Bruce Springsteen

lucmeuws

Playlistbediener
24 jul 2023
11
7
Baal toch wel van de prijzen en planning. Voor dat geld op een dinsdagavond terwijl er al zoveel andere dingen in die periode zijn. Jammer dat we de tour daardoor moeten skippen
Wat maakt het uit dat het een dinsdag is? Ben jij zo iemand die enkel in het weekend naar concerten gaat?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.196
10.576
Wat maakt het uit dat het een dinsdag is? Ben jij zo iemand die enkel in het weekend naar concerten gaat?
Ook hallo Luc..

Op dinsdag betekent 2 dagen vrij nemen om nog iets van een leuke concertbeleving ervan te maken. Werchter is zonder file al 2 uur rijden en dan moet je nog parkeren en er komen. En veel festivals in die periode die ook vakantiedagen en geld kosten. Ik weet niet hoe het met jou zit maar bij mij zijn de vakantiedagen en het geld een keer op
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Is binnen korte tijd uitverkocht. Bruce is en blijft het beste wat er live te zien is.
Ik vraag het me af deze keer. Zo'n los concert op de dinsdag voor Rock Werchter bv en dan met deze prijzen. Gofferpark ook niet goedkoop....
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Landgraaf was geweldig toch?
Dat vond ik helaas dus niet.
Mogelijk zat het verschil qua beleving in veld/golden circle (wij hadden veldkaarten)
Op momenten was het zelfs vals en een van de dingen die ik het meest waardeerde aan Bruce is dat gevoel dat je deel van iets bijzonders uitmaakt.
Voorlopende ondertitels op dat intieme, persoonlijk moment verpestte dat volledig voor me.
En het geheel voelde als een afscheid, waardoor ik nóg minder euforisch naar buiten ging, wat de eerste keren wel zo was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
Landgraaf was geweldig toch?
Lanfgraaf niet bij, wel op TW Classic. Daar was het ook echt geweldig, grote klasse, haalt ook m’n top 5 shows van dit jaar wel.

Maar moet wel zeggen dat het de minste keer was dat ik ‘m zag. En zo overrompelend als Cave op TWC het jaar ervoor was het ook niet. Misschien had het met de leeftijd te maken? Er ontbrak… iets om echt van een waanzinnig optreden te spreken.

Wat zijn shows in 2013 en 2016 wel waren trouwens. Toen vond ik ‘m ongeëvenaard.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Martinez

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Deze was achteraf wel een beetje flauw. Festileaks wist dit gewoon en had hem gisteren al per ongeluk online gegooid.
Ik snap dat je dat denkt, maar is simpelweg niet zo. Dit was onze beste educated guess, maar hadden geen officiële embargo info. Het concept-artikel klopte bovendien niet: er stond TW Classic in vermeld. Dat was - net als Goffert - overgenomen uit de meest voorkomende geruchten.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Zou het kunnen dat het concert van Nijmegen duurder is omdat er een voorprogramma bij gaat komen?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.005
2.062
Purree zeg, ik dacht ik ga er deze keer maar eens voor gaan maar 140 euro is gewoonweg belachelijk voor een los concert.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: slyke

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.199
3.024
Wat maakt het uit dat het een dinsdag is? Ben jij zo iemand die enkel in het weekend naar concerten gaat?
Misschien moet je mensen lekker zelf laten beslissen wanneer ze naar concerten willen gaan? Weekendshows verkopen altijd beter dan weekshows en mensen hebben daar legitieme argumenten voor (zie Joslittel). Je mag daar wat van denken, maar zo'n veroordelende toon voor zoiets miniem lijkt me echt niet nodig.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Vanuit efest.
Info I've got is there will be more dates added but not in different cities/venues to the ones already announced
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
515
Vanuit efest.
Info I've got is there will be more dates added but not in different cities/venues to the ones already announced
Dat stond ook in de aankondiging die Bruce zelf heeft gedaan op de socials / website. Londen, Milaan en Barcelona staan al extra shows voor klaar, mocht de verkoop snel gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken