Bruce Springsteen

Waarom moeten de vervangende shows voor Canada dan in november zijn? Ze hadden ook in juni kunnen zijn.

Europa komt eraan.
Dat denk ik ook. Anders hadden ze die data wel achter elkaar gezet. Wel denk ik dat ze wat aan de tour gesleuteld hebben vanwege de gezondheid van Bruce. Ook nu zie je duidelijk 3 dagen rust en extra data worden ook niet meer toegevoegd...

Op efestivals wordt gemeld. Springsteen tour aankondiging komende dinsdag en hij zou op Glastonbury staan.

Op efestivals wordt gemeld. Springsteen tour aankondiging komende dinsdag en hij zou op Glastonbury staan.
Korreltje zout?

Lijkt gebaseerd te zijn op de aankondiging van Rock in Rio Lissabon. Ze komen dinsdag a.s. om 10:00u met de eerste headliner. Naar aanleiding daarvan zijn de geruchten in het leven geroepen dat Springsteen daar weer staat en hij dus zijn hele Europese tour aankondigt aankomende dinsdag.

• Leuk
Waarderingen: mattman
De tour komt er heus wel. Ben eerder benieuwd met wat voor setlist hij gaat spelen. Ervanuit gaande dat hij alle rescheduled data gaat spelen op de setlist van afgelopen jaar. Zal die dan in Europa weer met een compleet andere setlist gaan spelen?

De tour komt er heus wel. Ben eerder benieuwd met wat voor setlist hij gaat spelen. Ervanuit gaande dat hij alle rescheduled data gaat spelen op de setlist van afgelopen jaar. Zal die dan in Europa weer met een compleet andere setlist gaan spelen?
Geen idee, zou best kunnen zijn oeuvre is groot genoeg daarvoor.Maar er zal best ook wel een grote overlap zijn.Kunnen we lekker bijpraten over waar wat wordt gespeeld en waarom wel en niet....

Set van de vorige tour voelde toch echt wel als een oeuvre/afscheid, en verschillen waren minimaal.. maakt toch wel nieuwsgierig naar n volgende passage..

Korreltje zout?

Lijkt gebaseerd te zijn op de aankondiging van Rock in Rio Lissabon. Ze komen dinsdag a.s. om 10:00u met de eerste headliner. Naar aanleiding daarvan zijn de geruchten in het leven geroepen dat Springsteen daar weer staat en hij dus zijn hele Europese tour aankondigt aankomende dinsdag.
Nee, de bron op efestivals is onafhankelijk en niet gebaseerd op Rock in Rio. De gebruiker is gevestigd en zijn informatie klinkt geloofwaardig.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Is het geen optie dat Bruce maximaal 5 festivals gaat spelen in Europa, aangezien de focus toch ligt op het inhalen van de concerten? Begreep dat er sprake was van meerdere Europese concerten voor volgend jaar, maar dat was natuurlijk voor zijn ziekte.

Is het geen optie dat Bruce maximaal 5 festivals gaat spelen in Europa, aangezien de focus toch ligt op het inhalen van de concerten? Begreep dat er sprake was van meerdere Europese concerten voor volgend jaar, maar dat was natuurlijk voor zijn ziekte.
Optie wel, maar die kans is klein.

Tour laat nog even op zich wachten, was helemaal gepland voor hij de shows van september moest annuleren vanwege zijn ziekte. Hij heeft ervoor gekozen om meer rust te pakken tussen de optredens. In de eerste planning zat er op sommige locaties slechts 1 vrije dag tussen twee optredens in. Dit is aangepast naar minimaal 2 vrije dagen tussendoor. Dit vergt enige planning en administratieve werkzaamheden, afspraken, regelingen met locaties etc....

De beheerder en insider van de facebook tramps pagina geeft het volgende aan of hij iets heeft gehoord over tournieuws, dit is zijn reactie:

nee helaas Sinds de melding van de buik klachten van Bruce is niet veel nieuws richting de toeleveranciers in EU gekomen maar ook zeker niks gecanceld.
Aangezien Bruce nu in US tussen elk concert 2 dagen in plaats van 1 zal ook behoorlijk geschoven zijn in de origine planning van EU.

Dus we zullen nog helaas moeten wachten op nieuws.

• Thinking
Waarderingen: BatMutsje
De beheerder en insider van de facebook tramps pagina geeft het volgende aan of hij iets heeft gehoord over tournieuws, dit is zijn reactie:

nee helaas Sinds de melding van de buik klachten van Bruce is niet veel nieuws richting de toeleveranciers in EU gekomen maar ook zeker niks gecanceld.
Aangezien Bruce nu in US tussen elk concert 2 dagen in plaats van 1 zal ook behoorlijk geschoven zijn in de origine planning van EU.

Dus we zullen nog helaas moeten wachten op nieuws.
Staat weer haaks op hetgeen gemeld werd op efest. Al hecht ik meer waarde aan deze reactie van T Roses.

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje en T. Roses
Er zijn zelfs twee bronnen voor efests op dinsdag. Op de een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat er helemaal geen update is geweest voor de organisatoren sinds het uitstel.

• Haha
Waarderingen: BatMutsje
Er zijn zelfs twee bronnen voor efests op dinsdag. Op de een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat er helemaal geen update is geweest voor de organisatoren sinds het uitstel.
Die geloof ik ook niet. Die beheerder en insider van Tramps zal dan toch ook wel weten dat die tour wordt aangepast. Zoals aangeven zit er nu 3 dgn rust tussen. Dan hebben ze dus die hele EU tour op de schop moeten gooien als ze die 3 dgn blijven hanteren. Dat zal zo'n insider toch ook wel weten of in ieder geval geluiden van opvangen... Nu is t net of alles nog steeds in kannen en kruiken is en t enkel wachten is op de bekendmaking..

Users who are viewing this thread