Waarom zie je jezelf niet teruggaan (los van de line-up)?
Behalve de camping klinkt je opsomming toch wel positief.
Het klonk misschien negatiever dan het bedoeld was. Ik heb het echt wel leuk gehad, maar het festival springt er niet écht uit in mijn beleving.
Waren wel wat meer mindere dingen vond ik hoor. Aanbod van eten was vrij matig, al realiseer ik me dat we in NL verwend zijn op dat gebied.
1x gebruik moeten maken van een toilet, wat een houten hokje was met een bril en de mogelijkheid om zaagsel over je hoopje te gooien. Wat natuurlijk wel ecologisch verantwoord is, maar ook een beetje vies. Het toilet zelf was overigens wel schoon.
Op de camping was het dan de muziek, maar ook het feit dat je in een weiland ligt waar je niet ontkomt aan het opzetten van je tent op distels en/of brandnetels.
Festival ligt uiteindelijk in de stad, waardoor alles ook stopt om 2.30(dan komen mensen met hun herrie de camping dus terroriseren

)
Shuttles die maar een klein gedeelte van de dag rijden. Zo vertrok ik weer op vrijdagochtend en moest ik met m'n spullen een dik half uur naar de parkeerplaats sjokken, wat op dat moment niet zo chill was.
En ik merkte dat het festival gewoon geen internationaal karakter heeft. Alles is alleen in het Frans aangegeven, personeel(wel super vriendelijk trouwens) spreekt nauwelijks Engels. Nou spreek ik nog wel een beetje Frans, wat wel echt geholpen heeft, maar voor iemand die geen woord Frans spreekt, is het wel een dingetje.