Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Houd er rekening mee dat, zoals het nu lijkt, de prijs voor Porcupine Tree minstens €61,60 i.p.v. €39.
En mocht je een presalelinkje willen: you know who to ask.
Nu alleen staanplaatsen en eerste ring. En alleen tickets vanaf 61 euro. De goedkopere tickets zullen dus wel bij de reguliere verkoop komen; ik neem aan voor de tweede ring.
Presale Bastille Vorst Nationaal
De reguliere ticketverkoop start normaal gezien pas vrijdag, maar omdat je trouwe klant bent bij Tele Ticket Service, bieden we jou graag de kans om als één van de eersten tickets aan te kopen voor dit concert, en wel vanaf morgen om 10u!
Nu alleen staanplaatsen en eerste ring. En alleen tickets vanaf 61 euro. De goedkopere tickets zullen dus wel bij de reguliere verkoop komen; ik neem aan voor de tweede ring.
Heb ook besloten met een maat te gaan en alvast tickets te halen. Dit is een show die ik niet wil missen.
En ook die dag tickets halen voor Amon Amarth + Machine Head. Duur dagje. Deze show vooral voor de tweede actz nog nooit mogen zien. En AA is altijd goed.
Heb ook besloten met een maat te gaan en alvast tickets te halen. Dit is een show die ik niet wil missen.
En ook die dag tickets halen voor Amon Amarth + Machine Head. Duur dagje. Deze show vooral voor de tweede actz nog nooit mogen zien. En AA is altijd goed.
2022 puilt hier wel uit agenda technisch gezien. Zo heb ik kaarten voor o.a. Roadburn, Graspop zondag, Eric Clapton, Genesis, Swedish House Mafia, Porcupine Tree, Manowar, Helloween + Hammerfall, Trippie Red, Joe Jackson, Paul Weller, Toto, The Black Crowes, Elder + Pallbearer.
Enorm veel oude lullen bands. Een zorgwekkende ontwikkeling. More new awesome bands please.
Haha hoe cool! Ik moet eerlijk zeggen dat ik een zwak heb voor die Zombie cover. En deze band valt ook goed in de smaak bij de misses waarmee ik ga. Ben benieuwd hoe de nieuwe zanger het doet.
He godver. Het is al uitverkocht joh (wel op 75% capaciteit). Toch te lang gewacht. De meeste concerten verkopen best traag dus dacht iets meer tijd te hebben.
Haha hoe cool! Ik moet eerlijk zeggen dat ik een zwak heb voor die Zombie cover. En deze band valt ook goed in de smaak bij de misses waarmee ik ga. Ben benieuwd hoe de nieuwe zanger het doet.
Je had al tickets, toch? Boerderij is uitverkocht (onder de huidige coronamaatregelen). Hedon heeft nog wel tickets, maar da's ook weer zo ver vanuit Rotterdam.
Je had al tickets, toch? Boerderij is uitverkocht (onder de huidige coronamaatregelen). Hedon heeft nog wel tickets, maar da's ook weer zo ver vanuit Rotterdam.
Weet niet waar ik het neer moet zetten maar een vraagje
Ik ben aan het kijken voor Swedish House Mafia tickets. Ziggo Dome zijn helaas alleen tickets voor 100 euro volgens mij, nu ben ik aan het kijken voor sportpaleis, en zie daar de optie zitplaats balkon.
Weet er iemand of je hier goed zicht heb? Zijn de goedkoopste zitplaatsen maar weet niet wat ik hier bij voor moet stellen, anders betaal ik wel paar tientjes meer. Het is al cadeau voor iemand, dus meer dan 100 is beetje veel?
Weet niet waar ik het neer moet zetten maar een vraagje
Ik ben aan het kijken voor Swedish House Mafia tickets. Ziggo Dome zijn helaas alleen tickets voor 100 euro volgens mij, nu ben ik aan het kijken voor sportpaleis, en zie daar de optie zitplaats balkon.
Weet er iemand of je hier goed zicht heb? Zijn de goedkoopste zitplaatsen maar weet niet wat ik hier bij voor moet stellen, anders betaal ik wel paar tientjes meer. Het is al cadeau voor iemand, dus meer dan 100 is beetje veel?