Op een zaterdag, ideaal.Extra show van Gojira in Tilburg op 19 februari!
Op een zaterdag, ideaal.Extra show van Gojira in Tilburg op 19 februari!
Waar heb je die info vandaan Dave? Vind het 1.2.3. niet terug?Extra show van Gojira in Tilburg op 19 februari!
Het staat alleszins op de facebook van Gojira. Tickets deze zaterdag om 10u.Waar heb je die info vandaan Dave? Vind het 1.2.3. niet terug?
Nu 013 nog. We zeiden het al eerder, deze band was gewoon toe aan de AFAS live. Dat bewijzen deze twee shows wel.Het staat alleszins op de facebook van Gojira. Tickets deze zaterdag om 10u.
Ik klaag niet, ik zie ze liever in een kleine zaal (en ik zie ze liever niet in een betonnen kuip zoals Vorst Nationaal).Nu 013 nog. We zeiden het al eerder, deze band was gewoon toe aan de AFAS live. Dat bewijzen deze twee shows wel.
Combinatie van die bands is simpelweg briljant. Dat trekt eventuele twijfelaars ook over de streep. Ik ga mogelijk ook voor de herkansing. Al is die week al best vol met Beartooth/Motionless in White en Solstafir/Katatonia. Even een goed verhaal bedenken voor thuis waarom er nog een concert bij moet hahaIk ga meer voor Alien Weaponary dan voor Gojira, dat laatste album is heerlijk. Die van Gojira deed me dan weer wat minder.
En hebben tegen die tijd een nieuwe album uit (17 september), dus dat is ook super.Ik ga meer voor Alien Weaponary dan voor Gojira, dat laatste album is heerlijk. Die van Gojira deed me dan weer wat minder.
Euh... Het is Gojira. Kom aan.Combinatie van die bands is simpelweg briljant. Dat trekt eventuele twijfelaars ook over de streep. Ik ga mogelijk ook voor de herkansing. Al is die week al best vol met Beartooth/Motionless in White en Solstafir/Katatonia. Even een goed verhaal bedenken voor thuis waarom er nog een concert bij moet haha
Ik zal dat argument er eens ingooien. Kijken of het werkt.En hebben tegen die tijd een nieuwe album uit (17 september), dus dat is ook super.
Euh... Het is Gojira. Kom aan.
Doe de groetjes!Ik zal dat argument er eens ingooien. Kijken of het werkt.
Vet hoor! Aan de ene kant gaaf dat ze weer komen, aan de andere kant wel een band die er berucht om is altijd hetzelfde te spelen (alhoewel ze me een paar jaar terug in Alkmaar dan weer geweldig verrasten met een setlist vol weinig gespeelde nummers). Markant dat op de tourposter elementen van al hun platen staan, inclusief de vier albums met John Bush waar ze sinds de terugkeer van Joey Belladonna niks meer van spelen. Ben benieuwd of ze nu wel wat nummers van die albums van stal halen, maar die kans lijkt me niet groot. Daarvoor moeten we wachten op John Bush zijn eigen "Bushthrax"-tour die hij volgens geruchten in 2023 zou doen.Thrashmetal van de bovenste plank komt volgend jaar voor een exclusieve Nederlandse show naar Tilburg (013)! Anthrax en Municipal Waste staan op 11 oktober 2022 samen in de grote zaal. Kaarten kosten €44,- en de voorverkoop start vrijdag om 11.00.
Een dag eerder staan ze in de AB in Brussel, daar kosten kaarten €37.
Anthrax - Programma
De show van Anthrax in 013 afgelast en er komt geen vervangende datum. Kaartkopers ontvangen een mail met daarin meer info over de restitutie van…www.013.nlAnthrax
this event is cancelled. Please refund yourself via the link in the e-mail you have received from us.In the event that you have purchased tickets in the ticket shop or via Ticketswap, please send a picture of your tickets with the details of your bank account to [email protected]. Band...www.abconcerts.be
Hoop het wel voor degene die gaan! Klopt overigens niet helemaal. Een nummer als Only (persoonlijke favoriet) is bijvoorbeeld voor de laatste keer in 2011 gespeeld, alleen toen was Belladonna ook al terug. In ieder geval, als je gaat, alvast veel plezier. Ik zit bij het machtige Kansas. Voor zo'n jubileumshow heb ik Anthrax al te vaak gezien.Vet hoor! Aan de ene kant gaaf dat ze weer komen, aan de andere kant wel een band die er berucht om is altijd hetzelfde te spelen (alhoewel ze me een paar jaar terug in Alkmaar dan weer geweldig verrasten met een setlist vol weinig gespeelde nummers). Markant dat op de tourposter elementen van al hun platen staan, inclusief de vier albums met John Bush waar ze sinds de terugkeer van Joey Belladonna niks meer van spelen. Ben benieuwd of ze nu wel wat nummers van die albums van stal halen, maar die kans lijkt me niet groot. Daarvoor moeten we wachten op John Bush zijn eigen "Bushthrax"-tour die hij volgens geruchten in 2023 zou doen.