Bruce Springsteen

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.884
1.095
Als dit weer zo snel uitverkoopt, is de sky natuurlijk de limit wat de ticketprijzen betreft.
Jammer, maar deze laat ik voorlopig toch even aan mij voorbijgaan (gezien ik op Werchter wel graag in de GC sta, maar 200+ is momenteel een psychologische grens die bij mij overschreden is voor een los concert, eventueel wel aangevuld met enkele support acts).
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Joslittel

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
451
360
Ga waarschijnlijk naar concert Dublin als ‘t lukt met kaartjes wel jammer dat Ierland concerten vreemd genoeg als enige geen golden cirkel hebben
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.655
7.631
Bak geld voor zo'n ellendige locatie als Goffert. Jammer dat Bruce geen zaalshows meer doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.149
512
En je doet wat voor het milieu..... maar ja zolang die ticketprijzen zo belachelijk goedkoop zijn begrijp ik het wel en Milaan is een mooie/ mode stad.
 
  • Haha
Waarderingen: koekroeck

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
173
187
Is er al een presale link beschikbaar voor nijmegen?
Kopers van concerten vorig jaar hebben een Mojo link gehad met persoonlijke code. Doet mij overigens vermoeden dat er een 2e show wordt aangekondigd, want als je 2x arena een presale link stuurt, verwacht ik dat Nijmegen wel zo is uitverkocht..
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
657
376
Kopers van concerten vorig jaar hebben een Mojo link gehad met persoonlijke code. Doet mij overigens vermoeden dat er een 2e show wordt aangekondigd, want als je 2x arena een presale link stuurt, verwacht ik dat Nijmegen wel zo is uitverkocht..
Mmmh ik heb nog geen link gehad… zou het helpen contact op te nemen?
 

petergerretsen

Playlistbediener
31 okt 2023
7
1
Kopers van concerten vorig jaar hebben een Mojo link gehad met persoonlijke code. Doet mij overigens vermoeden dat er een 2e show wordt aangekondigd, want als je 2x arena een presale link stuurt, verwacht ik dat Nijmegen wel zo is uitverkocht..
Ik heb nog niks gezien helaas...
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
832
647
Praag Golden Circle in elk geval al binnen, maar de voorkeur gaat uit naar Milaan als ik daar kaarten voor kan krijgen...
 
  • Confetti
Waarderingen: Moniek

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.994
Heat Wave Dog GIF by Studio 100
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
395
309
Golden Circle Praag binnen, dan plakken we er direct een city trip tegen aan. Prijzen BE/NL sloegen nergens meer op.
 
  • Confetti
Waarderingen: Moniek

Gebruikers die dit onderwerp bekijken