Bruce Springsteen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Steengoed. The Rolling Stones!

Denk dat het Simple Minds gaat zijn met wat kleinere namen eronder.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
op de site van Stadspark Live
.stadsparklive.nl/info/
Dat wil echter niet zeggen dat het vuurtje ook maar een beetje gedoofd is. Integendeel, de drang om iets moois neer te zetten is onverminderd groot en dus komen we zondag 19 juni 2022 terug en we kunnen alvast verklappen dat dit met een steengoed en veelzijdig affiche is vol topartiesten. We kijken uit naar een heerlijk zomerse dag in het park met goed eten, een fantastische sfeer voor jong en oud en natuurlijk goede muziek. Meer nieuws volgt heel snel!
Ik neem niet aan dat je het woord steengoed als een link naar Bruce ziet? ik zou het een debiele actie van Mojo vinden om Bruce op de pinkpop zondag elders in het land te zetten. het is nu al veel te veel aanbod op één dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
vuurtje - fire
steengoed - spring-steen
We kijken uit naar een heerlijk zomerse dag - waiting on a sunny day

en de verkoop begint een dag na de vermoedelijke touraankondiging met nieuws heel binnenkort.

nou... ik ben er bang voor!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Is Bruce Springsteen / Simple Minds / Crowded House niet iets teveel van het goede?

Ik zou het toejuichen trouwens. Lekker dichtbij huis!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
vuurtje - fire
steengoed - spring-steen
We kijken uit naar een heerlijk zomerse dag - waiting on a sunny day

en de verkoop begint een dag na de vermoedelijke touraankondiging met nieuws heel binnenkort.

nou... ik ben er bang voor!
Het is niet steengoed maar keigoed toch??
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Ik neem niet aan dat je het woord steengoed als een link naar Bruce ziet? ik zou het een debiele actie van Mojo vinden om Bruce op de pinkpop zondag elders in het land te zetten. het is nu al veel te veel aanbod op één dag.
Ik zou het een debiele zet vinden om hem weg te zetten op Pinkpop :)
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Zou bruce hier zelf ook nog wat in te kiezen hebben? Kan me ook voorstellen als hij een festival in NL gaat doen dat hij dan enkel pinkpop wil doen, aangezien hij daar graag staat.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Waarom?

Kaartverkoop gaat dan wel onmogelijk worden idd.
Eigenbelang, haha. Zie ook niet waarom Bruce een festival aan zou willen doen i.p.v. een losse show. Setlist wordt ingekort van drie naar twee uur bijvoorbeeld en er valt meer te verdienen met een losse show (al zal dat laatste niet zoveel uitmaken).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Mijn doemscenario: Springsteen naar Groningen, Post Malone derde headliner PP.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Eens, dan wordt het helemaal moeilijk kiezen.

Wel mooi om te zien dat Stadspark nu in elk geval al in de geruchtenmolen wordt meegenomen. Doen ze goed.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
denk wel dat Stadspark Groningen heel snel met nieuws komt, dus dan weten we snel meer.

Voor Pinkpop zal ook eind van de week nieuws komen als de vouchers verzilverd kunnen worden.
Dus misschien dat Stadspark Groningen zijn affiche bekend maakt nog voor de touraankondiging van Springsteen??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Eens, dan wordt het helemaal moeilijk kiezen.

Wel mooi om te zien dat Stadspark nu in elk geval al in de geruchtenmolen wordt meegenomen. Doen ze goed.
Nee zo bedoel ik het niet. Post Malone vind ik niks en Springsteen wordt dan 3 uur rijden. Dan ga ik naar België
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken