Bruce Springsteen

Ik lees net op backstreets dat er toch dinsdag Europese data gaan komen, wordt door meerdere bronnen bevestigd
Op Greasy lake werd het vanmorgen ook gemeld al gebruikten die dezelfde bron als ik eerder noemde. Efestivals.

Zoals ik net al ergens schreef, het lekt momenteel aan alle kanten.
Zoals te verwachten valt met een op handen zijn aankondiging
Waar lekt het allemaal nog meer dan dan hetgeen op efestivals vermeld werd. Heb jij zicht op eventuele data? Of blijft het bij hetgeen we al eerder hoorden?

San Sebastian is verdwenen. ipv daarvan 2x Barcelona en 2x Madrid
Stockholm zou 11 en 14 mei zijn, hier stond dus oorsponkelijk Kilkenny
Uk zou zijn naar midden mei, met oa 2 avonden Wembley
Liever 2 shows per stad, dan losse shows

Dan hoop ik persoonlijk voor NL op de Kuip begin juli 🤞

Belfast lees ik nu ook... Geen idee waar dat dan zou zijn.

According to the newspaper Il Giorno, Bruce's set to return to play in San Siro on June 1st and 3rd. The article also mentions Cork as possible kick off concert of the European tour. The article also mentions cities like, Madrid, Rotterdam, Werchter, London and -Naples as last concert of the tour. Bruce's concert in San Siro would be the 1st one among the concerts scheduled for summer 2024 that will take place in the stadium. Rumors, as mentioned in the article, come from the US.
Vanuit greasy lake.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
According to the newspaper Il Giorno, Bruce's set to return to play in San Siro on June 1st and 3rd. The article also mentions Cork as possible kick off concert of the European tour. The article also mentions cities like, Madrid, Rotterdam, Werchter, London and -Naples as last concert of the tour. Bruce's concert in San Siro would be the 1st one among the concerts scheduled for summer 2024 that will take place in the stadium. Rumors, as mentioned in the article, come from the US.
Vanuit greasy lake.
Dat is een oud artikel, maar ik hoop echt dat het waar is. Dat zijn de data waarvoor mijn hotel geboekt is in Milaan

• Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981 en PJ
The Boss kondigt Europese tourdata voor 2024 aan. Volgend jaar is hij samen met zijn E Street band te zien in het Goffterpark, en op TW Classic 2024.
Bron: Festileaks

Ik zag dit net op de site staan…

• Leuk
Waarderingen: PJ
The Boss kondigt Europese tourdata voor 2024 aan. Volgend jaar is hij samen met zijn E Street band te zien in het Goffterpark, en op TW Classic 2024.
Bron: Festileaks

Ik zag dit net op de site staan…
Mocht dit kloppen ga ik Bruce in ieder geval niet in NL zien. Goffertpark vind ik een massale gruwel.

Er ging vanmiddag per ongeluk een concept online waarvan we er tientallen hebben klaar staan in deze tijd van het jaar, gebaseerd op geruchten die de ronde doen. Allerlei varianten van grote announcements staan klaar en 90% ziet het daglicht niet omdat ze niet blijken te kloppen, maar zo kunnen we na aankondigingen snel schakelen. Menselijke fout helaas. Het bericht dat 5 minuten online stond was ook vaag en bevatte geen concrete data of ticket sale info oid, wat er wel in zou staan als het om embargo info ging.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread