkon.

Weet er iemand of je hier goed zicht heb? Zijn de goedkoopste zitplaatsen maar weet niet wat ik hier bij voor moet stellen, anders betaal ik wel paar tientjes meer. Het is al cadeau voor iemand, dus meer dan 100 is beetje veel?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Weet niet waar ik het neer moet zetten maar een vraagje

Ik ben aan het kijken voor Swedish House Mafia tickets. Ziggo Dome zijn helaas alleen tickets voor 100 euro volgens mij, nu ben ik aan het kijken voor sportpaleis, en zie daar de optie zitplaats balkon.

Weet er iemand of je hier goed zicht heb? Zijn de goedkoopste zitplaatsen maar weet niet wat ik hier bij voor moet stellen, anders betaal ik wel paar tientjes meer. Het is al cadeau voor iemand, dus meer dan 100 is beetje veel?
Ziggo Dome is €110, ja, als je in de 100-vakken wil zitten, anders iets van €83 voor 200-vakken. 't Is maar net wat je wil.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken