Bruce Springsteen

Liever minder shows, dan de shows korter maken. De marathonconcerten zijn juist het unieke aan Springsteen. Het gevoelsmatige concert zonder einde is deel van de magie!
Minder shows betekent ook dat minder mensen de kans krijgen de shows te kunnen gaan zien. Dat is wel wat sneu voor fans die naast tickets grijpen.

Minder shows betekent ook dat minder mensen de kans krijgen de shows te kunnen gaan zien. Dat is wel wat sneu voor fans die naast tickets grijpen.
Laten we eerst eens afwachten wanneer de tour wordt aangekondigd.Denk zelf dat die kleiner van opzet wordt dus minder kans om tickets te scoren.Maar ja dat is bij al die grote namen toch het geval zie afgelopen concert zomer.

Als je via deze link maar beneden scrolt zie je dat Mohegan Sun lijkt verschoven te zijn naar 1 juni 2024. Hopelijk klopt het niet want dat zou geen goed nieuws zijn voor de Europese tour voor volgend jaar.....

Als je via deze link maar beneden scrolt zie je dat Mohegan Sun lijkt verschoven te zijn naar 1 juni 2024. Hopelijk klopt het niet want dat zou geen goed nieuws zijn voor de Europese tour voor volgend jaar.....

Ik werd er mee wakker met dit berichtje vanmorgen, geen idee hoe credible dit is, maar als het klopt lijkt er inderdaad een verandering in de plannen, en denk ik dat de Euopese tour van de baan is

Dat zou inderdaad heel erg zuur zijn... zeker omdat het de data van San Siro betreft. Als dit klopt, volgend jaar geen Europese tour helaas

According to promoter Jimmy Koplik, it looks like they are looking to reschedule for the first few months of 2024...to be announced as early as next week.....
Mogelijk dan ook gelijk de Europese tour???

According to promoter Jimmy Koplik, it looks like they are looking to reschedule for the first few months of 2024...to be announced as early as next week.....
Mogelijk dan ook gelijk de Europese tour???
Dit had vorige week al moeten gebueren, maar het is stil gebleven

Ah ik dacht deze week... oude info dus... weer terug in de wachtkamer.
Ik was verkeerd, blijkbaar heeft die promotor inderdaad gisteren weer iets dergelijks gezegd, ergens volgende week.
Maar hij zei ook dat er nog altijd gepraat wordt

• Leuk
Waarderingen: PJ
Op de Facebook pagina van tramps zegt de kenner die het de laatste tijd goed had:

Update EU plannen er is nog niks is gecanceld in EU. maar Tour managment wil/kan momenteel geen zekerheid geven richting EU toeleveranciers.
Eerst US gecancelde concerten etc dan rest

Op de Facebook pagina van tramps zegt de kenner die het de laatste tijd goed had:

Update EU plannen er is nog niks is gecanceld in EU. maar Tour managment wil/kan momenteel geen zekerheid geven richting EU toeleveranciers.
Eerst US gecancelde concerten etc dan rest
Precies, die tour door Europa komt er echt wel. Eerst die nieuwe data voor Amerika en de afhandeling van tickets die terug komen. Daarna, zeg ergens half november komen ze met Europese data. Trouwens,.ik denk dat al veel duidelijk wordt als die data volgende week verschijnen. Ik durf te wedden dan er gewoon weer een groot gat zit in mei juni juli....

Precies, die tour door Europa komt er echt wel. Eerst die nieuwe data voor Amerika en de afhandeling van tickets die terug komen. Daarna, zeg ergens half november komen ze met Europese data. Trouwens,.ik denk dat al veel duidelijk wordt als die data volgende week verschijnen. Ik durf te wedden dan er gewoon weer een groot gat zit in mei juni juli....
Precies wat ik ook zei, blijven die drie maanden buiten schot, dan komt die EU tour er gewoon.
Plus, aan de hand van het schema voor die inhaal show kunnen we uit gaan rekenen wat er dan in EU mogelijk is, als daar plots meer rust dagen ingelast worden, dan gaat die evt EUR tour ook op de schop

Users who are viewing this thread