Bruce Springsteen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zou sowieso dan toch pas morgen zijn? TW Classic aankondiging zal iig morgen zijn volgens Ken (tenzij die weer uitgesteld zal worden).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Zou sowieso dan toch pas morgen zijn? TW Classic aankondiging zal iig morgen zijn volgens Ken (tenzij die weer uitgesteld zal worden).
Nee nee. Er wordt hier al dagen geroeptoetert dat de aankondiging donderdag komt. Dus daar ga ik vanuit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Nee nee. Er wordt hier al dagen geroeptoetert dat de aankondiging donderdag komt. Dus daar ga ik vanuit.
nou, er zijn wel twijfels bij deze bron... maar dat ter zijde.

ik zou momenteel af gaan op de mogelijke Werchter aankondiging in combinatie met het Springsteen 26/6 geruchtje.
maar, daarbij Mad Cool in de gaten houden of ze iets op de sociale zetten, voor die 10e juli.

ik denk sowieso, het is al heel lang uitgesteld... Maar gezien de geruchten uit Italie denk ik dat de tour daadwerkelijk aangekondigd gaat worden en ook niet heel lang wachten meer is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Als morgen TW Classic komt, zouden er dan ook al geen toeters en bellen zijn geweest?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
daarbij, kan me ook voorstellen dat McCartney met een aankondiging komt vrijdag? (ik roep maar wat he)
wat zo vlak na Get Back docu uitgebracht is.
aangezien hij ook een goed gerucht is om terug te keren naar TW en Glasto bijvoorbeeld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
daarbij, kan me ook voorstellen dat McCartney met een aankondiging komt vrijdag? (ik roep maar wat he)
wat zo vlak na Get Back docu uitgebracht is.
aangezien hij ook een goed gerucht is om terug te keren naar TW en Glasto bijvoorbeeld.
Zou ik ook zeer toejuichen. :) Maar volgens Ken werd het Bruce.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zou ik ook zeer toejuichen. :) Maar volgens Ken werd het Bruce.
tja...

daarom misschien wel verstandig om Mad Cool in de gaten te houden, die hinten zich normaal tot ergernis van alle andere festivals tot ze een ons wegen...

althans, ik zou het gek vinden als juist zij out of the blue met een aankondiging komen? Dus hint Mad Cool, dan is er imo een dikke go. Maar ze kunnen natuurlijk ook na die "brief voor de baas" op de vingers getikt zijn he. Toch, zij zijn van het hinten!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken