Concertaankondigingen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.875
Staat wel al op hun site. Met excuus. Nieuwe data voor Tilburg en Amsterdam zijn 1 en 3 oktober 2022.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Ik moet toch eens wat vaker naar dit soort concerten gaan. Het is om de hoek en live muziek in metal / hardcore is al snel tof, hopelijk ga ik dat straks toch meer doen.
Klinkt als een uistekend plan. Patronaat heeft vaak leuke dingen staan. Oa ook Sepultura op Sinterklaas avond. Septicflesh kan ik zeker aanraden, begin eens met een nummer als Martyr of Anubis. Geeft een goed beeld
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.535
10.987
Dream Theater komt met hun nieuwe album A View from the Top of the World naar AFAS Live op 13 mei. kaarten kosten €71,68 en gaan vrijdag 10.00 in de verkoop. Er is ook een voorverkoop vanaf 2 september 10.00 tot 3 september 10.00. Mocht je die willen, hoor ik het vanzelf wel (of meld je aan voor de nieuwsbrief). https://www.mojo.nl/concerten/dream-theater/

Geen België! Ik herhaal geen België! Wat zou dat betekenen?
En maar één show in Duitsland. Lachen. Zie je niet vaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Officieel staat het nog niet op hun site maar the Black Crowes hebben hun concert in de Lotto Arena verplaatst naar 30 september 2022. Die hele Europese tour met is ook concerten in Tilburg en Amsterdam Zal dus wel verplaatst worden...
De 013 show is al verzet naar 1 oktober 2022, heb daar een mail over gehad van 013.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.875
Nog een mooie aankondiging! Lindsey Buckingham, ex-gitarist van Fleetwood Mac, komt naar TivoliVredenburg op donderdag 26 mei. Daar zal hij de Grote Zaal onderdompelen met zijn solomuziek (en ik denk toch ook wel wat Fleetwood Mac). Kaarten kosten je €77 en gaan 3 september om 11.00 in de verkoop. https://www.tivolivredenburg.nl/agenda/lindsey-buckingham-26-05-2022/

Hij staat ook op 24 mei in het Capitole Gent. Kaarten daar zijn wel veel goedkoper. Vanaf 47 tot 65 Euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Mart hoogkamer staat op 9 april in Ahoy.
Goh. Hier had ik dus echt nog nooit van gehoord. Dat nummer maar weer eens op gezet. Moest spontaan huilen. Het is nog geeneens goed fout. Weird, een volkszanger volledig onder de tattoos
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Goh. Hier had ik dus echt nog nooit van gehoord. Dat nummer maar weer eens op gezet. Moest spontaan huilen. Het is nog geeneens goed fout. Weird, een volkszanger volledig onder de tattoos
Die gast kan bizar goed zingen oprecht. Is een beetje door gebroken met een Unchained Melody cover, en dat doet hij kwa volume gewoon erg goed. Jammer dat je met die kwaliteiten dan inderdaad deze kant op gaat. Al hoewel ik moet zeggen dat Ik Wil Zwemmen gewoon een kneiterhit is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.535
10.987
De twee shows van Ólafur Arnalds in Tivoli zijn verplaatst naar woensdag 14 september volgend jaar :( Krijgt nu wel standaard tickets op de eerste rang. Baal hier toch wel een beetje van.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Goh. Hier had ik dus echt nog nooit van gehoord. Dat nummer maar weer eens op gezet. Moest spontaan huilen. Het is nog geeneens goed fout. Weird, een volkszanger volledig onder de tattoos
Ik denk ook dat ik deze aan mij voorbij laat gaan. Is wel lekker cashen: na een zomerhitje in de ahoy spelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken