Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
is lijst losse shows.
heb alleen sterk mijn bedenking.
San Siro zou volgeboekt zijn in 2022 en geen plek hebben voor Springsteen aldus boeker Claudio Trotta.
en 13 juni, staat er al een grote Italiaanse act Cesare Cremonini
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Mijn Frans is niet best maar volgens mij wordt Springsteen hier gelinkt aan een concert in Montpellier.
La "Sud de France Arena" à Montpellier, en région Occitanie, est la deuxième plus grande salle multifonctions nouvelle génération de France. Depuis son ouverture il y a dix ans, elle a accueilli tous les plus grands artistes comme Beyoncé, Bruce Springsteen, Shakira, Rihanna ou encore Muse.

Als je het op bovenstaande hebt, daar staat dat sinds dat de zaal 10 jaar geleden open ging ze artiesten als Beyonce, Bruce, Shakira, Rihanna en Muse hebben ontvangen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
is lijst losse shows.
heb alleen sterk mijn bedenking.
San Siro zou volgeboekt zijn in 2022 en geen plek hebben voor Springsteen aldus boeker Claudio Trotta.
en 13 juni, staat er al een grote Italiaanse act Cesare Cremonini
Dat is het vaak met dit soort lijsten. Vaak kloppen er een paar data maar het merendeel is vaak onzin. Ik moet de eerste tourlijst nog tegenkomen die volledig is gelekt. Zeker bij een act als springsteen. Enkele data kun je soms raden aan de hand van hints van betrouwbare bronnen zoals bv die Italiaanse promotor maar een lijst met 20 datums erop?? Gaat er bij mij niet in.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Nou ja het zou ook goed kunnen. Springsteen heeft tijdens een tour meestal 2 legs door Europa. Dus het zou zomaar mogelijk zijn dat hij België in 2023 aan doet. Zo gek is dat ook niet.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Nou ja het zou ook goed kunnen. Springsteen heeft tijdens een tour meestal 2 legs door Europa. Dus het zou zomaar mogelijk zijn dat hij België in 2023 aan doet. Zo gek is dat ook niet.
Gaat over een Werchterevent in 2022 hoor, die post van @martin2
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Dan zie ik bijna geen andere mogelijkheid dan dat hij de 2e dag vult van Werchter Classic
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Dan zie ik bijna geen andere mogelijkheid dan dat hij de 2e dag vult van Werchter Classic
nou, ik ga wel mee met de richting die martin2 opwerpt.
denk dan wel, komt er een 2de TW of alleen nog de losse dag. Want als er een 2de TW komt, is Macca weer in het spel neem ik aan??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken