Bruce Springsteen

Keyos

Playlistbediener
8 mei 2023
29
40
Nou, tickets voor het voorste vak Nijmegen in ze pocket. Wel dubbel gevoel deze keer.

De prijzen slaan wel écht heel erg door ten opzichte van vorig jaar (die ook al niet goedkoop was). Bovendien ook wel een stiekeme hoop gehad dat de geruchten waar zouden zijn en hij in de Kuip zou staan met 2 shows. Dan is Nijmegen toch wel een teleurstelling. Maarja, it is what it is. Als ik de kaart niet koop dan heb ik volgend jaar spijt dat ik er niet bij ben…
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

tom93

Dagopener
24 apr 2019
632
304
Front field niet gelukt. Hoe snel is dat gegaan? Ach met z’n 3’en in ieder geval 10 tickets gekocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

D02

Dagopener
2 jan 2019
571
262
volgens mij zijn het unieke codes want de code ik gebruik heb, kunnen mijn vrienden niet meer gebruiken
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
843
889
Ik ging als 21000e de wachtrij in en was er na een klein kwartiertje doorheen. Code ingevoerd en uiteindelijk zonder problemen 4 kaarten besteld! :)
 
  • Confetti
Waarderingen: Moniek

Beaudelaire

Campingartiest
28 sep 2022
81
125
Het verbaasde mij ook dat er zoveel tickets in de presale zitten. Ik stond 19.000e en had het al bijna opgegeven, maar gewoon gelukt!
 
  • Confetti
Waarderingen: Moniek

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
829
646
Extra concert op de zaterdag incoming... Waarschijnlijk morgenvroeg de aankondiging bij de reguliere verkoop
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
692
811
Ben erbij in Praag, golden circle!
Kan ik 'n stedentrip naar Praag ook van m'n lijstje afstrepen en dat icm Bruce
 
  • Confetti
Waarderingen: Moniek

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
327
271
Ik las hier ergens dat je in de pre-sale maximaal vier tickets kon kopen, maar ik vind daar op de site van Mojo niks over terug. Daar staat alleen maximaal acht kaarten in de reguliere voorverkoop. Ik heb zojuist vier tickets gekocht via de presale link met nijmegen2024 als wachtwoord, en nog eens twee tickets met de gepersonaliseerde code. Nu ben ik benieuwd of dit wel of niet de bedoeling is. Iemand enig idee of ik safe zit, of dat ik juist het risico loop dat een van de bestellingen geannuleerd wordt? Zal toch niet zeker?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • dann