Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
kaartjes VIP-deck Stadspark Live
Prijs € 284,- incl. BTW en servicekosten
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
kaartjes VIP-deck Stadspark Live
Prijs € 284,- incl. BTW en servicekosten
Zou daar niet teveel achterzoeken. Met die tickets kunnen mensen de hele dag onbeperkt eten en drinken, een eigen deck en hebben ze een eigen parkeerplaats.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
de sociale media van Stadspark Groningen komt los, dus we zullen snel weten of hier Springsteen te vinden gaat zijn in 2022 denk ik?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Dat wordt op basis van dat ''Alive and Kicking'' logo Simple Minds joh. :) Ik zou me er niet al te druk om maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
de sociale media van Stadspark Groningen komt los, dus we zullen snel weten of hier Springsteen te vinden gaat zijn in 2022 denk ik?
Ik verwacht toch van niet aangezien de kaartverkoop al start op de 29e. Dan maakt Springsteen 2 dagen daarvoor zijn tour bekend. Dat is erg snel...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik verwacht toch van niet aangezien de kaartverkoop al start op de 29e. Dan maakt Springsteen 2 dagen daarvoor zijn tour bekend. Dat is erg snel...
tja, de verkoop van Mad Cool is al gestart?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Met hints kan ik me inderdaad niets anders voorstellen dan Simple Minds en Crowded House. Misschien zetten ze er nog iets bij?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Ik ben er nog niet zo zeker van dat hij op Pinkpop staat.... al is dat voornamelijk (valse?) hoop omdat ik echt hoop dat ze hem in Stadspark, Malieveld of Goffertpark neerzetten. :p

Laat ze de Pinkpop datum maar hebben verzet voor Robbie Williams en laat ze Bruce maar doorsturen naar één van de andere plaatsen. :D
Amen ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
vraag me wel af, waarom verschuift Pinkpop dan de verkoop?
dat volg ik dan niet, of willen ze perse 1 week na Stadspark Live zitten.
Of moet Stadspark Live van Mojo 1 week voor Pinkpop zitten?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
vraag me wel af, waarom verschuift Pinkpop dan de verkoop?
dat volg ik dan niet, of willen ze perse 1 week na Stadspark Live zitten.
Of moet Stadspark Live van Mojo 1 week voor Pinkpop zitten?
Of er is nog een andere act (The Weeknd waarvan eerst de Ziggo shows gecanceld moest worden b.v.) die later pas bekend gemaakt kon worden.

Al denk ik nog steeds dat jullie dit groter maken dan dat het is, dat Simple Minds de headliner is op Stadspark Live en dat Bruce op Pinkpop (of elders) staat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ik moet eerlijk zeggen, ik hoop dat je gelijk hebt, ik hoop het heel erg...

maar dat is enkel om The Boss... Raak wel steeds meer benieuws naar die tour.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Maar echt, er is geen enkele reden om aan te nemen dat Springsteen op Stadspark Live staat. De hints wijzen duidelijk op Simple Minds. :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Maar echt, er is geen enkele reden om aan te nemen dat Springsteen op Stadspark Live staat. De hints wijzen duidelijk op Simple Minds. :)
idd, ook die Alive & Kicking post van Mojo hint dan weer best heel erg naar Simple Minds voor Stadspark Live
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
https://pbs.twimg.com/media/FCifSdnWEAoGXWH?format=jpg&name=small

via @Bruce_Polls

dan zou de 19 juni passen, (voor Pinkpop of Stadsparklive) en Mad Cool op 10 juli ?

mits deze geruchten kloppen uiteraard
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
vuurtje - fire
steengoed - spring-steen
We kijken uit naar een heerlijk zomerse dag - waiting on a sunny day

en de verkoop begint een dag na de vermoedelijke touraankondiging met nieuws heel binnenkort.

nou... ik ben er bang voor!
Hm, ja. Die derde had ik even gemist maar die ligt er best dik bovenop. Zouden ze het echt doen? Bruce Springsteen in Groningen tijdens Pinkpop?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken