Bruce Springsteen

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
240
Nog een interessant artikel, waarin wel over Claudio wordt gesproken. Hierin lijkt het alsof alles al in kannen en kruiken is ...

https://corrieredibologna.corriere....ia-66d90d26-4bc6-11ec-a14f-3ea55597c4f4.shtml
Wow, goed gevonden dit! Het lijkt er wel heel erg op alsof hier iemand heel stom niet goed naar een embargodatum heeft gekeken, of deze gewoon opzettelijk negeert. Op Greasylake heeft nu ook iemand het stellig over een officiële aankondiging komende donderdag. Spannend...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Wow, goed gevonden dit! Het lijkt er wel heel erg op alsof hier iemand heel stom niet goed naar een embargodatum heeft gekeken, of deze gewoon opzettelijk negeert. Op Greasylake heeft nu ook iemand het stellig over een officiële aankondiging komende donderdag. Spannend...
ja, daar had Rick het ook al over... Maar dat is idd wel dezelfde persoon die nu al elke week "aanstaande donderdag" roept, dus er is inmiddels een beetje de glans vanaf om dat nu weer te roepen.

Hoe dan ook. Ik verwacht nog in november nieuws, dat ik dan eindelijk kan gaan puzzelen wanneer en waar ik naar toe moet rijden om The Boss te zien!
it's Boss time!!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
met Sam Fender en The Killers op RW vallen er wel 2 potentiële support acts voor de mogelijke Werchter gig weg dan...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Ik hoop in ieder geval dat morgen die tour eens bekend wordt gemaakt..
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
498
Nog steeds niet duidelijk waar jullie de potentiële aankonding van Bruce op baseren, behoudens de bron die het al meermaals mis had op GreasyLake ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Ik reken ook nergens op maar na weken van speculeren wordt het wel eens tijd. Vinden jullie ook niet?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
498
Ik reken ook nergens op maar na weken van speculeren wordt het wel eens tijd. Vinden jullie ook niet?
Dat vind ik al een aantal jaren haha… maar naar de vorige touraankondigingen van Bruce werd steeds langzaam toegewerkt. Met hier en daar een leak of hintje dat er iets aan zit te komen. Maar wat mij betreft liever gisteren dan vandaag!
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
498
Ken geeft op EFestivals aan dat een aankondiging van TW Classic II voor vrijdag gepland staat. Tegelijkertijd geeft hij aan dat de batch die vandaag is gepubliceerd al enkele malen eerder verwacht werd
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Ken geeft op EFestivals aan dat een aankondiging van TW Classic II voor vrijdag gepland staat. Tegelijkertijd geeft hij aan dat de batch die vandaag is gepubliceerd al enkele malen eerder verwacht werd
Misschien morgen zeg maar de losse concerten waarna vrijdag een enkel festival, zoals Werchter Classic, met nieuws komt.......
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken