Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.225
822
Ze hoeven niet te wachten natuurlijk. Dat wordt er nu door de fans en op de forums van gemaakt. Er is nog geen indicatie dat de aankondiging is uitgesteld...
Je haalt vandaag zelf het volledig terechte argument "verzekeringen" aan... ;-)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Je haalt vandaag zelf het volledig terechte argument "verzekeringen" aan... ;-)
Natuurlijk, alleen is dat een aanname van mijn kant. Misschien werkt het bij Springsteen wel heel anders. Je kan je ook afvragen of het handig is om over een paar dagen een touraankondiging te doen (weliswaar voor Europa) als je net een serie concerten gecanceld hebt wegens gezondheidsredenen in Amerika. Heel goed mogelijk dat ze het even een maandje aanzien. In het ergste geval gaat mijn aanname wel op en moeten we wachten tot begin volgend jaar.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
Natuurlijk, alleen is dat een aanname van mijn kant. Misschien werkt het bij Springsteen wel heel anders. Je kan je ook afvragen of het handig is om over een paar dagen een touraankondiging te doen (weliswaar voor Europa) als je net een serie concerten gecanceld hebt wegens gezondheidsredenen in Amerika. Heel goed mogelijk dat ze het even een maandje aanzien. In het ergste geval gaat mijn aanname wel op en moeten we wachten tot begin volgend jaar.
Het lijkt mij niet heel handoig nee, aan de andere kant, er is nog maar 6 maanden om alle tickets weg te zetten voor de shows in mei
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Het lijkt mij niet heel handoig nee, aan de andere kant, er is nog maar 6 maanden om alle tickets weg te zetten voor de shows in mei
Maar? Is nagenoeg allemaal binnen no time uitverkocht. Alleen loop je de kans met een tour in juni juli dat veel mensen al andere plannen hebben omdat deze voor een groot gedeelte in de vakanties valt in Europa. Dat zou een reden kunnen zijn om een aankondiging niet al te lang uit te stellen. Fans komen vanuit alle windstreken naar concerten dus dat vergt ook wat qua planning mbt hotels/vluchten. Ook dat zal een overweging zijn die ze moeten maken..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Mag toch hopen van niet dat eind juli. Zit ik weer met mijn vakantie te klooien.
Er kwamen ook data voorbij van de Kuip. Ik meen 3 en 5 juli. Die datums van Goffertpark zijn nieuw voor mij...
Maar 1 van de 2 zal het wel zijn. Over de Kuip twijfel ik wel aangezien ik wel eens wat gelezen heb over Livenation in combinatie met de Kuip. Daar zijn ze geen fan van. De laatste concerten waren Rammstein en die zijn los van Livenation. Maar misschien dat iemand anders hier duidelijkheid over kan geven?
 

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
26
8
Begin juli is niet zo'n probleem, maar eind juli valt bij veel mensen altijd in de zomervakantie.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Begin juli is niet zo'n probleem, maar eind juli valt bij veel mensen altijd in de zomervakantie.
Eind juli zie ik ook niet vlug gebeuren. Aangezien hij half augustus weer al in de VS staat. Al heeft hij dit jaar ook maar 2 tot 3 weken rust gehad tussen de verschillende legs.
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Ja, die heb ik al vaker voorbij zien komen, lijkt mij stug, aan de andere kant, goed bereikbaar vanuit heel Europa.
Zou wel wat zijn, de (vermoedelijk) laatste Europese show full band is dan in NL
Dst zou voor mij echt heel slecht uitkomen. Maar op Backstreets hebben ze vaak wel de juiste info. Worden de data nog wel deze week verwacht of doen ze er daar geen uitspraken over?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.668
Meh, ben een beetje afgeknapt op de massaliteit van dat veld in Nijmegen. Ben bang dat ik daar weinig plezier uit ga halen en dan maar oversla
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Dan kun je misschien beter naar Manchester, het gerucht dat dat een indoor show gaat zijn in die nieuwe zaa!!!
Andere discussie misschien maar waarom niet meer indoor in Europa? Die nieuwe zaal in Manchester is max 25.000. Dat heeft in België bv een Sportpaleis ook. Ik snap wel dat de capaciteit voor buiten/stadions vele malen groter is maar toch. Ach, eigenlijk geef ik het antwoord al....
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
139
109
Is er iemand in deze Facebookgroep Tramps of the Lowlands? Het lijkt mij dat dit de betrouwbare bron is voor de aankondiging op 12 september. Is er misschien iets nieuws in de commentaren in de groep?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Ja, dat is het gerucht dat er niks komt.
Dat zeggen ik de bekende fora
Alleen weet ik niet of dezelfde bron die de datum melde van de aankondiging ook nu gemeld heeft dat deze is uitgesteld?? Dat is volgens mij speculatie van de forumleden...
Ik lees voor en tegens. Een reden om het bekend te maken zou kunnen zijn dat de contracten toch al getekend zijn. Alles was al in kannen en kruiken en datum was gekozen. De concerten voor november hebben ze ook niet gecanceld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kolumnus

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
Alleen weet ik niet of dezelfde bron die de datum melde van de aankondiging ook nu gemeld heeft dat deze is uitgesteld?? Dat is volgens mij speculatie van de forumleden...
Ik lees voor en tegens. Een reden om het bekend te maken zou kunnen zijn dat de contracten toch al getekend zijn. Alles was al in kannen en kruiken en datum was gekozen. De concerten voor november hebben ze ook niet gecanceld.
Zelfde bron. Alleen dit keer met de vermelding dat dit slechts een gerucht is
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken