Bruce Springsteen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Er ging per ongeluk een concept online waarvan we er tientallen hebben klaar staan in deze tijd van het jaar, om snel te kunnen schakelen op basis van geruchten. Menselijke fout helaas. Het bericht dat 5 minuten online stond was ook vaag en bevatte geen data oid.
Maar wel de locaties..
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Er ging per ongeluk een concept online waarvan we er tientallen hebben klaar staan in deze tijd van het jaar, om snel te kunnen schakelen op basis van geruchten. Menselijke fout helaas. Het bericht dat 5 minuten online stond was ook vaag en bevatte geen data oid.
Vage uitleg😬
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Verdomme @Joszwa en co, leg nou eens uit waarom jullie de naam van het platform geen eer aan doen. Is dat echt alleen om de relaties als mediapartner van een aantal festivals (of iets in die geest) te behouden of zit er meer achter?
In algemene zin publiceren we inderdaad niets dat we niet kunnen verifiëren, wat nagenoeg alles is dat geen openbare bron kent. Daar zijn we in het (verre) verleden goed de mist mee in gegaan en maakt (juist ook als het niet blijkt te kloppen) in de long run inderdaad meer kapot dan de clicks die het op korte termijn oplevert. Regelmatig krijgen we line-up info wel van tevoren, maar dan is dat in goed vertrouwen en meteen de laatste keer als we het wel zouden publiceren. Gelukkig valt er op dit forum genoeg te lekken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: TNFke, wenteldave en PJ

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
515
Geweldig mooi! Maar de Kuip zou magisch zijn, Goffertpark is niet alles, zeker niet als de weersomstandigheden tegenvallen (met de verkeerde stand van de wind waait veel van het geluid van het veld af).
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Het wordt qua data wel enorm lastig voor mij om te kiezen tussen Bruce concerten of bepaalde festivals want gaat sowieso overlap in zitten bij mij als de gelekte data kloppen. En ik ben ook wel voornemens minstens 1x weer mee te doen aan een roll call waarbij je dan dus toch wel een dag of 4 moet uittrekken om dat de moeite te laten lonen. Ik moet zeggen dat het me dit jaar een ervaring met 1 op 1 contact met mijn held heeft opgeleverd die ik nooit meer ga vergeten. Maar ik hecht toch veel waarde aan mijn favoriete festivals. Het is een luxe probleem natuurlijk maar dit jaar vielen de data zo perfect buiten de festivals voor mij. Ook financieel zit ik met geknepen billetjes klaar voor morgenochtend. Die GC tickets + bezinekosten naar Hockenheim + 4 overnachtingen voor de roll call hakte er aardig in. Zeker als je dan ook nog meerdere weekenders wilt bezoeken in datzelfde jaar en er ook nog een verhuizing in de planning staat.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
700
641
Verdomme @Joszwa en co, leg nou eens uit waarom jullie de naam van het platform geen eer aan doen. Is dat echt alleen om de relaties als mediapartner van een aantal festivals (of iets in die geest) te behouden of zit er meer achter?
Wss concept waar het verkeerde knopke is geduwd.

Je kan zonder voorbereiding niet iets om 16u online zetten als ze om 15u58 pas het persbericht sturen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
Jammer dat hij bij ons altijd buitenlocaties aandoet. Ik zou Ziggo Dome of Sportpaleis wel eens willen meemaken met Bruce...
Er was eens een jaar dat hij KBS totaal niet vol kreeg en moest verhuizen naar sportpaleis…
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Indoor concertzaal die daarvoor gemaakt zijn. Beste geluid en beleving ervaar je toch op zo'n locatie vind ik.
Ben bang dat als hij in de Ziggo dome zal staan dat het al helemaal onmogelijk wordt om aan kaarten te komen. Binnen 2 seconden uitverkocht. Dus laat hem maar op grotere locaties staan aub.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Bruce Springsteen and The E Street Band geeft op 27 juni 2024 een show in Goffertpark, Nijmegen
🎸
Tickets voor deze show gaan op 3 november om 09:00 in de verkoop. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets kopen. Meer info via mojo.nl/brucespringsteen.
'Dancing In The Dark', 'Born To Run', 'Hungry Heart' en 'Badlands'. Het is maar een kleine greep uit de enorme collectie hits van Bruce Springsteen en zijn legendarische The E Street Band. Bruce Springsteen and The E Street Band brachten afgelopen zomer "de grootste show op aarde" (Billboard) naar Europa, en keren in 2024 terug naar Europa. In 2023 verkocht de Europese tournee van Springsteen and The E Street Band meer dan 1,6 miljoen tickets en werd geprezen als een van de beste shows in de carrière van de band. De Europese tournee 2023 ontving lovende kritieken van o.a. Billboard; "De beste show op aarde" en van Daily Telegraph; "Een van de beste shows ooit", evenals vijf-sterren recensies van The Times, The Independent, NME en vele andere
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken