Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens de theorie van @Rick1617899545 komen ze wel morgen. Dan hebben we namelijk 3 vrijdagen achter elkaar aankondigingen (USA 6 okt, Canada 13 okt, Europa 20 okt).
Volgens de theorie van @Rick1617899545 komen ze wel morgen. Dan hebben we namelijk 3 vrijdagen achter elkaar aankondigingen (USA 6 okt, Canada 13 okt, Europa 20 okt).
Is niet alleen mijn theorie, er zijn er er blijkbaar meer die dat denken, een van de tour volgende twitter accounts gisteren:
"Happy almost-Friday everyone!"
Het zou me verbazen als er morgen iets zou komen. Aangezien Bruce nu een strikte pauze van twee dagen moet houden na elke show, moet de hele tour opnieuw worden gepland. Dat kost tijd, nietwaar?
Is niet alleen mijn theorie, er zijn er er blijkbaar meer die dat denken, een van de tour volgende twitter accounts gisteren:
"Happy almost-Friday everyone!"
TW Classic 2023 werd als enige een stuk later aangekondigd (de ochtend na TW Classic 2022 namelijk).
Maar nu is dat dit keer niet aan de orde omdat de 2023-editie al lang voorbij is.
TW Classic 2023 werd als enige een stuk later aangekondigd (de ochtend na TW Classic 2022 namelijk).
Maar nu is dat dit keer niet aan de orde omdat de 2023-editie al lang voorbij is.