Bruce Springsteen

Ik hoop dat Bruce wel gewoon goed de rust pakt. Shows inhalen en dan rustig kijken wat verder komt. Die is ook al een dagje ouder.

Precies wat ik ook zei, blijven die drie maanden buiten schot, dan komt die EU tour er gewoon.
Plus, aan de hand van het schema voor die inhaal show kunnen we uit gaan rekenen wat er dan in EU mogelijk is, als daar plots meer rust dagen ingelast worden, dan gaat die evt EUR tour ook op de schop
Het is ook wel goed om in de gaten te houden of er in Amerika eventueel extra concerten worden toegevoegd....
Is dit niet het geval dan houd hij zich dus strikt aan het schema....

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545
Ik hoop dat Bruce wel gewoon goed de rust pakt. Shows inhalen en dan rustig kijken wat verder komt. Die is ook al een dagje ouder.
Hij haalt dit jaar niets meer in. Die shows gaan ze allemaal verzetten naar volgend jaar. Dus ik verwacht een korte leg door Amerika in februari maart. Juni juli Europa, weekje of 6. En eind augustus weer Amerika. Begin 2025 nog een keer naar Australië om daarna te eindigen met een concertreeks in Madison Square Garden. Ende......
🤔

Blijft toch allemaal gissen, denk dat de tijd van ellenlange tours voorbij is.Uiteindelijk komt aan alles een keer een einde.We gaan het zien en horen wat er nog komt of niet.

Berichtje op Backstreets:

Promoter Jim Koplik is on WPLR-FM now. He says the rescheduled dates will be announced tomorrow (Fri) at 10:00am "by Bruce". There's no additional dates beyond the postponed ones.

Dus geen Europese data deze week, dan is het hopen dat de verschoven data niet in de zomer vallen.

Berichtje op Backstreets:

Promoter Jim Koplik is on WPLR-FM now. He says the rescheduled dates will be announced tomorrow (Fri) at 10:00am "by Bruce". There's no additional dates beyond the postponed ones.

Dus geen Europese data deze week, dan is het hopen dat de verschoven data niet in de zomer vallen.
Morgen 16 uur dus. Was ook een goed tijdstip geweest om alle Europese data eruit te gooien. Of zouden ze daar nog mee bezig zijn??

Opvallend: overal minimaal 2 dagen rust tussen de shows. Behalve bij de Philly shows, maar die data waren al aangekondigd voordat die maagzweer bekend werd.

Dat zou wellicht betekenen dat wanneer in Europa steden meer dan 1 show krijgen, daar ook 2 dagen tussen zitten.

Dus 3 maanden tijd voor een Europese tour maar ik denk zelf dat die geen kopie wordt van dit jaar.We gaan het zien als ze het gaan bekendmaken.

Vraag me ook af of die data van eind juli kloppen die geleakt waren voor Goffertpark. Dat is dan maar 2 weken rust. Het kan maar ik vermoed dat hij meer rust pakt nu...

Users who are viewing this thread