US Coachella 2025

Die Mau P staat ook extreem hoog voor een Nederlander. Chris Stussy bungelt ergens in het midden.

Missy Elliot? Wist uberhaupt niet dat die nog actief was. Wat een goede boeking. En Lady Gaga had toch ook nog niet echt data staan?

Sowieso weer een beetje het klassieke Coachella, 4 echt grote headliners voor een keer, terwijl pakweg Charli XCX die daaronder staat dat ook kon geweest zijn.

Veel oudjes ook deze keer.
Die is van daar. Iets minder relevant vind ik.
In het verleden hadden we eens plots Lorde op de line up. Week erna aangekondigd voor RW.

Die is van daar. Iets minder relevant vind ik.
In het verleden hadden we eens plots Lorde op de line up. Week erna aangekondigd voor RW.
Van mij mag die ook eens naar onze kant komen. Toch een icoon.

Ik kan me enigszins voorstellen dat de festivalcultuur en (met name de elektronische) muziekscene een minder alternatieve insteek heeft in de VS... Maar kan iemand me helpen te begrijpen hoe Green Day als headliner past bij Coachella 2025?

Vond ik ook wel een beetje een vreemde inderdaad. Totaal niet exclusief en hier werd er al getwijfeld of die nog wel een dag Werchter op hun eentje konden dragen.
Maar ik schrijf die headlinespot volledig toe aan die pop-punk revival van de laatste jaren die in Amerika nog harder gaat dan hier. Als je ziet hoeveel volk blink-182 daar vorig jaar trok, kan je wel zeker zijn dat het bij Green Day ook goed vol gaat staan.

• Leuk
Waarderingen: Archie
Wauw Shermanology :ROFLMAO:! Die was ik totaal vergeten tot nu. Een act die mij meteen 15 jaar terug in de tijd trekt naar een tijd van mixtapes van hen, Vato Gonzalez etc.

Insane dat een act als vs self hier gewoon staat. Doet TikTok toch nog leuke dingen met line-ups :)

EDIT: Ter context

Users who are viewing this thread