Bruce Springsteen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.655
7.631
Mijn opmerking is even belachelijk als de uwe. Zo met de wijsvinger tegen andere zeggen dat ze een nutteloze vliegreis maken. Laat de mensen gewoon doen...
Naar een ander land vliegen omdat je daar dan voor exact dezelfde prijs een act kan zien die ook hier te zien is is imo in alle opzichten een nutteloze vliegreis ja.

Dat is écht iets waar we vanaf moeten.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.071
1.070
Naar een ander land vliegen omdat je daar dan voor exact dezelfde prijs een act kan zien die ook hier te zien is is imo in alle opzichten een nutteloze vliegreis ja.

Dat is écht iets waar we vanaf moeten.
En wie zijt gij om daar iemand op te wijzen? Stopt dan maar zelf met naar optredens of festivals te gaan, want ge wilt niet weten hoeveel dat wel niet kost voor het milieu. En stuurt maar een mailke naar Bruce ook, dat het niet kunnen is dat hem op tournee gaat.
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
327
271
Maar als je naar Nijmegen gaat hoef je er geen overbodige vliegreis voor te maken natuurlijk. :)
Bruce in San Siro is wel echt iets bijzonders. Ik kom uit Nijmegen en ben dol op die stad, en concerten in het Goffertpark vind ik altijd prachtig. Maar ik kan je nu al vertellen dat die twee avonden in San Siro echt magisch worden, en daar kan zelfs het mooie Nijmegen niet aan tippen. Dus een beetje Bruce-fan mag heus zonder vliegschaamte naar Italië. Van de 22 keer dat ik Bruce heb gezien staat Milaan 2016 in mijn Top drie (met Ahoy 2002 en Turijn 2009). Ter vergelijking: Nou Camp in Barcelona 2008 staat niet eens in m’n Top Tien.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

TNFke

Support act
16 jan 2014
856
830
Naar een ander land vliegen omdat je daar dan voor exact dezelfde prijs een act kan zien die ook hier te zien is is imo in alle opzichten een nutteloze vliegreis ja.

Dat is écht iets waar we vanaf moeten.
Als je dat combineert met een weekendje weg is dat allesbehalve een nutteloze vliegreis.

Mss moeten we wat minder naar een ander wijzen als het gaat om het klimaat en eerst kijken hoe we zelf beter kunnen doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck en BatMutsje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.655
7.631
Kan ook en en he.

Was niet mijn bedoeling een klimaatdiscussie te starten trouwens. Vond het gewoon een opmerkelijke comment en Koekroeck ging met een belachelijke comment vol in de aanval waarop ik niet kon laten te reageren. :)

Laten we maar terug on topic gaan naar Springsteen want hierin worden we het niet snel eens haha.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.071
1.070
Kan ook en en he.

Was niet mijn bedoeling een klimaatdiscussie te starten trouwens. Vond het gewoon een opmerkelijke comment en Koekroeck ging met een belachelijke comment vol in de aanval waarop ik niet kon laten te reageren. :)

Laten we maar terug on topic gaan naar Springsteen want hierin worden we het niet snel eens haha.
Een ander de les spellen is altijd gemakkelijk. Ja hou het maar on topic.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.149
512
Wat verwachten jullie qua setlist? Meer van hetzelfde of toch een behoorlijk ander programma??
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
832
646
Wat verwachten jullie qua setlist? Meer van hetzelfde of toch een behoorlijk ander programma??
Moeilijk te zeggen. Gedurende het vervolg van de tour in Amerika begon hij wel aardig te variëren. Dit is bijvoorbeeld de laatste set die hij speelde:

 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
186
106
Iemand die FOS bij Bruce kan vergelijken met de Diamond Pit van de Stones?
Bij de Stones ga ik normaliter de complete tour af in de Diamond Pit. Zelfs als je last-minute aankomt sta je dan nog wel prima en is het niet bomvol (ik ga niet iedere show voor de rail).

Is dat bij Bruce in FOS idem?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.418
3.472
Veroordelend? Jij bent duidelijk niks gewend. Grote artiesten kunnen echt niet enkel in het weekend optreden.
Sorry, ik kon gisteren niet meer antwoorden omdat ik in het midden van de week tot in het buitenland ben gereden voor een concert! 'Niks gewend' :LOL:

Tip: lees misschien eens even de huisregels van het forum na. Dit is niet de manier waarop we hier met elkaar omgaan.
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
832
646
Iemand die FOS bij Bruce kan vergelijken met de Diamond Pit van de Stones?
Bij de Stones ga ik normaliter de complete tour af in de Diamond Pit. Zelfs als je last-minute aankomt sta je dan nog wel prima en is het niet bomvol (ik ga niet iedere show voor de rail).

Is dat bij Bruce in FOS idem?
Vorig jaar regelmatig Golden Circle / FOS gehad bij Bruce. Er is altijd voldoende ruimte, waardoor je ook nog een prima plek hebt (ook als je later komt).
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
186
106
Denk dat ik dan maar voor Werchter ga!
Is er een nog een verschil tussen FOS en Golden Circle?
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Hier ook GC tickets voor Praag binnen. Een koopje in vergelijking met Nijmegen. We gaan met de auto die kant op dus ook geen extra milieu belasting vanuit mij ;) Hotel is ook al geboekt dus ik ben er helemaal klaar voor. Nu alleen nog ff wachten tot het mei is. #zinin #kannietwachten
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.417
14.160
Je bedoelt de slowchat waar eens in de 2 maanden iets gepost wordt? ;)
Dat doe je je ergste vijand nog niet aan!

In ieder geval... Zit zelf te kijken naar Bruce in Bergen, alleen twijfelachtig om nu al een ticket te gaan kopen. Wel een enorm toffe locatie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Gebruikers die dit onderwerp bekijken