Bruce Springsteen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.212
Op zich niet hoor, dit komt van een Brit die wat in de muziekwereld doet, en een Fransman.
NL is voor hen niet interressant.
De concerten in NL zijn nooit echt heel bijzonder, de laatst op Malieveld uitgezonderd
Neuh... TW Classic is heel interessant voor ze. Ook niet echt, lijkt me. Dit neemt de zorgen nog niet echt weg.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Neuh... TW Classic is heel interessant voor ze. Ook niet echt, lijkt me. Dit neemt de zorgen nog niet echt weg.
Een NL datum rond eind juni zou inderdaad niet tof zijn aangezien het dan inderdaad al concertenhoogseizoen is, maar een Nederlands concert is bij Bruce niet altijd per definitie drie dagen voor of na een Belgisch concert; in 2016 zaten er een paar weken tussen (14 juni Malieveld, 9 juli TW classic) en in 2013 ook (22 juni Goffert en 13 juli TW classic). Ik vraag me wel eens af of dit zo gepland is omdat fans eerder geneigd zijn om twee keer te gaan als er een paar weken tussenzit dan wanneer hij twee keer in één week hier in de buurt optreedt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Laatste betrouwbare gerucht van Backstreets is 26-6 TW Classic.
Dit komt van 2 bronnen
Was volgens mij al eerder bevestigd door iemand die in het verleden al vaker de juiste hints heeft gegeven met info.
Alleen toen ging het over een datum tussen Boutique en Classic. Nu zou het dus de zondag na Classic zijn. Tenzij die 2e dag Classic op de 26e is. Die datum is nog steeds niet bevestigd. Ook geen verkeerd weekend. De zaterdag Werchter Classic met oa Nick Cave en Placebo. De zondag Springsteen…...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Een NL datum rond eind juni zou inderdaad niet tof zijn aangezien het dan inderdaad al concertenhoogseizoen is, maar een Nederlands concert is bij Bruce niet altijd per definitie drie dagen voor of na een Belgisch concert; in 2016 zaten er een paar weken tussen (14 juni Malieveld, 9 juli TW classic) en in 2013 ook (22 juni Goffert en 13 juli TW classic). Ik vraag me wel eens af of dit zo gepland is omdat fans eerder geneigd zijn om twee keer te gaan als er een paar weken tussenzit dan wanneer hij twee keer in één week hier in de buurt optreedt.
Als je het zo ziet ligt de Nederlandse datum altijd wel voor de Belgische… Kan toeval zijn…..
Maar als die 26e voor Werchter klopt dan ligt die datum in Nederland er misschien dus voor.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Als je het zo ziet ligt de Nederlandse datum altijd wel voor de Belgische… Kan toeval zijn…..
Maar als die 26e voor Werchter klopt dan ligt die datum in Nederland er misschien dus voor.
Kan inderdaad toeval zijn. Interessant dat de Chili Peppers 10 juni in de Goffert staan en Anouk 11 juni op het Malieveld staat, op de twee meest voor de hand liggende locaties voor Bruce zijn alle faciliteiten voor een concert dat daar vlak na kan komen dus al opgebouwd. (ervoor kan niet want Bruce en Patti nemen rond hun trouwdag op 8 juni vaak een weekje vrij van het tourschema, in 2013 en 2016 was dat in elk geval zo). Een Nederlandse datum op 12 of 13 juni zou niet onlogisch zijn dus. Kan Eddie Vedder ook meteen weer een paar nummers mee komen doen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Kan inderdaad toeval zijn. Interessant dat de Chili Peppers 10 juni in de Goffert staan en Anouk 11 juni op het Malieveld staat, op de twee meest voor de hand liggende locaties voor Bruce zijn alle faciliteiten voor een concert dat daar vlak na kan komen dus al opgebouwd. (ervoor kan niet want Bruce en Patti nemen rond hun trouwdag op 8 juni vaak een weekje vrij van het tourschema, in 2013 en 2016 was dat in elk geval zo). Een Nederlandse datum op 12 of 13 juni zou niet onlogisch zijn dus. Kan Eddie Vedder ook meteen weer een paar nummers mee komen doen.
Zou De Kuip ook een optie zijn?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zou De Kuip ook een optie zijn?
ik hoop op los concertje Megaland ;) ?

maar goed, een ritje naar Goffertpark hoop ik dan eigenlijk op
26-6 naar werchter komt mij zelf qua agenda niet heel lekker uit.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Voor wat het waard is: volgens Ken wordt de headliner van TW Classic 2 eerste helft van december bekend gemaakt. Al weet ik niet in welke mate Corona nog roet in het eten strooit, want RW had vorige week ook namen moeten lossen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Voor wat het waard is: volgens Ken wordt de headliner van TW Classic 2 eerste helft van december bekend gemaakt. Al weet ik niet in welke mate Corona nog roet in het eten strooit, want RW had vorige week ook namen moeten lossen.
U heeft keuze uit 3 opties.
1. Bruce Springsteen.
2. Paul McCartney
3. AC/DC
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Net voor de crisis in 2019 heeft Rammstein er gestaan en Marco Borsato. Daarvoor was er jaren niets inderdaad.
Klopt, maar Rammstein was niet georganiseerd door Mojo maar door Greenhouse Talent. Borsato was een uitzondering inderdaad, maar volgens mij heeft Mojo/Livenation al vele jaren meer geen grote internatinale act in De Kuip neergezet. De Stones in augustus 2003 en Bruce zelf in mei 2003 waren de laatste volgens mij.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
als het Malieveld gaat worden (wat in principe logisch is met Anouk al daar, en ik me kan voorstellen dat niet dat hele terrein ingericht gaat worden voor enkel Anouk) en het gaat 26-6 op Werchter worden... dan ga ik in de gaten houden waar Bruce in Duitsland in de buurt zal arriveren.

Malieveld is me een te lange rit en 26-6 gaat in de agenda niet passen.
Kom nou eens op met die tour!!!! duurt lang
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Die op Greasylake is dezelfde persoon die zei dat die aankondiging 3 weken terug op donderdag zou gebeuren.
En wat is het 25-11?
Het is inmiddels al een running gag geworden, dat er op een donderdag een aankondiging gaat komen
Zijn geloofwaardigheid is laag om het voorzichtig te zeggen
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
629
484
Zolang er niet meer gelekt wordt vanuit de media en promoters zie ik aankomende donderdag nog niets gebeuren. Zoals Rick al aangeeft, heeft deze "bron" bijna elke donderdag van de maand november aangewezen als het moment van de touraankondiging.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Die op Greasylake is dezelfde persoon die zei dat die aankondiging 3 weken terug op donderdag zou gebeuren.
En wat is het 25-11?
Het is inmiddels al een running gag geworden, dat er op een donderdag een aankondiging gaat komen
Zijn geloofwaardigheid is laag om het voorzichtig te zeggen
dat is idd een dingetje...

desalnietemin. als je mij vraagt, november nog!! gebeurt het! durf ik wel te zeggen!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Wat ik aan de Italiaanse geruchten nog het meest opvallend vind is dat Trotta ze niet ontkent heeft. Ook niet bevestigd.
Maar voorheen, als het niet waar was, ontkende die altijd meteen, nu is die duidelijke ontkenning er niet
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken